joskus tavataan ja mulla on toinen ihminen vierellä niin saat syyttää itseäs. Menen nyt vauhdilla eteenpäin elämässä. En odota.
jos
9
170
Vastaukset
- toivottavastiei nähä
samoin. mennään samantien vaan molemmat eteenpäin kun ei tästä näytä mitään tulevan.
- ap.
hänelle sanoisin et haista pas... että jos ei itse halua mitään,niin ei tosiaan mitään tule mistään. Itse olisin ollut valmis kaikkeen hänen kanssa.
- ap.
ap. kirjoitti:
hänelle sanoisin et haista pas... että jos ei itse halua mitään,niin ei tosiaan mitään tule mistään. Itse olisin ollut valmis kaikkeen hänen kanssa.
koska mä taisin rakastuu häneen;) nyt oon hieman suutuksissa ja pakko mennä etiäpäin jos hän ei haluu mitään.....
- ap.
voisko tästä tulla jotain? pitäskö mun tehdä jotain,mitä?;)
- murukulta.
Sama se vauhti ,vaan se äkkipysähdys ,koska sinä et tule ainaostaan mua vastaan ?
Vaan myös mä tulen sua vastaan.
Eli pitäskö sun pikku hiljaa vähentää vauhtia ,että kestät myös itse sen!- Kiitos--
mä yritän parhaani. Kyllä tässä nyt on ollut kasvun paikka. Kiva ku tuut vastaan-
- parhaat kiitokset
Kiitos-- kirjoitti:
mä yritän parhaani. Kyllä tässä nyt on ollut kasvun paikka. Kiva ku tuut vastaan-
Kun noin itsevarmana kukkoilit alussa ,niin voin luvata sinulle sen verran ,, että voit olla rauhassa ,en järjestä mitään hysteeristä kohtausta ja onnea sinulle ja hänelle joka kulkee sun vierelleäsi.
- ed..
kuin myös minä, olisin kyllä halunnut mutt minkäs teet.
- :D kovis
HAAahh-hhaa-ahhaaa-hhh-ahhhh-ahhAAAAA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603679- 473679
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062841Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv512569Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211609- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261