Nyt kun tuska on jo vähän helpottanut, tuleekin on jotenkin tyhjä olo. Sama minne katson niin aina jokin on muistuttamassa mua susta. Vainoamassa.. Katson puhelinta ja muistan joka ainoan kerran kun soitit mulle, sen kuinka sydän hakkasi rinnassa ja vastasin värisevällä äänellä, odottaen mitä sanoisit. Autoa ajaessa muistan joka ainoan kerran kun istuit siinä vieressä, niin lähellä mutta kuitenkin niin kaukana. Olen näkevinäni sut joka päivä jossain, vaan koska niin kipeästi haluun sut nähdä. Mutta aina näen vain sen minkä haluankin nähdä... Riipun kynsin hampain siinä pienessä toivon kipinässä ajatellen että ehkä sitten huomenna.. Vain se että sain istua sun vieressä, katsella ja kuunnella ja olla katseltavana, sai mut niin onnelliseksi. Kunpa vaan olisit tiennyt miten paljon mulle merkitsit. Tuut aina välillä mun uniin ja olo on aina silloin levollinen, kuin olisin turvassa..
Ehkä nään sut huomenna ja saan taas puhua sulle. Sä tervehdit hymyillen, minä tervehdin ja hyimyilen takaisin. Imen itseeni joka sekunnin kun saan vaan olla sun lähellä. Puhelet niitä näitä ja kysyt kuinka minulla sujuu. Sitten sun tulee aika lähteä taas, sanot vaan hei ja kävelet pois omaan kiireiseen elämääsi. Samalla mun sydän repeää ja haluan vaan vajota jonnekkin pimeään... Ja muutaman päivän, ehkä viikkojen päästä alan taas tuijotella vastaantulijoita ja etsiä sua niiden joukosta..
Niin.. Toivottavasti nähdään huomenna. Tai ensi viikolla. Koska mä elän vaan niitä pieniä hetkiä varten.
Muistoja
tummasielu
0
125
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa532525Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631672SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän51624Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2641515Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --91508Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue251191Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.241021Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411010RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041002Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?77941