oikein luulet mun täällä kaipailevan jos en sua? ;)
Ketä sä
69
783
Vastaukset
- Uskomaton juttu
Hän nyt ei täällä ainakaan ole! : D
- näinpäin
Uskon, että hän kaipaa myös minua täällä. Häntä kaipaa useampi täällä.
Miksi me muuten olisimme täällä netissä jumissa? - me too
En usko ,kerro viellä kerran :D
- riittää jo
En mä ennää viitti, menee jo ihan överiksi muuten. ;)
- ....................
Luulen että se on teemu se? Ei se minua haita koska..
- qf
Kaipaan -mutta hän on varattu
- kruisgmfdk
qf kaipaa siis teemua? onko varmasti varattu?
- fp
Taitaa kaivata jotain toista.
- 20+10
minä kaipaan vain erästä jussia
- fp
20+10 kirjoitti:
minä kaipaan vain erästä jussia
Toivottavasti löytyy, pidän pekkuja.
- Kaipaa vaikka
äitiäs, ihan sama ;)
- niin kaipaanki
Ja kaipaa sä vaikka naapurin mummoa, ihan sama ;)
- ed.
niin kaipaanki kirjoitti:
Ja kaipaa sä vaikka naapurin mummoa, ihan sama ;)
Kaipaan mielummin naapurin pappaa ;)
- Sinulle..
Mä kaipaan sua
- Diagnoosi
Ikäväkohtauksen oireet: Vihlontaa, koko vartalon käyvät väristykset, fyysinen kipu. Menee ohi, tullakseen taas uudestaan. On ajanjaksoja jolloin oireet ovat lievempiä. Oireiden kanssa on oppinut jo elämään. Öitä kaikille ikävöijille.
- Ihan totta
Ja itkukin voi tulla joskus, vai mitä?
- Diagnoosi
Ihan totta kirjoitti:
Ja itkukin voi tulla joskus, vai mitä?
Harvemmin itsellä. Itkut tulee muista syistä. Nyt, öitä jo toistamiseen.
- ¤¤
Tänään hän kaipaa toista
- EiNaurata
hih..uskon uskon mutta en tiedä tai ole varma, mutta tämä on kuin katselis paksun lasin läpi, joka vääristää pahasti usein.
- menikö oikein?
Kun katsoisi kaljapullon pohjan läpi, tarkoitatko sitä?
- Nyt Nauratti
menikö oikein? kirjoitti:
Kun katsoisi kaljapullon pohjan läpi, tarkoitatko sitä?
oo aika hyvä oivallus, jotain sinnepäin, mutta paljon suuremman, seinän kokoisen pullonpohjan.
- undercover lover
Minä en koskaan näillä sivuilla ole muuta käynytkään kuin katsomassa olisitko jättänyt minulle jotain viestiä tänne, sinulta se olisi helppoa. Minun tekemisiäni ei kukaan kyttää, sinun saattaa kytätä.
- en oikein ymmärtänyt
Tuolla perusteellahan se pitäisi olla sinulle helpompaa :)
- Sivusta..
En tiedä kuka olet.. Mut tiedän sen ettei ihastukseni minua ajattele.. Vaan jotain toista naista.
Mut eipä se mikään uutinen minulle enää ollut. Tyhmä kai olisin ollut jos olisin luullut hänen pitävän minusta vaikka niin usein jätti vastaamatta tekstiviesteihini. Hiljaisuuskin kertoo omalla tavallaan.. Sen kaikkein tärkeimmän.
Mut eipä sillä.. Hiljentynyt olen minäkin. Ja luovuttanut.. Niin hänen suhteen kuin monen muunkin asian suhteen.
Ja eka viesti oli tosiaan tämä minulta näille palstoille tänään. Ja viimeiseksi jää.
Öitä.- Jatkan et
Tai jos ihan rehellisiä ollaan niin luovuttanut olen jo lähes kaikesta. Ei jaksa välittää enää oikein mistään. Näin vain on asia.
Öitä. - Jatkan vieläkin..
Jatkan et kirjoitti:
Tai jos ihan rehellisiä ollaan niin luovuttanut olen jo lähes kaikesta. Ei jaksa välittää enää oikein mistään. Näin vain on asia.
Öitä.Ehkä vähän liioittelin noissa edellisissä kommenteissa.. Iskee vain välillä sellainen aikamoinen epätoivo monen asian suhteen. Väsykin on vähän väliä.. En taida olla kerrostaloihminen. (Tai sit naapureissa on vikaa.)
Että saa nähdä.. Sen tiedän et muutan tästä pian pois. Ehkä se siitä sitten taas..
Ps. Tämä on minulta 2. kommentti näille palstoille tänään. Toinen on lähinnä toteamus erään aloituksen naurettavuudesta tällä palstalla. Enkä liity tuossa lähellä olevaan lompakkojuttuun (jossa joku oli saanut numeron joltakin 14.5.-11.. vai miten se menikään). Eikä ihastukseni ole mikään vanha ukkeli.. Vaan suurin piirtein saman ikäinen kuin minäkin (muutaman vuoden minua vanhempi, kummankin iät sijoittuu 30-40-vuoden välille). Vaan ehkä ihan turha maininta koska hänellä taitaa olla toinen nainen mielessä niin kuin tuossa jo aiemmin totesin. Mut lähinnä siksi ettei sekoitettaisi noihin muihin juttuihin.
- :) :)
Onko noin ne "syvimmät" tunteet sitte sullaki. On siitä ollu kuitenkin semmonen kutka päällä taas koko kevään. Mullaki on se kollien kärpiaika vähän "jälkijunassa".
- siuch
Arvaa kiinnostaako paljon ?
- yhtä hymyä
Uskon...odottelen kuitekin seuraavaa siirtoa todellisen elämän puolelta. En luota pelkkään palstaan...enää ;)
- seuraava siirto
Hyvä! sama homma täällä!!
- yhtä hymyä
seuraava siirto kirjoitti:
Hyvä! sama homma täällä!!
Odottelen hänen siirtoaan....omani olen jo tehnyt.
Itse en enempää uskalla tehdä...voi tulkita pian "ahdisteluksi" ;)
ja se ei ole tarkoitus.
- ei oo enää uskon....
En usko ja piste!
- harmi..
no sille mä en sit voi enää mitään :(
- LTehtävä
Tästä pitää ottaa selvää...
Laskutoimitus: puhelinnumeron kahden viimeisen ja kahden ensimmäisen numeron erotus alkuluku(- Alkuun..
Eikö voi kerralla laskea kaikkia, jos nappaa niin lähteä siitä jatkamaan, niin olisi helpointa selvittää..
Oman numeroni kokonais summa: 38.. ja se jonka numeron häneltä sain loppuu toiseen noista, voi olla jo vaihtunutkin.. - niinpä niin...
Joo, saattaa ollakin...kun teen laskutoimituksen Hänen numeroistaan, saan tuloksen jolla ON jokin merkitys minulle ;)
- ja loppuun.
Alkuun.. kirjoitti:
Eikö voi kerralla laskea kaikkia, jos nappaa niin lähteä siitä jatkamaan, niin olisi helpointa selvittää..
Oman numeroni kokonais summa: 38.. ja se jonka numeron häneltä sain loppuu toiseen noista, voi olla jo vaihtunutkin..Ootko mies vai nainen? Täsmää.
- .
niinpä niin... kirjoitti:
Joo, saattaa ollakin...kun teen laskutoimituksen Hänen numeroistaan, saan tuloksen jolla ON jokin merkitys minulle ;)
No se on sitten täys kymppi täällä. Numerologia on ihmeellistä.
- niinpä niin...
. kirjoitti:
No se on sitten täys kymppi täällä. Numerologia on ihmeellistä.
Juu, näin on...mitäs merkitystä tarkoitit?
- ..
niinpä niin... kirjoitti:
Juu, näin on...mitäs merkitystä tarkoitit?
Ai mitä "Juu, näin on"?
Lähinnä tulis mieleen joku merkittävä päivä tai ikä, ehkä toi ikä vois olla hyvä, mistä voin tietää mikä numero kenellekin jotain merkitsee.
Teenkö vielä yhden testin todistaakseni että vikaan meni?
- Ootko idiootti ?
Sä kysyt nimettömällä viestillä eikö vieläkään usko ? NIMETTÖMÄLLÄ VIESTILLÄ.
Josta ei selviä edes se oletko nainen vai mies !!
Siis viestillä ei kenellekään ei keneltäkään !!
Tämmösiäkö sä oot sille koko ajan kirjottanut ??
Etkö sä tiiä et näin menettää sen ihmisen ??- kysyn vaan
Ja missäs oma nimesi näkyy/ on näkynyt, siis itsesi kirjoittamana?
- :))
kysyn vaan kirjoitti:
Ja missäs oma nimesi näkyy/ on näkynyt, siis itsesi kirjoittamana?
sehän ei kysellykkään tyhmiä kuten ap !!
- ;))
:)) kirjoitti:
sehän ei kysellykkään tyhmiä kuten ap !!
mut kyllähän niiissä "ei tyhmissäkin" pitäs se nimi näkyä jos toisiltakin kerran vaatii
- Mitäs merkitystä
;)) kirjoitti:
mut kyllähän niiissä "ei tyhmissäkin" pitäs se nimi näkyä jos toisiltakin kerran vaatii
niillä olisi ? Niillähän on merkitystä vain silloin kun haetaan tiettyä ihmistä !!
- paljonkin
Mitäs merkitystä kirjoitti:
niillä olisi ? Niillähän on merkitystä vain silloin kun haetaan tiettyä ihmistä !!
Jos on vara haukkua tuntematonta nettikirjoittajaa idiootiksi pitäs olla myös pokkaa ja uskallusta laittaa se oma nimikin näkyviin.
Se jos mikä on typerää haukkua nimettömänä täällä muita ihmisiä.
- oon mä varmaan
No tää nyt oli tämmönen läppä, ei kaikkea tarvitse ottaa aina niin tosissaan ja kyllä mä olen ihan tunnisteellisiakin viestejä kirjoittanut.
- ja myös ..
nimettömiä ??
- joten sut
tunnistaa nettileikkijäks !
- just joo
joten sut kirjoitti:
tunnistaa nettileikkijäks !
Tunnista miksi haluat mutta en todellakaan ole sellainen. Mä olen nimiä ja tunnisteita heitellyt tänne vähän liikaakin ja siksipä kysyinkin tuon kysymyksen.
- .
ja myös .. kirjoitti:
nimettömiä ??
Ei.
- noin se menee
Mua ei kaipaa kukaan, joten tuon kaipauksen kohde täytyy olla joku toinen =)
- Uskon sitten
kun kerrot minulle itselleni, siihen asti ajattelen että olet pelkkä nettileikkijä. Jos minulle itselle ei voi puhua, anonyymeillä viesteilläkään ei ole mitään merkitystä.
- kuin myös
Samat ajatukset sinusta ;)
- Minulla on
kuin myös kirjoitti:
Samat ajatukset sinusta ;)
kyllä ollut tunnisteet.
- on minullakin monest
Minulla on kirjoitti:
kyllä ollut tunnisteet.
Niikuin tässäkin ;)
- Ei kai kukaan
usko nimettömillä viesteillä leikkivää ihmistä ? Vai miten itse ajattelet ?
- ihan miten vaan
Tästä on kuule leikit kaukana, mutta uskoo ken tahtoo.. mä en täällä nimiä enää näkyviin pistä. Jos ei vieläkään usko niin olkoon uskomatta.
- ??
ihan miten vaan kirjoitti:
Tästä on kuule leikit kaukana, mutta uskoo ken tahtoo.. mä en täällä nimiä enää näkyviin pistä. Jos ei vieläkään usko niin olkoon uskomatta.
no et kai sä nyt itsekään voi uskoo ja ajatella olevas kovin uskottava kun kirjottaa
tollasen alotuksen ??
- Jaana från Uleåborg
Mielikuvitusystävää?
- joku muu täällä
makkonenko se siellä?
- Jaana från Uleåborg
joku muu täällä kirjoitti:
makkonenko se siellä?
No en ole Makkonen.
- Hasta la Vista
vaan ja hyvät jatkot ..
- -uskon mä-
Ei kai meidän jutut vaan mee överiks ja jos menee niin heitetäänkö jotain läppää jossain muodossa ;)
- :)
Varmasti
- -uskon mä-
No, minkäslaisesta läpästä aloitetaan ;)
- :)
-uskon mä- kirjoitti:
No, minkäslaisesta läpästä aloitetaan ;)
Läppää vaan tulemaan.
- möllimöykky
kaipaat tietysti sitä kuvan kaunista kaunotarta joka kääntää kaikkien päät, myös sinun, pelkällä läsnäolollaan.
- .
Niih... ja me mörrimöykyt saahaan olla rauhassa kuusen alla....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724657
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h714449Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112977Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv732873Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222186Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.582008Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151699- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1121389- 1851298