Vasektomia vei halut

mr_groove

Otin viisi vuotta siten vasekektomian, kun lapsiluku todettiin täydeksi eikä muuta sopivaa ehkäisyä oikein löytynyt. Operaation jälkeen panetti muutaman kuukauden tosi paljon, kun pallit tuntuivat olevan koko ajan täynnä. Siitten siittiötuotannon pikkuhiljaa hiipuessa paine palleissa lakkasi ja pakottava tarve seksiin alkoi hävitä. Mieskunto ei kärsinyt, mutta halut ja kyky saada orgasmi kyllä. Vaimokin kyllästyi vuosien kuluessa olemaan aina aloitteentekijä ja hommasi toisen miehen.

Nyt eronneena haluan seksiä lähinnä läheisyyden kaipuun ja uutuudenviehätyksen vuoksi. Seksiä tulee harrastettua ehkä pari kertaa viikossa. Nyt on viikon tauko, eikä vieläkään paneta. En uskalla enää alkaa parisuhteeseen, koska pelkään halujeni hiipuvan heti kun seksistä ja läheisyydestä tulee arkipäivää. Olen nyt 44-vuotias ja ennen vasektomiaa olen ollut todella halukas. Eihän testarituotantokaan voi noin nopeasti romahtaa.

Onko muilla vasektomien ottaneilla samoja ongelmia?

4

620

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lentää mälli.

vaiha välil oikektomiaan eli oikeeseen käteen.

• Aina Puutteessa

Nykyiselle kumppanilleni on tehty vasektomia ja olen ihmetellyt hänen haluttomuuttaan seksiin. Ei ole tullut mieleenkään, että se voisi johtua tuosta toimenpiteestä.
        Miehellä on suuret puheet, mutta seksiä hän haluaa vain harvoin ja sekin vähä aina minun aloitteestani.
        Ehkä vasektomia todellakin sitten vie halut, sillä alapää kyllä toimii, mutta seksiä hän ei halua. Voi kuulemma olla mainiosti ilmankin. Saan häneltä kerran parissa viikossa, jos silloinkaan ja se ei riitä minulle.
        Voi paska!

• ei namusetä

Mitäs jos kävisit urologilla ja tutkitutat hormoniarvosi..miehetkin kärsivät vaihde-vuosista ja sun vasektomialla voi ehkä olla jotain tekemistä alnetuneen fiilisten kanssa...

• Toimeen vaan

Veikkaisin, että alkuun halusi vei ajatus siemennesteen vähenemisestä. Psyykkistä siis. Sitten saattaa olla jonkinlainen masennus syynä. Ja sitten oravanpyörä... eli huoli siitä ettei haluta. Ikääntyessä halut vähenevät, mutta taito kasvaa.

Tuon ikäsillä miehillä testosteronitaso kyllä laskee monestikin. Suosittelisin testosteroniarvojen mittauttamista.

Miksi et keskustele naisystäviesi kanssa tuosta "ongelmastasi"? Läheisyyskin riittää monelle, ei se seksi ole kaikki kaikessa. Seksiä ei tarvitse olla aina harrastamassa. Kaikilla on "kuivia kausia" välillä. Seksikin on parempaa, kun siitä pitää välillä taukoa. Ikävää, jollet ole uskaltanut asiasta kertoa mahdollisille naisystävillesi. Tuskinpa se olisi heitä haitannut lainkaan niin paljon kuin sinä luulet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      23
      3083
    2. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      65
      646
    3. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      3
      593
    4. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      32
      551
    5. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      34
      519
    6. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      3
      479
    7. Mitä ajattelet

Meistä nykyään.
      Ikävä
      36
      475
    8. Oletko varma

Ettei meistä tule mitään?
      Ikävä
      40
      471
    9. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      17
      465
    10. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      3
      460
    Aihe