karvaton mies

paljaspillu

Olenkohan kummajainen naisten joukossa kun kiihotun aivan erityisesti miehestä joka on ajeltu posliiniksi yltympäriinsä,vaikka karvaisuutta muka pidetään miehisyytenä,mutta minusta sileiden karvattomien pallien puristelu ja karvattoman pyllyn nuoleminen on jotenkin tajunnanräjäyttävän kiihottavaa,tulen jo siitä aivan orgasmin partaalle.Olen itsekkin täysin posliini,siitä tulee jotenkin tuhma olo.

8

1128

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • _Kai_

Paljaspillulle kerron että itselläni on ajeltu kivekset paljaaksi. Peniksen yläpuolella hiukan siistittyä karvoitusta. Kokonaan en viitsi ajella koska muuallakin on karvoitusta. Kontrasti olisi liian suuri. Naiset on kovasti halunneet nuolla paljaita kiveksiä. Ne on kuin sametti pallot, itse nautin kun saan suuseksiä. Kainaloista ajelen myös ja peppureiästä. Tykkään kun nainen on paljas, suuseksi nautittavaa puolin ja toisin.

• yöllinen perhonen

Kyllä se kikuli näyttää jotenkin pidemmältä ja pallit siisteimmiltä ilman karvoja eikä kutita huulia ja naamaa.

• poslari pirjo

Posliinipojat on ihania.

• pelkonenp

Oih! olet ihana nainen ja kun itsekkin olen posliinipallinen niin minä kiihotuin suunnattomasti sun ajatuksistasi, alapääni karvat ja onpa sileää nuoltavaa useiksi viikoiksi. Olisi ihanaa tavata sut ja nauttia kunnolla kanssasi kun olet posliini itsekkin, tykkään suunnattomasti nuoleskella ja imeskellä pillua jossa ei karvat häiritse nautintoani. Vastaile niin katsotaan jos kesän aikana voitas maistella toisiamme hm...

• Mieskö shave?

Minäkin tykkään ajella karvat pois. Mikäs siinä ja jos joku katsoo, antaa katsoa. Itselle tulee kivan kiihottava olo, joskus yleisissä ja yhteissaunoissa liiankin...
        t. mies melkein 50v.

• pelkonenp

paljaspillulle. Laita viestiä treffit palstan kautta niin tavataan karvattomuuden nimissä, nimmarini on pelkonenp olis mukavaa rupatella lisää asiasta.

• kovakanki

Moikka.ei muuta kun naiset rohkeasti yhteyttä vaan,täällä unelmoi posliinista posliinimies.katseen kestävä ja toimelias yh-isukki.040814207

• Moikka.täällä olisi sulle täysin karvaton viriilimies.otappa yhteyttä reilusti niin syvennytään asiaan paremmin.0408154207

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860

Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli
      Maailman menoa
      13
      4292
    2. "Mä elän vieläkin"

Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn
      Tampere
      18
      3095
    3. Vassarit kummittelee pääni sisällä joulunakin

Hetki sitten alkoi punakapina. Joulupäivään mennessä ollaan jo Lindtmanin nuoruusvuosien näytelmäkerhossa. Tapaninpäivän
      Maailman menoa
      65
      2932
    4. Oho, köyhyys väheni Marinin hallituskaudella

👋💥🤕 Tuonkin Marinin hallitus sössi --- Vuosien 2019–2023 sosiaaliturva- ja verotusperusteiden muutokset suhteessa h
      Maailman menoa
      132
      2609
    5. Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman

Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi
      Maailman menoa
      25
      1843
    6. Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan

Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on
      Maailman menoa
      11
      1814
    7. Ukrainan raukkamainen isku Moskovaan.

Pitikö isku tehdä juuri jouluna.Siinä saattoi jäädä joku lapsi isättömäksi.Kyseessä ei edes sotilaskohde.
      Maailman menoa
      368
      1563
    8. En tiedä mitä olet mulle

Rakkauteni,ihastukseni,pakkomielteeni,mitä lie. Jokatapauksessa ajattelen sinua päivittäin lämmöllä ja haluan toivottaa
      Ikävä
      61
      1506
    9. Pate Mustajärvi on kuollut

Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html
      Maailman menoa
      71
      1485
    10. Vittumaista Joulua Kuhmolaisille.

Siinäpä se tiivistettynä.
      Kuhmo
      23
      1214
    Aihe