Miten saan siirretyksi puhelimen muistista kaikki nimi/nro-tiedot uuteen puhelimeeni? Tai ehkä paremminkin sim-kortille. En löytänyt valikosta sellaista toimenpidettä. Koska en osta sitä kaupasta, niin ainakaan samaan hintaan en ehkä saa niitä siellä siirretyksi.
Minulla ei ole tietoa, minkä mallinen Nokia-puhelin minulla on tällä hetkellä, eli siihen en osaa vastata. Vanha se on joka tapauksessa. Minulla ollut 3,5 v ja saanut vanhana.
Nimien siirto sim-kortille
8
12495
Vastaukset
Puhelimen mallin voit tarkistaa tällä koodilla, *#0000#. Se kirjoitetaan samaan paikkaan, jossa kirjoitat puhelin numeron.
- 5230,.
mene valikkoon ja katso osoitekirjasta kohta siirrä osoitekirja
vaihtoehdot ovat Puhelimesta SIMille...SIMiltä puhelimeen - Puhelin osoitteet
Jos sinulla sama sim-kortti niin siirrät sen vain puhelimeen. Jos haluat siirtää kortista etsi osoitekirja valikosta kohta siirrä osoitekirja. Siitä valitse vaihtoehto : puhelimesta SIMille tai SIMiltä puhelimeen. Jos valitset molempien muistiin niin Osoitekirjasta valitset joko Puhelimen tai tai SIM kortin muistin. Ne voi olla molemmatkin mutta silloin nimet näkyy selatessa kaksi samaa nimeä.
- Puhelin osoitteet
Lisäys puhelimen myyjäliike tekee siirron ja laittaa asiat kuntoon myös.
- mummo2
Kiitos jo siitä, että pystyin katsomaan tuon mallin numeron. Ja se on 6230i ja otettu käyttöön 2006, joten aika vanha. Yritin sitten etsiä netistä läytämäni käyttöohjeen mukaan etsiä, miten se numeroiden siirtäminen tapahtuu simi:lle, mutta siinä oli ohje vain yhdelle nimelle kerralla (jos osasin lukea oikein) mutta ei kaikki yhdellä kertaa. Eli pystyykö sitä tekemäänkään. Jos jokainen pitää kopioida erikseen, siihen menee ikä ja terveys.
Ihan tuohon viimeisimpään vastaukseen nin kuten jo kysymyksessä kerroin, saan puhelimen työnanatajaltani, en mistään liikkeestä.
ote Nokia ohjeesta :
Puhelinluettelon tietojen kopioiminen
Etsi kopioitava nimi ja valitse Valinn. > Kopioi. Voit kopioida nimiä ja
puhelinnumeroita puhelimen puhelinluettelosta SIM-kortin muistiin tai
päinvastoin. - 5230,.
juuri noin se menee
Etsi kopioitava nimi>valinnat>kopioi>Puhelimesta SIM-kortille/SIM-kortilta puhelimeen-paina ok valitsemasi vaihtoehd kohdalla>tule esiin vaihtoehdot
Puhelimesta SIM-kortille valinnat ovat:Yksitellen/Kaikki/Ensisijaiset nrot
SIM-kortilta puhelimeen:Yksitellen/Kaikki
Nämä pitäis löytyä kaikista-06 malleista ainakin minun löyty - mummo2
Kiitoksia kovasti, en mennyt noin pitkälle, kun luulin, että se loppuu yhden nimen kopioimiseen.
eli vielä suuret kiitokset, nyt onnisuti. - mummon mussu
En tiedä Nokia puh. merkkiä (numeroa). Enpäs löydä moisesta kapineesta lainkaan LÄHETETYT VIESTIT tiedotetta. Eikö se nyt sitten kuulukaan tähän mainitsemaani (numerottamaan) puhelimeeni. Ohjekirja hävinnyt. Puh. hankittu joskus v. 2000. Kertokaa viisaammat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää2041975puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo171609Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561345Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M2051258- 511161
- 61972
Skandaali on persujen vaaliromahdus, ei jonkun metsän kaataminen
Huvittaa kuinka persut yrittävät saada heidän omasta skandaalistaan huomion aivan toisaalle. Persut ovat huonoja häviäm307903Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul39874- 59863
- 52757