Olen tullut tulokseen, että olen kuolevainen ja kuolema voi yllättää koska vain ja minun pitää tehdä testamentti. Netistä hankittujen ohjeiden ja valmiin asiakirjapohjan perusteella tein testamentin, joka on vain omaa allekirjoitustani ja todistajien allekirjoitusta vaille valmis.
Sitten kun asia on hoidettu, niin uskon saavani mielenrauhan etenkin kissojeni kohdalta. Olen lapseton sinkku, joten kuollessani kissani joutuisivat ei-niin kissarakkaiden sukulaisteni käsiin tai löytöeläinkotiin pieneen häkkiin ja mahdollisesti lopetettavaksi, joten testamenttasin kissani, kissatarvikkeet sekä rahallisen omaisuuteni eräälle eläinsuojeluyhdistykselle.
Aion myös liitteeksi kirjoittaa pienen oppaan, jossa kerron kissojeni taustoista, terveydellisistä asioista ja luonteepiirteistä sekä ruokavaliotottumuksista, jotta eläinsuojeluyhdistyksen olisi helpompi löytää kissoilleni sopiva koti ja jotta uudella omistalla olisi hyvät taustatiedot adoptoimastaan kissasta.
Kaiken muun omaisuuden jätän veljieni lapsille.
Mites te muut, oletteko muistaneet kissojanne testamenteissänne?
Kissa mukaan testamenttiin!
1
112
Vastaukset
- luomuhurtta
Onneksi olkoon, viisas ratkaisu!
Ottakoot muutkin aloittajasta oppia! Asiat kuntoon silloin kun on voimissaan ja tolkuissaan!. koskaan ei tiedä, milloin on viimeinen hetki.
Kun olin sinkku, tein testamentin, että eläinsuojeluyhdistys saa omaisuuteni sillä ehdolla että huolehtii hallussani olevasta lemmikistä (sillä hetkellä koira). Sitten kun menin naimisiin, niin ukko tuli mukaan juttuun ja tehtiin uusi testamentti, eläinsuoluyhdistyksen lakimiehen avustuksella, että omaisuus käytetään ensin lemmikkien hoitoon ja loppu, mikä jäljelle jää saa eläinsuojelyhydistys. Mitä sitä sukulaisille antamaan, niillähän on ennestään eikä 50 ikäiset edes pentuja saa ( paitsi lemmikin pentuja)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432130Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711893- 1161310
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96942
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73889Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691