http://www.hs.fi/nyt/artikkeli/Nyrkkeilijä Robert Helenius Ei pakkoruotsille/1135261905585
Siinä on mies jota arvostan. Ruotsinkielinen, joka on tehnyt valtavasti työtä oman haaveensa saavuttamiseksi. Ei ole vinkumassa kiintiöpaikkoja niinkuin joku Päivi Stårgaard joka luulee olevansa suomenruotsalainen. Robert Helenius on saanut vaikka kuinka monta iskua päähänsä ilman suojusta, mutta eipä seiso silmät päässä samaan malliin kuin Päivillä.
Robert Helenius
22
1090
Vastaukset
- iiro parkinsson
Nooh älähän vielä hehkuta. Ei se sentään mikään Muhammed Ali ole.
- 564564
Ei ole Päivi Stårgaardikaan mikään Arvi Lind, mutta joku sille on media-aikaa antanut.
- pois pakkoruotsi
Joo, löytyyhän toki noita ruotsinkielisiä suomalaisiakin, eikä vain suomenruotsalaisia!
Harvassa ovat, luulin, että Margus Grönholm olisi suomalainen, jonka äidinkieli on ruotsi!
Mutta kun EI! Paljasti Harkimolle oikean karvansa ilmoittamalla olevansa Ruotsin puolella jääkiekon mm-kultaottelussa. Wallinin ruotsi-kanta on ihan luonnollista suomalaisvastaista sorttia. (Toivottavasti ei enää pääse ministerinä suosimaan hurreja suomalaisten apurahojen jaossa!)
Fy pärkkele noita Suomen ruotsalaisia!- ralli saab
Grönholmin kartturi oli suomenkielinen. Itse en rallista niin hirveästi välitä. Parhaat lajit ovat F1 ja jääkiekko.
- Salibandytukka
Minä tykkään hinttikyykästä ja käsipallosta. Ruotsin kielistä iso osa harrastaa niitä.
- JJ
VARMASTI viimeinen kerta, kun katson tätä naurettavaa lajia. JOKAINEN, joka matsia katsoi, näki, että Helenius oli kehässä täysi nolla ja hävisi matsin 6-0.... vaan kuinkas kävikään... IHAN NAURETTAVA LAJI!
- naurettavaa tuo
Miten se voitti!Katoin tuon ja Helenius oli ihan hajalla koko matsin ajan...Chisora olis ansainnut voiton,hallitsi koko matsia!
- ihmetteliä?????
Joo katselin matsin jopa Suomalaiset tv komentaattorit laittoi Heleniuksen häviäjäks!
Olihan Helenius kokoajan altavastaajana chisora jopa nytti kieltään kun Helenius yritti hakata????
EI MITÄÄN MAHDOLLISUUTTA Klitschkoa vastaan!!!!
Olen ollut sitä mieltä jo ennen eilistä ei tarvi kuin katsoa Heleniuksen narukäsiä ja
Klitschoa näkee kumpi on nyrkkeiliä.
Ei silti pidän Heleniuksesta olisin toivonut että olis tyrmännyt mustan apinan!
MUTTA??????
- Chisora,-
Kyllä huitoi kovasti mutta puhtaita osumia ei tullut juurikaan.
- CHISORA SUURI
CHISORA 110kg, raskaansarjan ryöstetty SANKARI.. onpa kauhea vääryys.
Jospa:
Ottelun päätyttyä turpaan saaneella heleniuksella silmäkulmat auki, nenä auki, naama veressä ja vielä kanveesissa tolkku pois.. tai edes joku noista
Mutta:
Ei mitään, ei mitään jälkiä naamassa vaikka Brittien supermies oli ylistetysti takonut turpaan minkä ehti.
Chisora on täysi psk kun ei saanut yhtä yksikätistä alas 12 erässä.
MIehen olisi pitänyt ehdoitta pystyä puolikuntoinen vastuttaja pudottamaan
täydessä ottelussa.
Tommonen tumpelo ei mitään mestaruutta ansaitse. - reppanat
spurgun näköinen puolikuntoinen ykasikätinen karkuunjuoksijako se sitten on oikee urheilija
- Aikoihin eletty
Onhan se nyt vaan niin, että nepotismi se on mikä jyllää nyrkkeilyotteluissakin. Helenius selvä häviäjä, ja siitä leivotaan euroopan mestari. Missä mennään. No eipä paljon missään. Puusta ei olla pitkälle pudottu. Mustasta väännetään valkoinen ja toisinpäin, sekä tarpeen tullen muutetaan vielä väriäkin. Itse olen seurannut nyrkkeilyä entisenä ja vielä vähän nykyisenäkin harrastajana sen viihdyttävyyden vuoksi. Tässä tilanteessa vastustaja saisi selkeästi tehdä protestin ja sen tulisi mennä läpi ja julistaa "Britti" voittajaksi. Arvostan Heleniuksen tähän astisia esityksiä erittäin korkealle. No, oli miten oli mutta näin on! Turhaa sinä poika edellä mistään reppanoista kirjoittelet kun et näemmä ymmärrä koko hommasta mitään. Ensinnäkään Helenius ei ole puolikuntoinen. EM 2 iso määrä voitettuja turnauksia amatöörinä. Voittanut kaikki ammattilaisottelut paitsi viimeisimmän. Ammattilaisena lyönyt jo todella korkealle rankattuja nyrkkeilijöitä. Joten, jos et enempää halua tyhmyyttäsi paljastaa, niin pidä suusi kiinni ennen kun ymmärrät urheilusta. Tuommoset turhan länkyttäjät pitäisi viedä saunan taakse ja .........
Tai itseasiassa teitä ei tulisi noteerata ollenkaan!
Mutta kyllä vituttaa kun ei saatana voi voittajaa julistaa voittajaksi. Saatanan perkeleen sokeat tuomarit vetää vittu ties minnepäin VITTU, SAATANA.
Jumalauta, en minä vittu maksa siitä, että tekaistuja mestareita mulle annetaan saatana. Jos mies häviää, niin eikun uutta matoa koukkuun ja nokka tuulta kohden. Jos mies voittaa niin, kunnioitus ja arvostus sille. Nyt kyllä vittu sekoiltiin liikaa.
Kohta joku älypää kirjoittaa, että kun tuomarit näki sen niin. NO EIVÄTPÄS NÄHNEET, VAAN HALUSIVAT NÄHDÄ ja julistivat sen mukaisen tuloksen.
Jumankauta mua ei kohta kiinnosta yhtään mikään. Liityn lesbofeministeihin, rupean torilla juoruilemaan ja ostan virkkuukoukun.- jeesjees
Aikoihin eletty...
Niin Ei Se titteli sen enempää Brittiveuhkaajalle kuulu, jos olis voittanut
niin titteli olisi tullut puolikuntoisen vastuksen pistevoitolla..Älä menetä toivoasi.
Skitsorola oli Surkea vätys vaikka olikin oikean urheilijan näköinen mustamies, kun ei parempaa saanut aikaiseksi risasta vastustajasta! - Aikoihin eletty
jeesjees kirjoitti:
Aikoihin eletty...
Niin Ei Se titteli sen enempää Brittiveuhkaajalle kuulu, jos olis voittanut
niin titteli olisi tullut puolikuntoisen vastuksen pistevoitolla..Älä menetä toivoasi.
Skitsorola oli Surkea vätys vaikka olikin oikean urheilijan näköinen mustamies, kun ei parempaa saanut aikaiseksi risasta vastustajasta!Ei mikään Brittiveuhkaaja. Jos Helenius on loukkaantunut, niin se on Roopen vaan kestettävä. Edellisessä matsissa Roope mursi Liakhovizin nenän. Ei siinäkään selitelty ja keksitty tekosyitä. Britti oli nyt vaan selkeästi parempi miltei koko ottelun ajan. Jos sun on se vaikea kestää niin voi, voi. Ammattinyrkkeily on sitä. Esim. Ali veti murtuneella leualla Nortonia vastaan, eikä selitellyt vaan treenasi ja kuittasi Nortonilta pisteet seuraavassa ottelussa. Pisteet lasketaan kehässä tekojen mukaan, ei sen mukaan jos joku paikka on risana. Varmaan Roopen panos olisi ollut huomattavsti toisenlainen jos olisi voinut käyttää oikeata. En siis ole menettänyt toivoani, sillä uskon, että Helenius tyrmää uusinnassa Britin. Sulle sanon nyt sen verran, että keep it real äläkä selittele vaan hyväksy faktat, äläkä lähde mihinkään paskaan tuomaripeliin mukaan. Olen nyt lukenut yli kymmenen arvostetun nyrkkeilyasiantuntijan kommentit ottelusta. Summa summarum. Tuomarit hävetkää ja heidän linjaansa puolustavat fanit hävetkää vielä enemmän.
- Sen lettinsä
sais kyllä leikata sängeksi,tuohan jo häiritsee itse nyrkkeilyä tuollainen liehuletti.
- On aikoihin eletty
Jos ei Heleniusta itseään häiritse oma "liuhuletti" ja itse diggaa siitä, niin kysynpähän sulta, että vaikka se kasvattas pitkät persekarvat niin mitähän se sulle kuuluu??
- Hinttikyykkä on jes
Suosittelen nyrkkeilijöille SALIBANDYHIUKSIA.
Helppo pitää puhtaana , eivätkä haittaa kehätyöskentyöyä.- Aikoihin eletty
No voi perse! Suosittelen hiustenkyttääjille aikaa mielenterveystoimistoon tai sitten hyppäämään kiikkuun suorinta tietä.
- Pitkät,.
Aikoihin eletty kirjoitti:
No voi perse! Suosittelen hiustenkyttääjille aikaa mielenterveystoimistoon tai sitten hyppäämään kiikkuun suorinta tietä.
Hiukset saa pienenkin osuman näyttämään todellista pahemmalta kun tukka heilahtaa,ja tää on fakta.
- epätoivottu lapsi
Saitko lapsena kylpyleluksi levänpaahtimen ?
Pitkät hiukset sopivat ainoastaan soudun keräilyeriin., ei nyrkkeilykehään.- Aikoihin eletty
Mulla on aina kalju. Sheivaan hiukset ja parran kaksi kertaa viikossa. Munakarvat aina kun sopivalta tuntuu. Lapsuus oli kovaa, lelut kortilla. Se mikä ei tapa, yleensä sattuu, mutta jalostaa luonnetta usein. Sulla kehitys vielä vaiheessa. Mulla pidemmällä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h402899Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062681Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv352411Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918- 311719
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021213- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025