PS3 ILMAISIA PELEJÄ!!

FreeStuff

eli näistä peleistä voitte valita kaksi ilmaiseksi.
LittleBigPlanet
InFamous
Wipeout HD/Fury
Ratchet and Clank: Quest for Booty
Dead Nation

eli mitä aiotte valita? ja eikös nämä sitten säily ps3:lla ikuisesti?
itse otan ainaki InFamouksen ja LBP/Dead Nation. onko jollakulla kokemusta Dead Nationista? onko hyvä? voiko pelata verkossa?

36

4912

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 43278346

en mitään kun ei koskaan avaudu niin mitäs teen noilla

• y0g

siis mikä ei avaudu? psn jo auki ja ps3 store tulee ajallaan.

• Kalliita ovat

Ei ne ilmaisia ole, maksoi ja paljon kuten kaikki jo tietää.
      Toivottavasti saisi edes pitä ne 2 peliä eikä olisi vain kuukauden laina.

• Kalleeg

onko muka jonkun rahat viety tililtä tämän tietomurron yhteydessä?? en ole ainakaan itse lukenut niin. ja jos ei niin silloinhan ne ovat ilmaisia :)

• Kalliita ovat
        Kalleeg kirjoitti:

onko muka jonkun rahat viety tililtä tämän tietomurron yhteydessä?? en ole ainakaan itse lukenut niin. ja jos ei niin silloinhan ne ovat ilmaisia :)

Henkilötiedot, luottokortin uusimismaksut, luottokorttien vuoto, osoitteet, syntymäajat, sähköposti osoitteet, salasanat ne maksoi.
        Uusmmista uutisista lukiin jopa tällaista:
        Jos joku väärinkäyttää henkilötietojasi niin joudut toistaiseksi selvittämään ongelmasi ja siitä koituvat kustannukset itse.

Ei tuo siis nyt mitenkään halpaa tai ainakaan ilmaista ole.
        En kyllä myisi omia tietojani parin vuokrapelin hinnalla kuukaudeksikaan, toivotaan nyt kuitenkin että ne pelit saisi pitää sen kuukauden jälkeenkin.

• hölmötfdgfdg

Monta euroa hävisit? Minä en yhtään. Ja vaatikaa hakkereilta korvaukset mitä ootte hävinny.

• oohhh uuuhhghghg
    • dfasfe4

Joko noita voi ladata. Käynnistin tänään oman pleikkarin monen kuukauden jälkeen, ja en löytänyt mistään mitään ilmais pelien lataus juttua storesta? vai joko olen myöhässä tämän welcome back homman kans :D

• Ei hätiä mitiä, ihan rauhasa vaa.

Et ole myöhässä, sitten lähipäivinä voi ladata.

• addddaaaaddadadd

Paskoja pelejä hyvitykseks, kiitti vitusti, juutalais-Sony.

• tagatubos

En näemmä ole ainut, joka pohtii sitä, menikö etu jo ohi!
        Etin kuumeisesti kohtaa, mistä ne sais ladattua.... tuloksetta. :)

• japaneez

ei ne japsit juutalaisia ole :P
        yleensä shintolaisia tai buddhalaisia...

• ReCyko+

Wipeout HD on jo itsellä, mutta onko peli jotenkin erilainen kuin Wipeout HD Fury?
      Pieni surffailu netissä antoi kertoa että peli olisi käytännössä täysin identtinen?....

Pelilista ei ole kyllä kummoinen WO H:tä lukuunottamatta, mutta eipä Sonyn mikään pakko ole ojennella pelejä kellekkään millään perusteella!
      Ilmaiseksi tosin kannattaa aina ottaa mitä saa, vaikka matolääkkeitä :)))

Ymmärtääkseni edun saaminen edellyttää, että olet ennen sivuston sulkemista rekisteröitynyt käyttäjä! Tämä etu ei poistu jollain päivämäärällä aivan samoin kuten joidenkin pelien bonus- koodit, jotka vasta kun koodi on otettu käyttöön on koodi käyttökelvoton!
      Eikös PS-sivuilla ole jokin wellcome juttu, joten ei oikein voi sitä ohittaa kun alkaa/ pääsee käyttämään PSN sivustoa!

• Prestiged

Wipeout HD/Fury on sama kuin WO HD, paitsi, että siinä on mukana Fury lisä paketti. Parhaimmat on ehkä inFamous ja Wipeout HD/Fury.

• voi ppaaaasssskkkk..

itse luin tuolta ps3 welcome back sivustoa selailin niin siellä luki että vai playstation plus jäsenet olisivat vain saaneet nämä pelit?

• hmmmmt

tulipas kirjotusvirheitä...

• niikusillaitiiäksähä
        hmmmmt kirjoitti:

tulipas kirjotusvirheitä...

Tarkoitatko kenties "kirjoitusvirheitä"?

Myös virke aloitetaan isolla kirjaimella.

• Prestiged

Kaikki jotka olivat luoneet tunnuksen ennen 21. päivä huhtikuuta saa pelit ja plussan.

• f-u-c-k--o-f-f--SONY

Joilla ei tee MITÄÄN, jos jo nuo kyseiset pelit omistaa.
      Kuukauden päästä ne plussallakin hommattujen pelien käyttöoikeudet vanhenevat. Juutalaisuus on tauti, kuten huomaamme myös Sonysta.

• Tietääkö kukaan miks en pysty enää pääsee lataa noita ilmais pelei, vaikka oon ladannu vaan 1 pelin?

• Dead nation on hyvä peli.Sitä voi pelata netis ja siinä on suomenkieliset tekstitykset.Pelissä tapetaan zombeja.

• jipnj

milloin tup ps plus ja tulee? ja milloinka nua pelit saa ladattua.

• ygpg

aijaa ne onki jo. hehehehehee :D

• Kartonkikartsa

Dead Nation pelistä näyttäisivät pummivan 12,95, vaikka olen plus-jäsen ollut jo aikoja..

• Akti voi voi akti

Aktivoi ja asenna eka se welcome back ohjelma ja sitten pitäs näkyä 5 ilmasta peliä.

• Vaan 1 peli

"Tietääkö kukaan miks en pysty enää pääsee lataa noita ilmais pelei, vaikka oon ladannu vaan 1 pelin?"

Sama ongelma tääläkin.

Tietääkö kukaan ratkaisua?

• Onnistuin!!

Käyttäjätietojen Hallinta > Transaction Managment > Services List > Playstation Network Promotions > Playstation 3 Free Games. Sain omani tätä kautta.

• Akti voi voi akti
        Onnistuin!! kirjoitti:

Käyttäjätietojen Hallinta > Transaction Managment > Services List > Playstation Network Promotions > Playstation 3 Free Games. Sain omani tätä kautta.

Psp laitteella sama homma ja ratkaisu.

• ps3friikki
        Onnistuin!! kirjoitti:

suuri kiitos!

• dfasfe4
        Onnistuin!! kirjoitti:

Kiitos! Sain myös psp:lle ladattua vain yhden, mutta ohjeillasi myös toisen. Ps3:lla sain suoraan ladattua molemmat storesta.
        Ps3:lle Dead nation ja infamous
        PSP:lle Little big planet ja killzone liberation.

• Kalakkuna
        dfasfe4 kirjoitti:

Kiitos! Sain myös psp:lle ladattua vain yhden, mutta ohjeillasi myös toisen. Ps3:lla sain suoraan ladattua molemmat storesta.
        Ps3:lle Dead nation ja infamous
        PSP:lle Little big planet ja killzone liberation.

Täysin sama valinta kuin itsellä kummallakin koneella, eipä tuolla oikein muitakaan järkeviä vaihtoehtoja kyllä ollut.

• iso kiitos
        Onnistuin!! kirjoitti:

Kiitos!

• azze27

LBP JA INFAMOUS....(helppo) :)))

• 1337

ihmiset hei!! jos teillä oli jo entuudestaan käyttäjiä ps3:lla tai psp:llä niin voitte ottaa niillä kaikilla 2 peliä ja ne toimivät silloin kaikilla käyttiksilllä. mun ps3:lla on kolme käyttistä niin sain kaikki pelit :D

• htrhr

en ite osaa laittaa

• no mitä ihmettä? Jotain LPB:stä. No nyt tuli asiaa LPB (LittleBigPlanet) on seikkailullinen peli joka on melkein kokonaan tasohyppelyä. Siinä on kaikkea mitä hyvään peliin tarvitaan siinä on myös tarinakentät. Pelaa, Luo, Jaa. Siis kannattaa ostaa ja muuten antakaa mulle sydämmii.

ps. Mun nimi on Vakoilija 1

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      346
      2771
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      120
      1539
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1370
    4. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      15
      1016
    5. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      57
      987
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      27
      934
    7. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      82
      913
    8. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      149
      898
    9. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      80
      898
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      205
      839
    Aihe