KANKKULAN KAIVO

Foorumi on kuin Kankkulan kaivo. Mitä rakennatte, silkkaa tyhjääkö vaan?

Jos käyt vain lukemassa etkä kirjoita mitään, imet itseesi päin etkä anna toisille mitään.

8

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Missä Vertti-Eetu, foorumin toinen tukijalka?

      • Jos tukijalka pettää, olemme pelkän puujalan varassa.


    • vertti-eetu

      Terveys on vähän pettämässä ja kova huoli kaverista. Huomenna kokoontuu porukkaa tänne "Kosteuskartoitustilaisuuteen". Katossa on kuvumaan päin oleva "toksiineja tuottava paskakasa". Homekoira teki omat merkintänsä neljästä paikasta kolmessa eri huoneessa. Katotaan mitä keksivät. Nyt on oikeaa tietoa vaikka muille jakaa ja kirja Home ja terveys vasemmassa kädessä. Tuskin gusettavat kuten aikaisemmin.
      Jalat voi pettää Sanasinko mutta TUKI ei vaikka joskus joudun ottamaan etäisyyttä tänne. Siitä olen TÄYSIN VARMA ja siitä toisestakin asiasta mikä meitä koko ajan pitää hereillä. Periksi ei anneta, näinhän on sovittu.

      • "Terveys on vähän pettämässä ja kova huoli kaverista."

        - Ja homeongelmat eivät ole muka mitään. Tsemppiä :)

        "Nyt on oikeaa tietoa vaikka muille jakaa ja kirja Home ja terveys vasemmassa kädessä."

        - Hyvä juttu, ehkä törmään itsekin tuohon kirjaan vielä. Pikakurssi homeeseen on vastenmielinen, mutta tehokas.

        Kerro sitten kun jaksat, kuinka kävi.


      • vertti-eetu
        sanasinko kirjoitti:

        "Terveys on vähän pettämässä ja kova huoli kaverista."

        - Ja homeongelmat eivät ole muka mitään. Tsemppiä :)

        "Nyt on oikeaa tietoa vaikka muille jakaa ja kirja Home ja terveys vasemmassa kädessä."

        - Hyvä juttu, ehkä törmään itsekin tuohon kirjaan vielä. Pikakurssi homeeseen on vastenmielinen, mutta tehokas.

        Kerro sitten kun jaksat, kuinka kävi.

        Sanasinko.
        Pakko jaksaa. Saunaa tässä lämmittelen ja kerron heti tuoreeltaan, että sitä VOCkipaskaa eivät enää jauhaneet kukaan eikä sisäilmamittauksiakaan esitellyt. Kun kysyin niistä, niin napakka ei. Heh-heh ja Win-Win. Jotain on sentään muutosta parempaan. Ei sitä Anderssonnin kilikutinta eikä VockiMYRKKYÄ enää mittaile ainakaan meillä kuivausvirma joka oli muuttanut nimensäkin...
        Vaatimukseeni "ei otsonointeja, ei Penetroxeja ei Sertamen Super homeentappajia" suostuivat. Myönsivät, että menee vaikeaksi. No ei minusta. Poistavat vaan sisäilmaa pilaavat toksiinimyrkkylähteet niin siinähän se on.
        Ymmärsivät kai kun sanoin, että jatkuva muuttokierre ja irtaimiston kaatopaikalle kärrääminen on nyt loppu.
        Seuraava osoite on Hollolan vanhan kirkon juurella. Tai tuhkat Sompioon.
        Viimeinen "pako" toksiinmyrkkyjä. Toivottavasti kestän vielä muutaman kymmenen vuotta. Toivoa pitää myös, ettei iske tuo "Suomalainen mitokondriotauti". Mikä se lieneekään. Tietääkö M. S-S. ja Salin.

        http://www.aka.fi/Tiedostot/Tiedostot/Julkaisut/huippuohjelma07.pdf
        Oli ainakin "hauskannäköinen" hius.


    • vertti-eetu

      "”Selvitämme, miten mitokondrion
      DNA kopioituu solusukupolvelta toiselle sekä miten tautimutaatiot
      ja ympäristötekijät vaikuttavat siihen”,

      Sanasinko mitä luulet tutkiikohan nuo tuossa "oikeita" asioita. meidän homepaskoihin sairastuneiden kannalta.

      Kosteusvauriorakennukset ovat melkoisia "ympäristötekijöitä" vähän joka kylässä ja kaupungissa.

      • Palaillaan, kun ehdin.


      • "Sanasinko mitä luulet tutkiikohan nuo tuossa 'oikeita' asioita. meidän homepaskoihin sairastuneiden kannalta."

        - En tiedä, mutta tämä huolettaa enemmän:

        "Kosteusvauriorakennukset ovat melkoisia 'ympäristötekijöitä' vähän joka kylässä ja kaupungissa."

        Ainakin homesairaita on niin paljon, ettei päältämme voi kävellä enää.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      61
      1725
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1270
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      664
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe