Oisko kellää kokemusta autostudion T-280 vahvistimesta? Hommasin vahvistimen käytettynä, ja muuten näyttäisi toimivan, mutta se bassosäädin ei kyllä anna kovin vaikuttavaa muutosta kun sitä kääntää, eli onko siinä joku säätö tekniikka vahvistimessa jolloin se toimiii vai? valo siinä säätimessä palaa mutta niin.... Jos neuvoja saisi että onko se sitten rikki tms vai onko se vaan sellainen.
Kokemusta autostudio T-280 vahvistimesta?
nipoli
2
4549
Vastaukset
- minä vaan
Tuo vahvistin ei ole mikään voiman pesä. Eikä muutenkaan ole suositeltavaa käyttää mitään bassboosteja. Silloin elementit hajoaa helpommin. Mikäli haluat enemmän ääntä niin hommaa erillinen subivahvistin ja kytke tuo vaikkapa etupäälle.
- 280
Minulla on kyseinen vaffi soitamassa erkkasarjaa. Joskus kokeilin huvin vuoks bassosäädintä mutta sekin silloin ku oli highpass filtteri päällä joten eipä se mitään sen kummoisia tehnyt. Tajusin äsken että tämä vastaus ei auta ketään mutta sanoinpa vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."672277Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2302182- 1201478
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis201282Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj211242En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711200- 1201164
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102969Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73959Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78909