Niin, eli mitä kasveja voi siirtää kesäksi ulos ? Tai siis jo nyt?
Kun meillä kävi vesivahinko ( yläkerran patterit vuotivat meille ) ja kaikki kasvit piti kiiruusti siirtää ikkunan edestä pois. Nyt ne tuolla pimeässä nurkassa kyyhöttävät ja mietinkin ,että pärjäisivätköhän ne jo pihalla. Kyseessä siis traakkipuu, kissanhäntä, kultaköynnös, limoviikuna ja pari huonevehkaa
Hunekasveja kesäksi ulos ?
maro0378
1
997
Vastaukset
- Simpukka521
Itse vien montakin kukkaa ulos kesäksi (osan jätän kuistiin mitä en ulos jaksa rahdata). En kuitenkaan laita suoraan auringonpaisteeseen vaan pikemminkin puolivarjoon/varjoon. Voi todella hyvin kun saavat taivaan täydeltä vettä. Erityisesti kliivia, alkaa kukkimaan niin ihanasti ja rohtoaaloe, jota ei tarvitse paljon kastella, niin kun siellä vesisateessa on niin kyllä lehdet on aivan erinäköiset - pulleat ja kasvaa tosi hyvin. Kissanhännästä en osaa sanoa, kun sitä minulla ei ole ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1632571Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2051198Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849