keittää aamukahvia kellekään muulle kuin sulle ja mulle;)
en
21
364
Vastaukset
- eiusko
Niinhän sä väität :(. Ei sulle edes tuu mua ikävä...
- homma pakettiin.
Aloittajalle :)
Sitten asia on selvä. Laitat aamusta tekstarin menemään hänelle että tulet kahvia keittämään ja katsot että saatko luvan keittää kahvit vai et? ;) - et halua
mutta keität kummiskin ;) ;) ;) ;) ;) sulle vaan prkl
- ap.
kahvit kahdelle ihan varmana.....
- kaffee
V ttu ku uskaltas repastä, kahvi paketti kainaloon ja menoksi, kävis aamu lenkistä :)
- haluan....
Jooo ja mä voisin kahvin sakoista sitten ennustaa meidän yhteistä tulevaisuutta,vai mitä?
- ei ap
Sepäs olis hauskaa.. :)
- ap.
se olis ihanaa;)
- iltavuoro
Ei ollu yhtään semmonen fiilis tänään kun nähtiin... Jos mä oonki ite jotenki masentunu? Kiva tavata ja sitten menee ne viimesetki yöunet. Mitä hemmettiä tän jutun kans pitäis tehdä??
- ap.
mä en oo nähny häntä tänään eli ei oo mulle....
- näitkös hänet
ap. kirjoitti:
mä en oo nähny häntä tänään eli ei oo mulle....
eilen jolle viestisi on tarkoitettu? oletko tumma ja onko mieskin melkein yhtä tumma? ja oletteko nähneet sun työpaikalla? jos vastaukset kaikkiin on kyllä, niin tämä mies olisi tosi onnellinen ja ikävöi juuri ja vain sua...
- Ei muille ku mulle
Mä en haluu keittää kellekään muulle ku mulle vaan. Päiväkahvit voin sit tarjota melkein kelle vaan.
- näitkös hänet
toisistamme me vain huolta pidettäis, niin jos saatais toisemme...hyvää yötä ja lempeitä hempeitä omakultaunia, siis minusta:)
- Kyllä näin unessa
Näin tässä viikolla. Olit ikkunoita pesemässä ent.kotipaikassani. Jotenki erik.uni,jäi vähän "kaivelemaan".
- ..........
Kyllä näin unessa kirjoitti:
Näin tässä viikolla. Olit ikkunoita pesemässä ent.kotipaikassani. Jotenki erik.uni,jäi vähän "kaivelemaan".
en tykkää siivoomisesta yhtään ;)
- Unen näkijä
.......... kirjoitti:
en tykkää siivoomisesta yhtään ;)
Eihän.Nyt muistin sen. Pyyhit siinä tv ruutua ja virnistelit samalla peilikuvallesi. Tämä mua askarrutti,kun heräsin. Mistähän moinen?
- .........
Unen näkijä kirjoitti:
Eihän.Nyt muistin sen. Pyyhit siinä tv ruutua ja virnistelit samalla peilikuvallesi. Tämä mua askarrutti,kun heräsin. Mistähän moinen?
kuka kenen unessa????
- :) ;)
......... kirjoitti:
kuka kenen unessa????
Suden unessa sinä "pikkuinen".
- Pitäisikö nukkua
lisää paremmalla ajalla...? ;) muakin kun jäi..
- kahviko kaunistaa?
Iltakahvit käy myös. Olen se "sulle"
- Njääh... olet
tylsä.... out
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835114
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h734678Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv852924Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232414Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.602034Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska221805- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1131425- 1851318