rippijuhlat tulossa kesällä, mistä löytäisin ideoita kutsukorttien tekoon, haluaisin tehdä ne itse? Kuinka paljon ennen juhlia kutsukortti pitää olla perillä? viikko- kaksi?
Vastaukset 1
- joku tyyppi
Ylipäänsä eriliaisia kutsukorttimalleja on esim. http://www.google.fi/search?q=kutsukortti malli&hl=fi&prmd=ivns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=w7_UTdfMDIvQsgbHovStCA&ved=0CEMQsAQ&biw=1280&bih=831
Itse tosin olen tehnyt aina kortit omasta päästä - ellen ole ostanut kortteja ;)
Kortit voivat olla yksiosaisia tai kaksiosaisia, kuinka itse haluaa... Ihan tavallinenkin paperi käy, mutta vastaanottajan kannalta voi joskus olla mukavempaa jos on vähän paksumpaa paperia - mutta tiedän kyllä, että kaikki tulostimet eivät tulosta, ainakaan kakistelematta, sellaista.
Mitä tulee kutsujen postitukseen, niin se olisi hyvä tehdä (ainakin) jo paria viikkoa ennen juhlaa - rippijuhlat ym tietää kyllä jo silloin, hautajaiskutsuja ei välttämättä pysty postittamaan niin aikaisin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11823- 42789
- 62758
- 60740
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o42733- 51637
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49587- 60587
- 67556
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.28508SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.18487- 29485
- 44475
- 95462
- 32459
- 40437
- 58421
- 17410
- 24409
- 43397