Se ei ole kauppahuone, jazzitori, vanhojen iskelmätähtien lämmittelypaikka, nais ja miespappien saarna ja messuesittelypaikka, paatoksellisien tuomioitaan saarnaavien leipä-.maallikko- pappien itsensä saarnoillaan purkamispaikka, lasten parkumispaikka,itseään uskovaiseksi esittelevien esityspaikka, ihmisten kaatamispaikka, köyhän lesken viimeisten ropojen keräilypaikka ja turistien esittelypaikka.
Jos se olisi mahdollista, kirkkoni olisi meille ahdistuneille ihmisille seuraava:
Huone, jossa on eristetty kirkkosalista. Se on vaatimaton sisukseltaan. Voisi olla takaseinällä kuva Jeesuksesta, joka puhuu maailmalle jossain maisemassa vuorella. Taustalla loistaisi Jumalan valo.
Täällä kukin voisi hiljentyä itsekseen syntiensä ja kiitoksiensa kanssa. Ei hälinää, ei saaramiesten ja naisten syytöksiä ja ylistyksiä Herrastaan. Vaan hiljaisuutta kuulemaan oman sydämmensä lyönnit katsellessaan Jumalan valoa. Ajatuksissaan voi pyytää anteeksi elämän virheitään, jos ne ovat mieltä painaneet.
Rukoukseensa voi hijentyä kiittäen ja anoen itselleen lopun elämänsä ensimmäisenä päivänä terveyttä ja hyvää oloa ennenkuin saa mennä tai tulla sinne kirkkauteen, mikä Jeesuksen takana loistaa.
Tämä paikka on pyhä, sinne ei turisteilla ole asiaa. Ota kengät pois jalastasi, sillä tämä on se paikka jossa olet Jumalaisi kanssa kahden.
Tarjoan seurakunnille tällaisen paikan rakentamiseen joka paikkakunnlle.
Minun toivekirkkoni.
15
107
Vastaukset
- Jeesus on tie
Aika hyvin ja eksaktisti määrittelit oman vanhurskautesi harjoittamista varten rakennetun temppelin. Joko toimitit Jumalalle piirustukset?
Elät vahvasti itsepetoksessa!!! Piru sinut perii kun kuolema tulee, ellet tee parannusta!!! Tämä on totuus joka sinunon kohdattava, - tahdoit taikka et.
Suomessakin näitä jokaiselle mittojen mukaan hiottuja, lihan tarpeiden tyydyttämiseen tarkoitettuja temppeleitä tarvittaisiin yli 5 miljoonaa kappaletta.
Jumalalla on YKSI temppeli, kahta ei ole, saatikka miljoonia.
Jumala on määritellyt sanassaan tien, se käy Jeesuksen uhrikuoleman ja sovintoveren vuodattamisen kautta, USKOLLA vastaanotettuna.
Joh. 2:17 Silloin hänen opetuslapsensa muistivat, että on kirjoitettu: "Kiivaus sinun huoneesi puolesta kuluttaa minut."
Joh. 2:18 Niin juutalaiset vastasivat ja sanoivat hänelle: "Minkä merkin sinä näytät meille, koska näitä teet?"
xxxxxxxxx
***) Joh. 2:19 Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Hajottakaa maahan tämä temppeli, niin minä pystytän sen kolmessa päivässä."
xxxxxxxx
Joh. 2:20 Niin juutalaiset sanoivat: ...
... "Neljäkymmentä kuusi vuotta on tätä temppeliä rakennettu, ja sinäkö pystytät
sen kolmessa päivässä?"
Joh. 2:21 Mutta hän puhui ruumiinsa temppelistä.
Joh. 2:22 Kun hän sitten oli noussut kuolleista, muistivat hänen opetuslapsensa, että hän oli tämän sanonut; ...
... ja he uskoivat Raamatun ja sen sanan, jonka Jeesus oli sanonut. - tyu.9-op
häh!
"Elät vahvasti itsepetoksessa!!! Piru sinut perii kun kuolema tulee, ellet tee parannusta!!! Tämä on totuus joka sinunon kohdattava, - tahdoit taikka et."
Kuka piru sinulle on antanut oikeudet jakaa taivaspaikkoja???
Mene hyvä mies teutan kans nikkaroimaan sitä rikollisten helevettiä!!!
sinulla ja teutalla on kummallinen valejeesus joka tapattaa omia uskovais, pikku lapsiakin ja revityttää petoperkeleille lastenne perseetkin! kaikkea se usko teettää uskovaisilla joille ei kelpaa Jumalan ja Jeesuksen Laki ja opetukset!!!
--
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9566057/47416379
"JOS tuo luku pitisi paikkansa sinä olisit Hitler
teuta 31.12.2010 09:05
Heil ... Kirkosta erooja ei ole löytänyt mitään muuta kuin pienen veron maksammattomuuden
Taivaan valtakuntaa nimittäin ei ole vielä tehtykään !"
-
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9818336
Jeesus pelastaa
25.4.2011 13:18
Jokainen pedofiili saa syntinsä anteeksi, jos hän katuu tekoaan ja tahtoo tehdä parannuksen. Parannukseen kuuluu ilman muuta rikoksen tunnustaminen poliisille. Yhteiskunnan lakien mukainen rangastus kärsitään tietenkin
ja suostutaan sovittamaan henkilö tai henkilöt joihin rikos on kohdistunut.
Se on taatusti kova paikka kohdata uhrinsa hätä ja sopia siitä kuinka rikos sovitetaan uhrin kanssa. - Jeesus pelastaa
Älä sinä örvelö puutu sellaisiin asioihin, joista et ymmärrä mitään.
Maailma on täynnä oman tie kulkijoita, valitettavasti se tie ei vie perille Jumalan valtakuntaan, vain Jeesus pelastaa.
Matt. 10:38 ja joka ei ota ristiänsä ja seuraa minua, se ei ole minulle sovelias.
Matt. 10:39 Joka löytää elämänsä, kadottaa sen; ja joka kadottaa elämänsä minun tähteni, hän löytää sen.
Matt. 10:40 Joka ottaa tykönsä teidät, se ottaa tykönsä minut; ja joka ottaa minut tykönsä, ottaa tykönsä hänet, joka on minut lähettänyt.- savon ukko
Rakas ystävä Jeesuksen pelastettu. Käsitit väärin, se olisi huone jossa tulisi olemaan paljon tuoleja istuttavaksi . Tehtäsiin sen verran kokeimpia, että pääsisit sinäkin konttaamaan niiden alle jos niin tykkäisit. Lisäksi siellä voisi olla noin kansainvälisyyttä ajatellen, mattoja, joihin ne saisivat polvistua jos niin tykkäisivät.
Siitä jumalammekin tykkäisi.
En ole vielä kaupannut piirustuksia muille kuin tänne. Ja sinä tietysti heti poikkitelioin kuten aina kaikkea vastaan, vaikka se olisikin joillekkin sopiva. Olet merkillinen uskovainen. teuta, vaikka hänkin minut tuomitsee, hän on todella ihminen, mutta sinä, mikä mies sinä oikein olet. Olet juuri sellainenlahkolainen, jolle pitäisi myllynkivi ripustaa kaulaan, ja heiittää meren syvyyksiin. Kauppaa pirujasi ympärillesi. Ne varmaan vaivaa sinua.
Vielä siitä huoneesta, ei tilan tarvitse olla näyttävä ja juhlava, että Jumala rukoukset paremmin kuulisi. Käväsin juuri tuossa sukuloimassa Lahdessa ja uteliaisuuttani käväsin katsomassa lestadiolaisten tiilistä valtavaa, oliko se nyt sitten rukoushuone vai millä nimellä sitä sanotaan. Esiteltiin minulle viereisen kirkon, joka aivan kuin ulkomuodoltaan häpesi pienuuttaan. Mutta ei kai tuo Jumala sitä komeutta aina suosi, päin vastoin.
Oletko käynyt Lahden lestadiolaisten Herrojen huoneessa. Sitä se todella on.teuta voisi sen esitellä,vai?
Minulle riittää tää kaanis savon mua, mukavine immeisinnee. - kj.hg-m
Ei teille Jeesuksen antama tieto, Luder/Lutheria epäjumalaan jumaloiville kelpaa.
Olette Jeesuksen pilkkaaajia mutta tulee aika jolloin ymmärrätte sen!
Teille on pyhyyttä pilkata Jeesusta ja Hänen vahvistamaa Lakia ja sinäkin jaat Jumalan Valtakuntaa pilkaten anteeksi syntejä murhaaja pedofiileille epäjumalaa palvellen!
KUN SEURAAVAN KERRAN JEESUSTA PILKKAAT MURHA-ASETTA KUMARRELLEN NIIN MUISTA JEESUKSEN OMAN SANAN OPETUS:
Siis "ruumis" ja "veri" ovat vertauksia joita sieluittomat ei tajua vaikka se selviää sielullisille kun lukee koko luvun raamatusta. (Mat 15)
LUE TARKKAAN MUUTAMA KERTA NIIN EHKÄ YMMÄRRÄT:
http://www.koivuniemi.com/cgi-bin/raamattuhaku/?hakuehto=mat 15
15:15 Niin Pietari vastasi ja sanoi hänelle: "Selitä meille tämä vertaus."
15:16 Mutta Jeesus sanoi: "Vieläkö tekin olette ymmärtämättömiä?
15:17 Ettekö käsitä, että kaikki, mikä käy suusta sisään, menee vatsaan ja ulostuu?
Mar 4:13 Ja hän sanoi heille: "Ette käsitä tätä vertausta; kuinka sitten voitte ymmärtää kaikki muut vertaukset?
26. Niin usein kuin te syötte tätä leipää ja juotte tästä maljasta, te siis julistatte Herran kuolemaa, siihen asti kun hän tulee.
27. Niinpä se, joka arvottomalla tavalla syö tätä leipää ja juo Herran maljasta, tekee syntiä Herran ruumista ja verta vastaan.
29 Ja minä sanon teille: tästedes minä en juo tätä viinipuun antia, ennenkuin sinä päivänä, jona juon sitä uutena teidän kanssanne Isäni valtakunnassa." - teuta
savon ukko kirjoitti:
Rakas ystävä Jeesuksen pelastettu. Käsitit väärin, se olisi huone jossa tulisi olemaan paljon tuoleja istuttavaksi . Tehtäsiin sen verran kokeimpia, että pääsisit sinäkin konttaamaan niiden alle jos niin tykkäisit. Lisäksi siellä voisi olla noin kansainvälisyyttä ajatellen, mattoja, joihin ne saisivat polvistua jos niin tykkäisivät.
Siitä jumalammekin tykkäisi.
En ole vielä kaupannut piirustuksia muille kuin tänne. Ja sinä tietysti heti poikkitelioin kuten aina kaikkea vastaan, vaikka se olisikin joillekkin sopiva. Olet merkillinen uskovainen. teuta, vaikka hänkin minut tuomitsee, hän on todella ihminen, mutta sinä, mikä mies sinä oikein olet. Olet juuri sellainenlahkolainen, jolle pitäisi myllynkivi ripustaa kaulaan, ja heiittää meren syvyyksiin. Kauppaa pirujasi ympärillesi. Ne varmaan vaivaa sinua.
Vielä siitä huoneesta, ei tilan tarvitse olla näyttävä ja juhlava, että Jumala rukoukset paremmin kuulisi. Käväsin juuri tuossa sukuloimassa Lahdessa ja uteliaisuuttani käväsin katsomassa lestadiolaisten tiilistä valtavaa, oliko se nyt sitten rukoushuone vai millä nimellä sitä sanotaan. Esiteltiin minulle viereisen kirkon, joka aivan kuin ulkomuodoltaan häpesi pienuuttaan. Mutta ei kai tuo Jumala sitä komeutta aina suosi, päin vastoin.
Oletko käynyt Lahden lestadiolaisten Herrojen huoneessa. Sitä se todella on.teuta voisi sen esitellä,vai?
Minulle riittää tää kaanis savon mua, mukavine immeisinnee.Kyllä , voin hyvin esitellä , sillä olin talkoissa 2 vuotta ,
Ensin oli tontti hankittu muualta , mutta johto sai tietää
että tämän tontin omisti ,Oululainen VL. Tontit vaihdettiin
ja väliramalsettiin . Rakennus toimi alkoi ...
Sitten monien vaiheitten jälkeen , 1996 Juhannuksena oli
Vihkiäiset SE OLI JUHLAA
No mennään pääovesta sisään , tulemme ovelle noin 4 m
leveitä kivisiä portaita , jotka on loivat , ne tulee parkkipai-
kalta , niin ensin on eteisaula johon mahtuu takit ja toisilla on
siaä kengät että on mukavanpi olla , seuraavista ovista pää-
see rukoushuoneen saliin , leveä käytävä on kohti puhuja
korokken valotolppia , istumapaikkoja 1650 niin että näköyhteys puhujaan , sekä n. 600 ilman suraa kontakia . parveke sieltä näkö paokkoja 400 400 ei näkö paikkoja
ylä salista 200 näköpaikkoja ,
Rukasalin tuolit 600 jotka on käytössä seuraajan sieltä
porukan ruokkii nopeasti ruoka aikana , nyt juhannuksena
ulko paikkoja 400 , ja jos ei vielä riitä voi päätyyn pystyt-
tää ulkoteltan koukut muurattiin valmiiksi silloin RST.
No savon ukko , miltä se muuten tuntui , ilmeiseti et pää-
ssyt sisään ,,,siellä on sivurakennuksessa valvoja joka
mieli hyvin olisi näyttänyt tämän vaatimattoman pytinkin .
koosta puheen ollen , Salomonin Temppeleitä olisi mennyt
kolme, ennen kuin se olisi täyttynyt .
Silloin laskimme että Lahden oma kristillisyys oli tuon 1650
jolloin se on 15 vuoden aikana vain kasvanut , Ja päätös
tuon kokoisesta oli kyllä aivan tarpeen , sitten ne suuret seurat , niissä on ollut ylikin 4000 kuulijaa /kerta joten oli
Vain oikeen että teimme hyvän ja tarpeen mukaisen. - teuta
teuta kirjoitti:
Kyllä , voin hyvin esitellä , sillä olin talkoissa 2 vuotta ,
Ensin oli tontti hankittu muualta , mutta johto sai tietää
että tämän tontin omisti ,Oululainen VL. Tontit vaihdettiin
ja väliramalsettiin . Rakennus toimi alkoi ...
Sitten monien vaiheitten jälkeen , 1996 Juhannuksena oli
Vihkiäiset SE OLI JUHLAA
No mennään pääovesta sisään , tulemme ovelle noin 4 m
leveitä kivisiä portaita , jotka on loivat , ne tulee parkkipai-
kalta , niin ensin on eteisaula johon mahtuu takit ja toisilla on
siaä kengät että on mukavanpi olla , seuraavista ovista pää-
see rukoushuoneen saliin , leveä käytävä on kohti puhuja
korokken valotolppia , istumapaikkoja 1650 niin että näköyhteys puhujaan , sekä n. 600 ilman suraa kontakia . parveke sieltä näkö paokkoja 400 400 ei näkö paikkoja
ylä salista 200 näköpaikkoja ,
Rukasalin tuolit 600 jotka on käytössä seuraajan sieltä
porukan ruokkii nopeasti ruoka aikana , nyt juhannuksena
ulko paikkoja 400 , ja jos ei vielä riitä voi päätyyn pystyt-
tää ulkoteltan koukut muurattiin valmiiksi silloin RST.
No savon ukko , miltä se muuten tuntui , ilmeiseti et pää-
ssyt sisään ,,,siellä on sivurakennuksessa valvoja joka
mieli hyvin olisi näyttänyt tämän vaatimattoman pytinkin .
koosta puheen ollen , Salomonin Temppeleitä olisi mennyt
kolme, ennen kuin se olisi täyttynyt .
Silloin laskimme että Lahden oma kristillisyys oli tuon 1650
jolloin se on 15 vuoden aikana vain kasvanut , Ja päätös
tuon kokoisesta oli kyllä aivan tarpeen , sitten ne suuret seurat , niissä on ollut ylikin 4000 kuulijaa /kerta joten oli
Vain oikeen että teimme hyvän ja tarpeen mukaisen.Unhottui pari seikkaa , Ne isot tornit Rakennuksen kulmissa
on porras huoneita jokaisessa tornissa on samanlaiset portaat
kun väki siirtyy salista ruokalaan se on sieltäkautta mentävä ,
invaliidille on hissi . Vessoja on useita , pyttyjä on palon .
Niin tuosta launeen kirkota , se on lahden pienin , ja se on suurin henkilöluvulta , se on saanut laajennus luvan ja sen
teko kai alkaa ensivuonna.
- Voi maailmaa
En käsitä yhtään väärin. Kaksi kolme viestiäsi täällä todistivat sen mihin uskot, - itseesi.
Olisin tietenkin jo silloin voinut jättää asian sikseen. Osin jätinkin kun oli joitakin asiallisia keskustelijoita vielä silloin. Nyt tämä yksi ainoa mielenvikainen muslimi on sotkenut kaikki AINOAA iankaikkiseen elämään johtavaa USKOA, kristinuskoa, koskevat keskustelut omalla ulosteellaan. - savon ukko
Kaunis kiitos. Olit sen verran fiksu,että et nyt sotkenut Jeesus nimimerkkiäsi ulosteellasi. Minä todella uskon itseeni, sinulla se itseusko alkaa pettää kun syöstät ulostettasi jokapaikkaan.
Mitä mielenvikaisuuteen tulee, sinä voit joutua vastaanaan nimittelemällä varsinkin musliineja mielenvikaiseksi. Minä en kosta, mutta joku voi sinua pian tönästä, silloin onkin jo ulosteesi housuissasi.
Ajatteleppas vielä, minä vanhempana sanon sinulle. Oletko todella joku uskovainen, vai muutenko olet sekopäinen. Jos minun viestini savolaisittain menee yli ymmärryksen, niin sinua ei kohta ymmärrä eikä siedä pirukaan.
Oletko todellakin niin tyhmä tai älykääpiö, ettet todellakaan huomaa omaasekopäistä Jeesuskiihkoasi.- Herra odottaa parann
Älä sinä puhu ulosteesta mitään silloin kun pelastavaa Jumalan sanaa julistetaan sinulle!!! Kalliit armonpäiväsi hukkaat edelleen epäuskoisena pilkaten Jeesusta. Tuosta ei hyväseuraa, olen nimittäin Sanan ja Hengen kautta uudestisyntynyt Jeesuksen verellä puhtaaksi pesty Jumalan lapsi
- ja sellaisena hänen silmäteränsä.
Kaikki pilkat ilkeät sanat ja herjaukset jotkas kohdistat minulle lausut Jeesukslle henkilökohtaisesti.
Lopeta tuo kuoleman kanssa leikkiminen, aikasi on todella vähissä, ellet sitten ole valehdellut ikääsi kuten olet tehnyt kaiken kaiken muunkin itsestäsi.
- lätsä pekka
Miten olit miettinyt keittiö ja sosiaalitilat?
Tee samalla piirustukset taivaasta. - savon ukko
Kato,kato! No se minun rukouksen hiljentymistilani ehdotus sai HIRVEÄN HUOMION JA KANNATUKSESN.
Tää ihmepelastaja lätsä pekkakin avaa pyhää hengeltä haisevan suunsa.
Teillä ollaan mestari irvistelijöitä, todella tosiuskovaisia ja lähimmäisen rakkaita omassa piirissään. Niinhän? - Jeesus on tie
Rukoukset eivät auta mitään, jos ihminen rukoillessaan ja muussakin elämässään halveksii ja pilkkaa Jumalan sanaa. Sellaisen ihmisen rukuksetkin ovat itsepetosta, kuten koko elämä. Olet julkisesti pilkannut Jeesuksen sovintoverta ja hänen ruumiinsa uhria. Sinulla ei ole enää mitään armovälineitä mihin tarttua kuoleman tullessa. Olet syntinen ihminen Jumalan tahdon rikkoja Jeesuksen tappaja ja kuolemaan tuomittu rikollinen.
5. Moos. 27:26 Kirottu olkoon se, joka ei pidä tämän lain sanoja eikä täytä niitä. Ja kaikki kansa sanokoon: 'Amen.'"
Joh. 6:53 Niin Jeesus sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: ellette syö Ihmisen Pojan lihaa ja juo hänen vertansa, ei teillä ole elämää itsessänne.
Joh. 6:54 Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.
Joh. 6:55 Sillä minun lihani on totinen ruoka, ja minun vereni on totinen juoma.
Joh. 6:56 Joka syö minun lihani ja juo minun vereni,
- se pysyy minussa,
- ja minä hänessä.
Joh. 6:57 Niinkuin Isä, joka elää, on minut lähettänyt, ja minä elän Isän kautta, ...
*) ... niin myös se, joka minua syö, elää minun kauttani.- teuta
Tuossa sanoi Jeesus on tie , aivan hyviä sanoja , sillä
ei Rukous mitään auta jos siihen ei voi uskoa , aivan
samoin kuin almu /kolehti jos et ole tehnyt parannusta
silloin vasta saat voiman noihin asioihin .
Uskotko
- savon ukko
Älä latele noita raamatunlauseita, ne tulee vain pilkaksi Jumalalle.
Taidat todella piruuttasi näyttää itsesi tymyyttä ja syntisyyttä.
Oletko koskaan itse ajatellut parannusta.?
Oletkuin opettamaton koira, joka räksyttää jos ähäkin joku liikahtaa tai sanoo jotain. Puuttuu kai vielä, että kuola valuus uustasi kuin vesikauhukoiralta ikään.
Minua et lyö noilla uhitteluillasi, vaan ne kääntyvät itseäsi vastaa, koska paha sisusi ei anna periksi ja saatana kuiskuttelee.... heitä paskaa, tuomitse, kiroile Jeesuksen luvalla, älä anna periksi, ne ei pidä sinua minkään arvoisena, nyt ne loukkaa sinun pyhyytäsi, etkö olekkaan hyvä apostoli, oliko Paavali sittenkin parempi...kerro vieläkin heille siitä veripesusta, kerro, keroo...näin kuiskii saatana sinulle. Että näin tälläkertaa, ellet tuki turpaasi, ja pyytele myös anteeksi suun soitoasi kyykäärmeen sikiöillä... joita saatana sinulle on opettanut, lisää tulee...
sitä saa mitä pyytää....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama204988Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä634006Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve723584Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732678Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1472443Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta592328Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl632113Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272077- 1261544
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko361495