joko olette loytaneet ukin seudulta korvasienia vai onko viela liian aikaista?
korvasienia
5
<50
Vastaukset
- ErnomäK
On aikaista. Menehän takaisin nukkumaan.
- sieniakka
Älä tule tänne poimimaan sienemme !!
Pysy sinä homo vaan siellä Tampereella ja poimi siellä omat sienet....et ole tervetullut tänne Ukiin :( - tee-se-itse-mies
Korvasieneen löytyy nykyisin ihan hyviä lääkkeitä, jopa ilman reseptiä. Suosittelen kuitenkin terveyskeskuksessa käyntiä, niin saat korvasienellesi asiallisen hoidon.
- Pirjovakuuttaja
Olen välillä vakuutusalalla toimiessani joutunut juuri tämän perimmäistä laatua olevan kysymykseen eteen, eli miten korvata kadonnut sieni?
Tällöin käytämme nimikettä korvaussieni. Korvaussieniä on mahdollisuus hankkia toreilta (kuitti esitettävä vakuutusyhtiölle) sekä, jos rohkeuttao, naapurin tontilta. Nyt on taas kesällä meillä ollut noita caseja useamoikin. - jeppekonna nyja enne
Pirjovakuuttaja kirjoitti:
Olen välillä vakuutusalalla toimiessani joutunut juuri tämän perimmäistä laatua olevan kysymykseen eteen, eli miten korvata kadonnut sieni?
Tällöin käytämme nimikettä korvaussieni. Korvaussieniä on mahdollisuus hankkia toreilta (kuitti esitettävä vakuutusyhtiölle) sekä, jos rohkeuttao, naapurin tontilta. Nyt on taas kesällä meillä ollut noita caseja useamoikin.NUIJAT!
Ettekö tajua että piiloviesti sisältyy viestiin.
Maasto on kova sana nykyään,,,,ja korva ja sieni voi olla ihan jotain muuta kuin miltä teille nuijat tulee mieleen,,,,,ehheeeii vinde ,ootta ukilaiset pölijiä tyynni,,kaikki.
Lopettakkaa tuo oman yliarvostus noissa viisaimmissa jutuissa,,pieleen menee,,,urpot,,,tooooooooooooosi urpoja outta,,,jatkakaa vaan hiekkalaatikolla nukkeinenne,,, buuuuuuuuuaaaaahhaaaa, viisaat,,,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3486399Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483806- 971005
- 52880
- 56846
- 41830
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137823Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8813- 68810
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14761