Rotalle Romanttisia suosituksia.

animerat

Ongelmana on laiskuus ja uusavottomuus uusien sarjojen etsimiseen, joten turvaudun apuunne ^^

Suunnitelma:

- Etsitään Romanttista animea
- Genrelajit: Magic, Romance!!. Supernatural, Fantasy
-Vaihtoehtoiset genret: Draama, Komedia

Joitakin esimerkkejä sarjoista, joista olen pitänyt:
Kamichu!
Spice and Wolf
Zero no Tsukaima
Ef - a Tale of Memories ( melodies)

Eli mieluiten ehdotuksia perustelujen kanssa, mutta jos perusteleminen on ylitsepääsemättömän hankalaa, voi heittää myös pelkän listan.

Vaikka pidänkin enemmän Tyttö x Poika parituksista, myös Yaoi ja Yuri hyvien perustelujem siivittämä kelpaavat. Pidän enemmän onnellisista lopuista. mutta sarja voi toki päättyä myös surullisesti.

Arvostan suuresti jokaista, joka vaivautuu auttamaan.

Ja lopuksi vielä Animelistani: http://myanimelist.net/animelist/AnimeRat&status=7&order=4

6

169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Animefriik ;__;

Toki hjelpaan jos siitä apua on ^^

Vosin heti alkuun suositella näitä
      Kimi Ni Todoke toinen kausi
      Lovely Complex
      Vampire Knight
      Fruits Basket

Olisihan noita viellä usemapikin mitä suositella, mutta jos kokeilet jotain noista :D

• animerat

Kiitän ja kumarran.

Ainakin Kimi Ni Todoke herätti välittömästi kiinnostuksen.

• Animefriik ;__;

olkaapa hyvä ^^, itse katsoin kyseisen animen 3 päivässä, ja siis putkeen katsoin, oli nii mielenkiintoinen että oli pakko, en nukkunu lainaa yöllä taikka päivällä :D

• animerat
        Animefriik ;__; kirjoitti:

olkaapa hyvä ^^, itse katsoin kyseisen animen 3 päivässä, ja siis putkeen katsoin, oli nii mielenkiintoinen että oli pakko, en nukkunu lainaa yöllä taikka päivällä :D

Kimi Ni Todoke kyllä oli semmonen Romanttinen eepos, että itselläkin tuli vedettyä monenkin tuntien katselumaratoneja (:

• animerat

Animerotta on ryöminyt kolostaan ja tehnyt paluun uusien ehdotuksien toivossa ^^

• evilness123

Boku no pico

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      376
      2386
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      63
      1849
    3. 154
      1423
    4. Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen

Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1247
    5. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      502
      1201
    6. Vastuunkantoa

Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu
      Ähtäri
      48
      925
    7. Olen varattu

Kihloissa ja menemme naimisiin. Anteeksi💔
      Ikävä
      90
      874
    8. Haluatko enää nähdä mua mies?

Se on täysin sinusta kiinni.
      Ikävä
      71
      842
    9. Ruohonpolttoa Suomussalmella

Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla
      Suomussalmi
      43
      815
    10. Alavuden Ähtärin kylä 1.1.2028

Ketä saamme kiittää tästä?
      Ähtäri
      28
      813
    Aihe