Ongelmana on laiskuus ja uusavottomuus uusien sarjojen etsimiseen, joten turvaudun apuunne ^^
Suunnitelma:
- Etsitään Romanttista animea
- Genrelajit: Magic, Romance!!. Supernatural, Fantasy
-Vaihtoehtoiset genret: Draama, Komedia
Joitakin esimerkkejä sarjoista, joista olen pitänyt:
Kamichu!
Spice and Wolf
Zero no Tsukaima
Ef - a Tale of Memories ( melodies)
Eli mieluiten ehdotuksia perustelujen kanssa, mutta jos perusteleminen on ylitsepääsemättömän hankalaa, voi heittää myös pelkän listan.
Vaikka pidänkin enemmän Tyttö x Poika parituksista, myös Yaoi ja Yuri hyvien perustelujem siivittämä kelpaavat. Pidän enemmän onnellisista lopuista. mutta sarja voi toki päättyä myös surullisesti.
Arvostan suuresti jokaista, joka vaivautuu auttamaan.
Ja lopuksi vielä Animelistani: http://myanimelist.net/animelist/AnimeRat&status=7&order=4
Rotalle Romanttisia suosituksia.
6
128
Vastaukset
- Animefriik ;__;
Toki hjelpaan jos siitä apua on ^^
Vosin heti alkuun suositella näitä
Kimi Ni Todoke toinen kausi
Lovely Complex
Vampire Knight
Fruits Basket
Olisihan noita viellä usemapikin mitä suositella, mutta jos kokeilet jotain noista :D - animerat
Kiitän ja kumarran.
Ainakin Kimi Ni Todoke herätti välittömästi kiinnostuksen.- Animefriik ;__;
olkaapa hyvä ^^, itse katsoin kyseisen animen 3 päivässä, ja siis putkeen katsoin, oli nii mielenkiintoinen että oli pakko, en nukkunu lainaa yöllä taikka päivällä :D
- animerat
Animefriik ;__; kirjoitti:
olkaapa hyvä ^^, itse katsoin kyseisen animen 3 päivässä, ja siis putkeen katsoin, oli nii mielenkiintoinen että oli pakko, en nukkunu lainaa yöllä taikka päivällä :D
Kimi Ni Todoke kyllä oli semmonen Romanttinen eepos, että itselläkin tuli vedettyä monenkin tuntien katselumaratoneja (:
- animerat
Animerotta on ryöminyt kolostaan ja tehnyt paluun uusien ehdotuksien toivossa ^^
- evilness123
Boku no pico
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1817637
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes903660- 662509
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se721589Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3751513Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201406- 571393
Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171101Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791040Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841038