Virtsavaivojen vuoksi tehtiin jälleen renografia eli munuaisten varjoainekuvaus. Sen jälkeen urologi ilmoitti että kaikki seurannat loppuu; ei renografiaa eikä munuaiskokeita (kreatiini). Pyysin renografiasta lausunnot ja hän antoi ne vastahakoisesti tuloksia vilkaisematta. 2 vuotta sitten oli ollut hyvä varjoaineen poistuma, 92/94% ja nopeaa, virtsatiet oli olleet näkyvissä, huippuaika oli 2 minuutin luokkaa ennenkuin poistui. Ja nyt huippuaika oli yli 4 minuuttia ja poistuma hidastunut, oikea virtsatiehyt ei tullut edes näkyviin enää kuin muutaman sekunnin välähdyksenä. Eli munuaisten toiminta on hidastunut ja nyt kontrollit lopetettiin kun olisi pitänyt tarkkailla!
Onko tämä taas säästötoimenpiteitä vai onko tavallista että kun munuaisten toiminta heikkenee, loppuu kontrollit eläkeläiseltä? Onko kenelläkään vastaavaa? Ei lääkäri edes vaivautunut katsomaan renografialausuntoja!
urologin kontrollit loppui, tilanne muuttui
säästöäkö?
0
154
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1314635Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1033921Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513320
- 443097
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest282539- 232226
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201878Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351755