Moi ajattelin nyt kirjoittaa tänne kun itselläni on sähköpyörätuoli merkkiltään midway olisi kiva saada tietoa minkä merkkisiä muilla käyttäjillä on ja vähän tietoa miten ne toimivat ja koska saaneet uuden tai onko ollut jotain vikaa tai valittamista :D kun ei oikein missään löydy juttuu tälläisestä:) mutta nyt eikun kertomaan omista sähköpyörätuoleista
Minulla on ollut jo 13 vuotta sähköpyörätuoli jonka merkki on midway joka kulkee 10kilsaa tunnissa ajo aika on noin 35kilsaa joka on etuvetonen huono puoli on siinä kun se on etuvetonen kaikki paino on edessä ja takana ei ole paljoa painoa joten jos jokin vika tulee niin se kippaa kokemusta on :( vikaa tuossa on kyllä ollut esim renkaat aina välillä menneet ja välillä ohjain temppuillut "vaihdettu moneen kertaan" oli juuri huollossa josta kukaan ei oikein tiedä mistä johtuu? uutta ei saa kun sähköpyörätuolii ei saa
oisi mukava saada uusia ystäviä itse olen 24 mies :)
keskustelua sähköpyörätuoleista "sähkäri"
doggg
0
209
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial201781Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1541776Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3241450Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221118Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091112- 1401089
- 285985
- 11965
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4959Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49908