Meinasin

laittaa vielä

tekstiviestiä sinne päin, nyt se on kuiten niin, että se on puhetta mitä kuunnellaan tai sitten ei mitään, soitto tuskin on tervetullut,,, häviävän pieni mahdollisuus siis. Kenelle tarkoitan tämän tietää sen aivan hyvin. Pidän taukoa näistä myös, ihan vaikka hautaan asti.

10

250

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi ihmiset hyvät !!

Että hän tietää !!! Oletko päästäsi vialla ? Mietihän hetki montako sataa .. tuhatta
      näillä sivuilla on presiis samassa tilanteessa ja joku älypää ajattelee että oikee
      kyl tunnistaa !!
      Ei oo ihme että te sotkette asianne perinjuurin noilla typerillä luuloillanne !

• laittaa vielä

Tietää kuule ihan muuta kautta. Älähän nyt.
        Jos et tiedä, ole ihan rauhassa siellä.

• Tai sitten ei
        laittaa vielä kirjoitti:

Tietää kuule ihan muuta kautta. Älähän nyt.
        Jos et tiedä, ole ihan rauhassa siellä.

Ei pidä luulla vaan tietää. Et voi olla muuten mitenkään sata varma että mitä hän tietää. Tarina voi kuule matkalla muuttua ja hän voi ajatella ihan eri tavalla kun luulet hänen ajattelevan ellet ole soittanut tai laittanut selväsanaista tekstaria, sähköpostia tai jotain muuta viestiä mikä menee sata varmana hänelle.

• Heh heh

no tän tyhmempää ei tänne enään vois kirjottaa

• jos laitat

Mielummin se tekstiviesti :)

• Ai meinasit

mut kirjotit sit kuiteski nimettömän viestin nettiin kun et muuta uskaltanut .

• laittaa vielä

Olen uskaltanut jo tarpeeks, eli ota rauhassa sinäkin.

• se tehdään

Sovitaan paikka missä nähdään,jos sinne joku ilmestyy paikalle niin ihme!Samallapa tulee testattua että oliko oikea henkilö.

• Haluaa Tavata

Nimikirjaimia tunnisteiden sekaan..

• ihan miten vaan

Tuuppa kuule jutteleen ihan kasvotusten niin vois olla parempi tai laita sitä tekstaria tai jotain.
      Mulla on muutama ihminen tiedossa jonka mä en halua mulle soittavan niin siksi en vastaa salaisiin numeroihin, sekä muutenkin jos suoraan sanon niin mulla on "puhelimessapuhumiskammo ;) eli joku muu keino vois olla näin alkuun parempi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      316
      6161
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3636
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      148
      2827
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      225
      2167
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      101
      1742
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      67
      1212
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      81
      1055
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      145
      973
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      10
      948
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      894
    Aihe