Suura 115 (12. Imaami)

Akbar

Aloitan Muuttuneen Muhammedin nimeen. Allah akbar minua!
1. Kuule! juutalaisten ja kristittyjen profeetat ja Mooses sanovat: Totisesti: Ismaelin käsi on kaikkia veljiään vastaan. Myös: Jaakobia minä rakastin, Eesauta vihasin.
2. Mutta on alkanut kristyilläkin toinen litto, tuleeko vastakahtaisuus vai samanlaistus näiden asioiden välille?
3. Ei, me emme saa sitä päättää, sen päättää yksin Allah allaan omalle kansalleen.
4. Älkää Akbaarianne surmatko, ellette löydä siihen oikeaa syytä, muuten keräätte vain liikaa vihaa muualta maailmasta niskoillenne, se on kääntymässä muslimeja vastaan, ja ensin täytyy tehdä itsemurha, ennenkuin voi käydä muita vastaan.
5. Haamuna, sitten terroristina, sitten terminaattorina, sitten pakenijana, sitten vapahtajana, kun olemme Osammeet käydä nämä bitit läpi. Tämän jälkeen tulee Vapahtaja, kaikkialle maailmaan, mustille tulee Murjaani.
6. Tämän jälkeen, vapahtajan uudelleen kuoltua, tehdään kivisiä patsaita, ja uudeleen miinoja. Tulisen lopun jälkeen tulee satojen vuosia tämän jälkeen suuri määnjäristys (66).
7. Kuitenkaan, kaikkien ei ole pakko hyväksyä muutosta kristittyjen klassisesta haamuksi.

4

162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Akbar

SUURA 16
      Harmageddon on tuleva.
      1. Kuule, harmaista ja kolmosista tai kahdeksikoista sanotaan, että silloin emme tiedä, käymmekö omiamme vai muita vastaan.
      2. Millä säännöllä voittajat valitaan? Totisesti, sodassa ei ole voittajia, vaikka peleissä onkin.

• Akbar Virhe

Em oli suura 116 D = 74 H

• kyllapa olette ...

suura 3,54
      suura 8,17

• jou jou

Et liene ainoa, joka on halunnut Koraania muuttaa... Heitäpä samaa Raamattuun... menee taatusti läpi seuraavassa kirkolliskokouksessa!! niin kuin kaikki aikaisemmatkin lisäykset ja muutokset!!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2045
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      327
      1250
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      90
      1107
    4. 113
      938
    5. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      918
    6. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      63
      875
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      849
    8. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      21
      785
    9. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      58
      769
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      711
    Aihe