Myyvät todella edullisia matkoja suosittelen kurkkaamaan.....Itse sain todella edullisesti matkan, kun eivät pyytäneet hotellin vajaakäyttö maksuakaan.....Onko kellään kokemuksia kyseisestä matkatoimistosta noin muuten?
Matkatoimisto Lomamatkat
5
603
Vastaukset
- herätyskello soimaan
no just joo. vajaakäyttömaksu, mikäs se on
- että näin
Edellinen kirjoittaja tarkoitti varmaan että jos majoittuu yhden henden huoneeseen niin joutuu maksamaan enemmän per/hlö kuin, että majoittuisi kahden hengen huoneessa.
Tai sitten sai majoittua kahden hengen huoneessa yksin maksamatta kahden henkilön hintaa.....
- LomalleLompsis
Me olemme myös menossa Lomamatkojen kautta Sunylle. Edukkaita hintoja tosiaan, ja valikoimassa myös tasokkaita hotelleja hyvään hintaan. Mukavaa matkaa :)
- Herätyskellot päällä
Vajaakäyttömaksu tarkoittaa sitä ettei huoneeseen majoitu sitä määrää asiakkaita kuin kyseiseen huoneeseen mahtuisi. On ihan normaalia, että monissa hotelleissa veloitetaan kyseinen vajaakäyttömaksu.
- viellä 3 vko odotust
Jep tai sitten kyseisessä hotellissa on yhden hengen huoneita...viimeksi kun olin myös yksin liikenteessä, niin finnmatkoilla 2 viikon matkasta oli hinnassa 250 € vajaakäyttö maksua kun asuin yksin 2 hengen huoneessa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1121299- 591283
Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171070- 18955
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45823Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne114814- 15762
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64742- 38629
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72623