Myyvät todella edullisia matkoja suosittelen kurkkaamaan.....Itse sain todella edullisesti matkan, kun eivät pyytäneet hotellin vajaakäyttö maksuakaan.....Onko kellään kokemuksia kyseisestä matkatoimistosta noin muuten?
Matkatoimisto Lomamatkat
5
546
Vastaukset
- herätyskello soimaan
no just joo. vajaakäyttömaksu, mikäs se on
- että näin
Edellinen kirjoittaja tarkoitti varmaan että jos majoittuu yhden henden huoneeseen niin joutuu maksamaan enemmän per/hlö kuin, että majoittuisi kahden hengen huoneessa.
Tai sitten sai majoittua kahden hengen huoneessa yksin maksamatta kahden henkilön hintaa.....
- LomalleLompsis
Me olemme myös menossa Lomamatkojen kautta Sunylle. Edukkaita hintoja tosiaan, ja valikoimassa myös tasokkaita hotelleja hyvään hintaan. Mukavaa matkaa :)
- Herätyskellot päällä
Vajaakäyttömaksu tarkoittaa sitä ettei huoneeseen majoitu sitä määrää asiakkaita kuin kyseiseen huoneeseen mahtuisi. On ihan normaalia, että monissa hotelleissa veloitetaan kyseinen vajaakäyttömaksu.
- viellä 3 vko odotust
Jep tai sitten kyseisessä hotellissa on yhden hengen huoneita...viimeksi kun olin myös yksin liikenteessä, niin finnmatkoilla 2 viikon matkasta oli hinnassa 250 € vajaakäyttö maksua kun asuin yksin 2 hengen huoneessa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892648Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2041682- 1161610
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411471Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641232Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 67881
- 45877
- 61835