Nyt ei lähdetä aurinkomatkalle,sille viimeiselle,vaikka monikin jo huokaisi helpotuksesta,nyt siitä rääväsuisesta juoppoämmästä päästiin.
Rakkain meinasi kuolla,koirani,aivan oikein,luitte oiken koirani.Englanninspringespanieli Elli meinasi kuolla,ei mieheni.
Valvoin öitä monia ja olin sairaampi tai lähes yhtä sairas,kuin koirani.
Menihän siinä muutama satanen,kun ensimmäisen el diaagnoosi oli märkäkohtu ja vatsaontelossa nestettä.
Taxsilla 65km päähän klinikalle kohtu terve eikä vatsaontelossa nestettä.
Röntgenkuvissa keuhkoissa runsaasti nestettä.
Näin nämä ihmelaitteet näyttävät koirankunnon,kun rahastaa halutaan.
Elli voi nyt olosuhteisiinnähden hyvin,vaikka valeraskauskin paljastui nyt elenillalla.
Jotain tärkeää minulta on jäänyt kokematta,kun aika ei kaikkeen riitä
olla läsnä ja olla mukana tätä keskustelufoorumia,kaikestahuolimatta haluan olla osa tätä yhteisöä teidän Ama
Aman ajatelmia,kun oikein koskee
18
108
Vastaukset
- perhosen emäntä
Olipa onni, että Elli pelastui kuitenkin.
Tuttua on tuo huoli, jota kaikki eivät edes ymmärrä.
Meidän perhosemme täytti vast'ikään 17 vuotta. Jo vuosia sitten silläkin oli kohtutulehdus, siksi sen eläinlääkäri diagnosoi, ja oli jo valmis antamaan lopetuspiikin, kun koira oli hänen mielestään niin iäkäs.
Lääkkeellä parani, ja monta onnellista vuotta on ollut ilonamme.
Nyt se on jo vanhus, mutta ihana on aina.
Terveiseni sinulle ja Ellillesi!Uskomatonta,että sun rakas perhonen elää ja voi hyvin.Minulla bulmastiffi leikattiin kiveskasvaimentakia kolmetoistavuotiaana,koska bulmastiffien keskiikä on 13 vuotta,niin el.sanoi,ettei hän mielellään leikkaa,kuin ääri tapauksissa.
Hän leikkasi ja minulla Topilla oli yhtesiä ihania vuosia vielä lähes kolme vuotta.
Topi lopetettiin ja Nappe samanaikaisesti ja he lepäävät puutarhan mullissa.
Kyllä saateenkaarisillalle oli asiaa itkua,sitähän piisasi.Sateenkaarisilta on muistelupaikka eläinystävänsä menettäneille,joka löytyy Googlesta Ama- perhosen emäntä
rituliini_38 kirjoitti:
Uskomatonta,että sun rakas perhonen elää ja voi hyvin.Minulla bulmastiffi leikattiin kiveskasvaimentakia kolmetoistavuotiaana,koska bulmastiffien keskiikä on 13 vuotta,niin el.sanoi,ettei hän mielellään leikkaa,kuin ääri tapauksissa.
Hän leikkasi ja minulla Topilla oli yhtesiä ihania vuosia vielä lähes kolme vuotta.
Topi lopetettiin ja Nappe samanaikaisesti ja he lepäävät puutarhan mullissa.
Kyllä saateenkaarisillalle oli asiaa itkua,sitähän piisasi.Sateenkaarisilta on muistelupaikka eläinystävänsä menettäneille,joka löytyy Googlesta AmaIhania muistoja on meillä, sinulla ja minulla.
Kellekään en osaa kuvailla sitä hetkeä, kun edellisen perhosemme veimme mökille ikuiseen lepopaikkaansa.
Oli alkukesä, oli juuri loppunut hienoinen sade, aurinko alkoi paistaa.
Koko paikka oli täynnänsä perhosia.
Oli kuin jostain sadusta tai elokuvasta. Mutta se oli täyttä totta.
Koskaan se ei unohdu mielestä. Kuin perhoset olisivat tulleet jättämään jäähyväisensä mökin entiselle asukkaalle, perhoselle.
Kiitos tuosta Sateenkaarisillasta, en ole koskaan ennen siitä kuullutkaan.
Monirotuinen narttukoiramme joutui 14 ja ½ v. elämänsä jälkeen niin huonoon kuntoon, että veimme sen eläinlääkärille.
Munuaiset eivät enää toimi sanoi, se pitää päästää koirien taivaaseen. Oli se kova paikka. Sain luvan haudata sen oman pihaan.
Uutta kotieläintä ei enää otettu kun niissä on oma könyämisensä ja huolensa. Liian 'metsiytynyt' Peppi koira ei ollut esi-isistään susista.
Kun hälytysajoneuvon ääni kuuluin Peppi kohotti kuononsa ja vastasi hienolla ulvonnalla.Sateenkaarisillalle vois jokainen joskus mennä,se musiiki ja se läheisyys kuolemankanssa antaa meillekin toivoa,että siellä kaikki on paremmin,ja me olemme yhtä luojan kanssa,kuka hän lieneekään,kyynelin Ama
Kamala toi valeraskaus.Elli käyttäytyy,kuin pennut olisivat joko sisällä tai ulkona,sydäntäsärkevää uikusta.Tämä on kyllä luonnonvastaista,kun narttujen ei anneta saada pentuja rakastavissa kodeissa ja pentutehtailijat joilla rahenkiilto silmissä hyötymistarkoituksessa tekee eläimestä,kuten koirasta hyötyeläimen.
Minä lähes 73v en voi alkaa moiseen tehtailuun,vaikka Elli on vain 6v.- perhosen emäntä
Jotkut tutut, ystävät sanoneet, etteivät halua lemmikkiä, kun siitä pitää erota.
Niinhän se on, mutta niiltä saama rakkaus on niin valtavaa, että sen muisto on kallis.
Miksi pitäisi välttää rakkautta, sen antamaa voimaa, vain siksi, että pelkää sen menetystä?
Toki sen ymmärrän, mutta kun nytkin kuuntelen vanhan neidin pienoista kuorsausta, en voi olla kuin kiitollinen, että se on ollut kanssamme kaikki nämä vuodet.
Oma eläinlääkärimme, silloin ensimmäisen koiramme lopussa, kieltäytyi antamasta pistosta. Hänen mukaansa eläinkin ansaitsee luonnollisen kuoleman. Ja niinhän se loppujen lopuksi olikin. Olimme viemässä sitä naapurikunnan eläinlääkärille, mutta minun syliini se lopulta jäi. - X amateus
Aaamunraikkaat terveiseni,usvainen järvenselkä ja täydenkuun vähenevä varjo eteleisellä taivaalla.
Minulle tuli tyttäreni säfer 2v.ja collieneiti Vilma hoitoon kesäkuukauksien ajoiksi.
Elli oli niin agressiivinen puolustaessaan olemattomia pentujaan,että piti kaikki kasvatusmetoodit ottaa käyttöön.Kaikki narttuja noi koirat.Otin lauman hallintaan,kuin mikäkin koirakuiskaaja ja homma hoitui.
Kiitos myötätunnosta näin ajattelee todella rakastava koiraihminen,kuten myös Ama- Tobias*
Kun on ollut kaikenkarvaisesta luopumisen paikka, olen ajatellut näin: "Kun ihminen kuolee ja menee taivaaseen, kaikki ne koissut, jotka ovat kuuluneet hänen elämäänsä ja joita hän on rakastanut, juoksevat iloisesti haukkuen ja häntäänsä heiluttaen häntä vastaan.". Ei siis hätiä mitiä!
- cc
Onhan sinulla Rituliini maisema lähellä, kalaisa järvi ja paljon omaa rauhaa. Itellä tässä muuta kuin market matala kalapaikkana.
Olen asunut kerrostalossakin, mutta kesäksi niistä piti päästä lähemmäksi luontoa, nottei olis ihan ahistanu. - suukottelen ihmistä
Sori, mä en ymmärrä koira juttuja, en ole koskaan ollu rakastunu koiraan,
mutta kaikki kunnia koiran rakastajille,
On varmaan ihanaa rapsuttaa rakastaan, saada märkä muisku suoraan suule, mulle se ei vain sopis, tulee kaikenkarvaiset pöpöt mieleen siitä touhusta.
Mukava kun koirasi selvisi.- ?
Ei koiran suussa ole yhtään enempää pöpöjä, kuin ihmisen suussa.
Tutkittu asia.
Vai, oletko koskaan suudellut edes ihmistä? - voiko olla tosi?
? kirjoitti:
Tutkittu asia.
Vai, oletko koskaan suudellut edes ihmistä?Kuulin tv- asiantuntijalta äskettäin, että terveen ihmisen virtsa olis steriiliä, jotenkin tautivapaata.
- ei käy
? kirjoitti:
Tutkittu asia.
Vai, oletko koskaan suudellut edes ihmistä?Vähiten maailmassa on haistamattomia koiran takapuolia. Siitä vain suukottelemaan koiran kuonolaisia.
- napatanssijatar
ei käy kirjoitti:
Vähiten maailmassa on haistamattomia koiran takapuolia. Siitä vain suukottelemaan koiran kuonolaisia.
Liika hygieenisyyshän on erittäin vaarallista. Altistaa ihmisen allergioille, sun muille pahoille vaivoille.
- huvinsa kaikilla
? kirjoitti:
Tutkittu asia.
Vai, oletko koskaan suudellut edes ihmistä?Miten on ku koirat kikki kakkaläjät nuuskii ja haistelee, sitten antaa emännällen kunnon muiskun suule, kai se on ihanaa, vaikkka mä en ymmärrä, mua puistattaa ajatellaki sitä touhua. Muuten ,,,, pussannu oon ihmisiä, omistan suuren perheen lapsellapsineen.
- ihania ne on
huvinsa kaikilla kirjoitti:
Miten on ku koirat kikki kakkaläjät nuuskii ja haistelee, sitten antaa emännällen kunnon muiskun suule, kai se on ihanaa, vaikkka mä en ymmärrä, mua puistattaa ajatellaki sitä touhua. Muuten ,,,, pussannu oon ihmisiä, omistan suuren perheen lapsellapsineen.
Vaikka nuuhkii koira ei se kuonollaan kosketa kakkaläjiä, puhdas se terve koira on!
En minäkään koiralle pusuja anna,eipä noita ukkokaan liiemmin kalastele.
Kalastuksesta puheenollen lahna etsii jo kutupaikkoja,muutaman olen jo saanut.Vein naapurin emännälle tänäaamuna muutaman,hän savustaa ja purkittaa.
Nyt en kerkeä oikein jutteleen,nurmikkoa täytyy mennä lyhentämään se on Moro
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1012220
- 1051792
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee141731Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen931346Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1791223Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31196- 64926
- 56906
- 76890
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi123878