Ruuan hinnalla ei ole

mitään..

tekemistä maatalouden kanssa.
Suomen maataloustuotteet ovat euroopan halvimpia, mutta jostain syystä ruuasta saadaan kallista.

14

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2+6

      Kepu pettää aina. Hirviporukan saunaillassa kun sovitaan rakennusluvat marketeille niin mitä muuta voi odottaa. Lidlikin totesi parin vuoden maassaolon jälkeen, että on tämä kumma markkina kun ei tarvitse edes yrittää kilpailla kenenkään kanssa. Oligopoli jyrää ja kaikki voittavat. Paitsi tietysti kuluttaja.

      • kummallista??

        Onkos kaupunkilaiset liittyneet joukolla kepuun, kun kepu noin pystyy määräileen markettien rakennusluvat??
        Onhan tää kumma markkina, kun ei tarvi yrittää kilpailla kenenkään kanssa ja tekee tappiota.


      • 2+18
        kummallista?? kirjoitti:

        Onkos kaupunkilaiset liittyneet joukolla kepuun, kun kepu noin pystyy määräileen markettien rakennusluvat??
        Onhan tää kumma markkina, kun ei tarvi yrittää kilpailla kenenkään kanssa ja tekee tappiota.

        Kyllä Kepuleja on ihan riittävästi päättämässä markettikaavoista tässä maassa. Jos ei Helsingissä olekaan niin muualla on. Ja ne lonkerot kyllä ylettyy jäsenkirjan ulkopuolellekin. Maaseudun ääni kuuluu kaikissa kabineteissa tässä maassa.


      • heittääkö päästä
        2+18 kirjoitti:

        Kyllä Kepuleja on ihan riittävästi päättämässä markettikaavoista tässä maassa. Jos ei Helsingissä olekaan niin muualla on. Ja ne lonkerot kyllä ylettyy jäsenkirjan ulkopuolellekin. Maaseudun ääni kuuluu kaikissa kabineteissa tässä maassa.

        keskustan kannatus siinä 20 prosenttia


      • -

        -


      • kaupunkinlaitalainen
        2+18 kirjoitti:

        Kyllä Kepuleja on ihan riittävästi päättämässä markettikaavoista tässä maassa. Jos ei Helsingissä olekaan niin muualla on. Ja ne lonkerot kyllä ylettyy jäsenkirjan ulkopuolellekin. Maaseudun ääni kuuluu kaikissa kabineteissa tässä maassa.

        Näyttävät nuo kaupunkilaiset melkein kaikki olevan kepuja, paitsi helsinkiläisitä vaan puolet.


      • Joo, toinen
        kaupunkinlaitalainen kirjoitti:

        Näyttävät nuo kaupunkilaiset melkein kaikki olevan kepuja, paitsi helsinkiläisitä vaan puolet.

        puoli on Pekka Haaviston kannattajia ja niin ollen, tiedättehän..


      • -

        -


    • ,,..-

      Kuinka kepu sopisi kaupungeissa yleensä sijaitsevien markettien rakennusluvat.
      Kepu on yleensä vähemmistönä kaupungin valtuustoissa.
      Ja minkä marketin luvat sitten sovittaisiin k-marketin vaiko s-ryhmän markettien.

      • 7+6

        En tiennytkään, ettei suurimpien kaupunkien ulkopuolella ole marketteja. Kirjoitin suurimpien koska olen aika varma, että marketteja on myös maaseurukaupungeissa. Ja joskus jopa kaupunkien ulkopuolella.


      • Niin , maaseutuhan
        7+6 kirjoitti:

        En tiennytkään, ettei suurimpien kaupunkien ulkopuolella ole marketteja. Kirjoitin suurimpien koska olen aika varma, että marketteja on myös maaseurukaupungeissa. Ja joskus jopa kaupunkien ulkopuolella.

        alkaa kehäkolmosen ulkopuolelta, jos liikkuun siellä on lapset hyvä pitää autossa susien varalta..


    • -

      -

    • -

      -

    • -

      -

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe