Museomestarin Hinnasto 2010

Voimassa 2010

- Vastineitten ym. asiakirjojen laadintatyo: 500 tuntia (21,00 euroa/h).
- Monistuskulut: 280,00 euroa.
- Vahingonkorvaus henkisista karsimyksista: 18.300,00 euroa.
- Vahingonkorvaus ei-julkisten terveydentilatietojeni vaarinkaytösta ja
yksityiselaman suojan rikkomisesta, seka valheellisten töiden laiminlyöntitietojen
yllapidosta ja kayttamisesta asiakirjatietoina 46.634 1 00 euroa korkolain mukaisine korkoinen 9.3.2004 lukien.
- Vahingonkorvaus asiakirjatietojen oikaisuyrityksista aiheuttaman tyokyvyn
menettamisesta johtuvasta ansiotulon menetyksesta 1.9.2008 - 6.10.2021 valiselta ajalta 15.000,00 euroa/vuosi, yhteensa 195.000,00 euroa.
- Muut kulut 1.270,00 euroa.

20

166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :D :D

      Voisiko saada 2 tunnin edestä asiakirjojen laadintaa?

      • asiakas #32

        PS. Maksan pimeästi... kuten ennenkin...


    • Tilimies Ay

      Onkohan tämä nyt verollista vai verotonta, ei selviä hinnastosta?

    • neuvokaa rassua

      voisko tolle rassukalle vihjata että oikea osoite noiden korvausten lähettämiseen on käräjäoikeus eikä kaupunki. Vai eikö se tiedä eroa oikeuslaitoksen ja kaupunginhallituksen välillä?

    • Mikä Ikä

      ansiotulon menetyksesta 1.9.2008 - 6.10.2021 valiselta ajalta 15.000,00 euroa/vuosi, yhteensa 195.000,00 euroa.

    • Neuuvotton

      Jokohan uusi Hinnasto on laadittu?

      Maksukyvyttömille ilmaista oikeusapu neuvottomuutta.

    • 195.000€

      1.9.2008 - 6.10.2021 valiselta ajalta195.000€

    • Nih!

      Päivystän klo 21:00 asti ja vahingonkorvausvaatimuksen tulen esittämään asiassa myöhemmin.

      • kusettettuja

        Mitäköhän se ent. museomestari ajattelee näistä kirjoituksista?
        Tietää itse että on väärin kohdeltu, mutta ei mahda mitään.
        Ei työntekijä voi vaatia mitään, herroille maksetaan korvauksia.
        Ottais lusikan käteen ja söis kiltisti.
        Meiltä meni pitkäaikainen työmaa, lopputili. Perustivat uuden firman, jatkavat samoja töitä uudella porukalla, ja me ei mahdata mitään, me ollaan työläisiä.
        Liiton jäsenmaksut meni vittuun, aivan turhia, sieltä ei mitään apua.


    • ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓

      Museomaistraatin neuvostolinja auttaa!! Vain 21,00€/tunti!!

      49490 Neuvoton.

    • Arto Hirvikärpänen

      Tähän ei Hirvonen pysty!

    • voi lol

      Heh, kovat on museomesoajan hinnat :p

    • gay boy

      Paljonko maksa anaaliseksi?

    • pasko mervinen

      21 euroa tunti.

      • gay boy

        Melko edullista!


    • 6.10.2021

      15.000,00 euroa/vuosi

      • homo ahtaaja

        Siis 15.000.00 euroa/vuosi koko vuoden anaaliseksit. Nyt tuli kaupat!


    • ei paha

      Siis tolla hinnalla anaali aukeaa milloin tahansa? Siihen nähden ei paha hinta.

    • mieluiten kireä

      Riippuu tietenkin tavaran laadusta.

    • kura lentää

      Tavara lienee toimivaa, kun suoltaa paskaa tämänkin palstan täyteen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe