Open'er Festival Gdyniassa

L-KERTTU

Olisko kiinnostuneita lähtemään yhdistetylle festari-ranta-kaupunkilomalle kesä-heinäkuun vaihteessa Puolaan akselille Gdansk - Sopot -Gdynia? Festareilla notkumista parina päivänä ja muuten makoilua rannalla & pyörimistä Gdanskissa. Täältä löytyy tietoa festareista:

http://www.opener.pl/en

Coldplay ja Prince ovat itselleni must!

Olin viime kesänä kyseisillä festareilla ja nyt pitäisi päästä uudestaan. Lennot saa halvalla esim. Wizz Airilla tai Air Balticilla.

7

206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • spot_kk

      Moi,

      olisi kiinnostuneita, olen menossa. Minkälaista matkaseuraa haet/ minkälaista matkaseuraa olet :)

      • L-KERTTU

        Haen rentoa matkaseuraa ja toivottavasti olen sellaista itsekin. Ikää mielellään 30 , koska itsellä teinivuosista jo aikaa ;-) Koko reissua ei tarvitse kulkea kimpassa, mut ypöyksin ei ole kiva reissata. Aikomukseni ei ole majoittua teltassa, joten olen varaamassa majoitusta Sopotista.

        Mulle riittää pari päivää festareilla, muun ajan ajattelin makoilla rantsussa (toivottavasti sää suosii) tai pyöriä Gdanskissa. Mulla olisi intresseissä jatkaa matkaa Puolasta joko junalla tai lentäen festareiden jälkeen jonnekin päin Eurooppaa. Oon katsonu lentoja esim. Italiaan ja Sisilian puolelle. En ole aikatauluihin sidoksissa, joten yks vaihtoehto on myös Euroopan turnee ennen festareita.


      • spot_kk
        L-KERTTU kirjoitti:

        Haen rentoa matkaseuraa ja toivottavasti olen sellaista itsekin. Ikää mielellään 30 , koska itsellä teinivuosista jo aikaa ;-) Koko reissua ei tarvitse kulkea kimpassa, mut ypöyksin ei ole kiva reissata. Aikomukseni ei ole majoittua teltassa, joten olen varaamassa majoitusta Sopotista.

        Mulle riittää pari päivää festareilla, muun ajan ajattelin makoilla rantsussa (toivottavasti sää suosii) tai pyöriä Gdanskissa. Mulla olisi intresseissä jatkaa matkaa Puolasta joko junalla tai lentäen festareiden jälkeen jonnekin päin Eurooppaa. Oon katsonu lentoja esim. Italiaan ja Sisilian puolelle. En ole aikatauluihin sidoksissa, joten yks vaihtoehto on myös Euroopan turnee ennen festareita.

        Suunnitelmasi kuulostaa oikeastaan aika hyvältä :)

        Mulla on itseasiassa jo majoitus hankittuna (muu kuin teltta), olen 30 ja ainakin omasta mielestäni aika rentoa matkaseuraa.

        Tuota noin, voisitko pistää vaikka postia alla olevaan e-mailiin, niin kirjoitellaan vähän lisää:
        [email protected]


    • ---..---

      Itse on ole lähdössä. Kuitenkin kun jatkolennoista oli puhetta, niin tarkistin aiemmin suunnitellun reitin Gdanskista etelään. Hinta on edelleen hyvä!

      Mon 4 Jul 11 (Ryanair)
      Depart: Gdańsk 10:35
      Arrive: Alicante 13:55

      Regular Fare: 124.00 PLN
      Online Check-In: 25.00 PLN
      Delay/Cancel Levy: 8.40 PLN
      Taxes / Fees: 82.02 PLN
      Total Price: 239.42 PLN

      Espanja-lennon hinnaksi tulee siis 65 euroa veroineen. Ei paha.

      • L-KERTTU

        Pistin sähköpostia :-)

        Oon kans kattonu tota Ryanin lentoa Espanjaan. Ei huono vaihtoehto. Kuka ehdotti vaiko sama tyyppi..?


    • ---..---

      Ei, on muuten vain katsottu jatkolentoja Gdanskista eteenpäin, aivan riippumatta Open'eristä.

    • L-KERTTU

      Kannattaa tsekat myös Wizz Airin reittitarjonta Gdanskista. Esim. Bergamoon pääsee noin 25 egellä eikä Roomaankaan paljon maksa. Testasin viime kesänä reitin Gdansk - Bergamo ja hyvin pelitti. Hinta tais olla pari kymppiä silloinkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      528
      5852
    2. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      102
      2006
    3. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      19
      1971
    4. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      113
      1801
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      62
      1588
    6. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      28
      1587
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1335
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      60
      1207
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      68
      1045
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      1005
    Aihe