Onko vaikea vaihtaa?
P12 farmarin takaikkunan jarruvalo rikki
10
306
Vastaukset
- Nissan Nassin
Taitaa olla ledi? Eli en tiedä pystyykö itse vaihtamaan............
- Näitä vikoja on palj
En usko että ledivalo on rikki. Vikaa etsisin takaluukun saranapuolella olevan haitarikumin sisältä. Voisin veikata 10.1 että löydät sieltä katkenneita johtimia.
- Benita K
Siis kallis remontti edessä?
- Ei vaikeaa
Kalleudesta en osaa sanoa kun olen korjannut ilmaiseksi ihan itse. Tarvitsee kuitenkin kunnolliset Abiko-liitin pihdit, jatkoliittimiä ja johtoa plus sivuleikkurit tietty. Jatketaan koko nippuun 20cm pätkät uutta johtoa saranan kohdalle. Mahd. notkeaa ja monisäikeistä. Miel. silikonieristeistä. Liittmen kohdat työnnetään luukun / korin sisään. Kolmeen autoon olen tähän mennessä laittanut. Semmonen vajaa tunti ja jonkunverran kaljaa.
- Nissanhuoltaaja
noin 500e - 800e
- Joko selkis
Nissanhuoltaajalle voisin sanoa ettei tuo ole edes vitsi. Vai koko johtosarjanko ajattelit vaihtaa. Tietenkin vielä samanlaiseen rautalanganpaskaan kuin alkuperäinen. Varsinkin saksaalaiset käyttävät alimitoitettuja seitsensäikeisiä johtimia, joita ei edes ole tarkoitettu kestämään taivuttelua.
- Benita K
Paljonko maksaa korjaus?
- Korjaajasi
Minkäs ikäinen olet Benita K? Uskon että pääsemme neuvottelemaan sinulle edullisen ratkaisun!
- Korjaajasi
Minkäs ikäinen olet Benita K? Uskon että pääsemme neuvottelemaan sinulle edullisen ratkaisun!
- korjaajapoika
noin 40 egee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk913849Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921999Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871803- 1441682
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1021503- 1631503
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671442Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001354- 861297