Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Adhd-lääkkeet

jkjkjkjkjk

Laitoin nyt tän kysymyksen tälle palstalle, vaikka kyse onkin lääkkeistä eikä huumeista.. Eli yks tuttu sanoi että adhd-lääkkeet toimii niin kuin piri, jossei adhd:tä ole, koska ne adhd-lääkkeet on amfetamiini johdannaisia. Tietääkö joku onko tässä mitään perää? montako sellaista lääkettä sitten pitäisi ottaa että vaikuttaa? Ja miten vaikuttaa jos ottaa yhdessä alkoholin kanssa?

6

4278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eihajuakaan

      No, tavallaan. Vaikuttava aine kuuluu samaan sukuun, kuin esim sun keittiössäs sun mustapippurin vaikuttava ainesosa, piperiini. Molekyyli muistuttaa amfetamiinin molekyyliä, mutta sen vaikutukset ovat kokaiinin kaltaiset. Tosin miedommat, että ei ne vissiin viihdekäyttöön skulaa.

      (Mielenkiintoista muuten, että monet psykedeelit muistuttaa serotoniinimolekyyliä ja tykkää tosta 5HT2A serotoniinireseptorista. Vaan sitten kun psykedeeli pääsee, kuin troijalainen hevonen serotoniinimaastopuvussaan 5HT2A portista sisään, se vapauttaakin melkoisen mielen taistelutantereen.)

      • eihajuakaan

        En ole kuitenkaan ADHD lääkkeitä koskaan kokeillut, että en voi varmaksi sanoa, ettei ne toimi, mutta uskoisin näin.


    • ksdlgt

      Kyllä totta. Kaverini on käyttänyt adhd lääkettä sillon kun piriä ei ole ollut saatavilla ja joskus muutenkin vaan, koska nuo kuulemma "nousee" kivammin. Nämä käverit heitti lääkkeen hihaan, eli en oo varma annostuksesta. Veikkaisin et hihaan heitettynä 1 tai puolikaskin riittää, mut nieltynä useempi? Ei tiä, ku ei itellä kokemusta. Minä tyydyn poreeseen.

    • Kiddys' Coke

      Olen itse addi ja päivälääkitykseni on 90mg/concertaa . Jos haluat tarkempaa tieto/infoa. asiasta niin jos haluat laita meili oso. niin voin toki kertoa tarkemmin (jos kiinnostaa)

    • jkjkjkjkjk
    • Tietäjä420

      Niitä pitää keittää alkoholin ja muiden lääkeitten kaa ja sitte suonee ps ei kuitenkaa oo kokemusta mut tiiänpä vaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe