Minua ei hetkauta se tuijottelu mikä pieksämäellä on ihan tapa.
Ei se minun elämääni tai tekemisiini vaikuta mitenkään.
Sitten toki jos ihan kiinni tullaan tai muuta vastaavaa,niin menee jo rikollisuuden puolelle.
Ihan rauhassa saa kattella,hyvin pyyhkii :)
Miten teillä ?
:)
Tuijottelusta
10
433
Vastaukset
- OrvokkiKesäheinä
Itse henk kohtasesti olisin huolissani(nainen) jos minua ei katsottaisi pitkään-eli ei haittaa :)
S-marketin eteisessä monia ärsyttää se "lauma" joka istuu kun kanat orrella päät kääntyy samaan suuntaan ja samaan aikaan ja arvostellaan kuulemma ihmisiä.
Mutta mikäli itsetunto on vähintään kohdallaan tai hieman yli-niin ei tosiaan häiritse.- Luomakunnankruunuja
No se s marketin lauma ei ole mitään sakkia arvostelemaan ketään...
Kamalia vanhoja haisevia ukkoja suurin osa. Toki istuu siinä varmaan juoruämmiäkin... - joopa joo
Luomakunnankruunuja kirjoitti:
No se s marketin lauma ei ole mitään sakkia arvostelemaan ketään...
Kamalia vanhoja haisevia ukkoja suurin osa. Toki istuu siinä varmaan juoruämmiäkin..... ja sinä olet varmaan sitä 'toista sakkia' arvostelemaan muita...
Eiköhän anneta arvostelemisen olla ja keskitytään jokainen ihan siihen omaan ainutlaatuiseen elämään. Hyvää kesää!
- ISO EGO
Antaa kateellisten tuijottaa.
- Vehvveli
Koskea saa mutta ei katsoa..
- Kesäheinätär
Siihen minäkin luotan mutta kiihkeimmät ei malta olla koskematta
- EnAsioiSmarketissa
Joo hei todella olen arvostelemaan ainakin näitä puliakkoja ja ukkoja plus muita akkoja jotka ei pidä huolta ulkonäöstään.
Ja aikoihin en oo s markettiin jalallani astunut.Riittää se roskasakki siinä eteisessä,haisevatkin prkl. - Pieksämäki not
Pieksämäkeläisillä nähtävästi seisoo ainoastaan silmät päässä. Onhan se tyhjää parempi. Muutin itse pois opiskelujen jälkeen 1990 eikä ole kaduttanut. Yhden kerran olen tämän jälkeen käynyt, ja kiintiö on täynnä. Hyvä, jos tuijottelu ei Sinua häiritise. Itselläni riittää pokkaa sanoa kyllä, jos alkaa ärsyttää.
- Kerroinkamuil/n
Joo,mua lähinnä naurattaa:D
Viimeks sain pari päivää sit hyvät naurut :D
Kun oikein käänty muija töllää ett toi tulee:D - Nelli Kulikko
Käykääs Joensuussa. Pieksämäen bingopapat ei oo mitään Joensuuhun verrattuna. Siellä jo lapset oppivat vanhemmiltaan toljotuksen alkeet. Varmaan tuijotetaan, ettei vaan oo vihollinen itärajan takaa ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996074
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983055Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282853Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262115Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774