Tuijottelusta

HappyEveryDay

Minua ei hetkauta se tuijottelu mikä pieksämäellä on ihan tapa.
Ei se minun elämääni tai tekemisiini vaikuta mitenkään.
Sitten toki jos ihan kiinni tullaan tai muuta vastaavaa,niin menee jo rikollisuuden puolelle.
Ihan rauhassa saa kattella,hyvin pyyhkii :)
Miten teillä ?
:)

10

435

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OrvokkiKesäheinä

Itse henk kohtasesti olisin huolissani(nainen) jos minua ei katsottaisi pitkään-eli ei haittaa :)
      S-marketin eteisessä monia ärsyttää se "lauma" joka istuu kun kanat orrella päät kääntyy samaan suuntaan ja samaan aikaan ja arvostellaan kuulemma ihmisiä.
      Mutta mikäli itsetunto on vähintään kohdallaan tai hieman yli-niin ei tosiaan häiritse.

• Luomakunnankruunuja

No se s marketin lauma ei ole mitään sakkia arvostelemaan ketään...
        Kamalia vanhoja haisevia ukkoja suurin osa. Toki istuu siinä varmaan juoruämmiäkin...

• joopa joo
        Luomakunnankruunuja kirjoitti:

No se s marketin lauma ei ole mitään sakkia arvostelemaan ketään...
        Kamalia vanhoja haisevia ukkoja suurin osa. Toki istuu siinä varmaan juoruämmiäkin...

.. ja sinä olet varmaan sitä 'toista sakkia' arvostelemaan muita...
        Eiköhän anneta arvostelemisen olla ja keskitytään jokainen ihan siihen omaan ainutlaatuiseen elämään. Hyvää kesää!

• ISO EGO

Antaa kateellisten tuijottaa.

• Vehvveli

Koskea saa mutta ei katsoa..

• Kesäheinätär

Siihen minäkin luotan mutta kiihkeimmät ei malta olla koskematta

• EnAsioiSmarketissa

Joo hei todella olen arvostelemaan ainakin näitä puliakkoja ja ukkoja plus muita akkoja jotka ei pidä huolta ulkonäöstään.
      Ja aikoihin en oo s markettiin jalallani astunut.Riittää se roskasakki siinä eteisessä,haisevatkin prkl.

• Pieksämäki not

Pieksämäkeläisillä nähtävästi seisoo ainoastaan silmät päässä. Onhan se tyhjää parempi. Muutin itse pois opiskelujen jälkeen 1990 eikä ole kaduttanut. Yhden kerran olen tämän jälkeen käynyt, ja kiintiö on täynnä. Hyvä, jos tuijottelu ei Sinua häiritise. Itselläni riittää pokkaa sanoa kyllä, jos alkaa ärsyttää.

• Kerroinkamuil/n

Joo,mua lähinnä naurattaa:D
      Viimeks sain pari päivää sit hyvät naurut :D
      Kun oikein käänty muija töllää ett toi tulee:D

• Nelli Kulikko

Käykääs Joensuussa. Pieksämäen bingopapat ei oo mitään Joensuuhun verrattuna. Siellä jo lapset oppivat vanhemmiltaan toljotuksen alkeet. Varmaan tuijotetaan, ettei vaan oo vihollinen itärajan takaa ...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      338
      6321
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3776
    3. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      81
      933
    4. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      860
    5. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      810
    6. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      8
      793
    7. Haluatko sitten

Rakastella miten paljon?
      Ikävä
      67
      779
    8. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      51
      761
    9. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      130
      753
    10. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      14
      671
    Aihe