Olen nyt rv 30 raskaana ja kysyisin millaisia ovat kivuliaat supistukset? Eli miltä tuntuvat ja ovatko ne samanlaisia kuin kuukautiskivut? Itselläni on nyt ollut päivittäin kivuttomia supistuksia, jotka välillä kestävät vain hetken, mutta välillä, esim. lenkkeillessä tuntuu, että supistus kestää koko lenkin ajan eli jopa tunnin. Yritän kyllä kävellä rauhallisesti ja välillä pysähdynkin, jotta supistus loppuisi. Ovatko tällaiset pitkät "harjoitussupistukset" vaarallisia? Lisäksi nyt olen tuntenut parina päivänä menkkamaista kipua alapäässä eli ei vatsalla vaan ihan tuolla alhaalla. Kipu tuntuu lähinnä vain kävellessä. Voivatko ne olla supistuksia vai jotain kohdun kasvuun liittyvää?
Erityisesti iltaisin tuntuu näitä harjoitussupistuksia olevan. Olen myös miettinyt, että pitäisikö jäädä esim sairaslomalle, jotta saisin levättyä. Te jotka olette saaneet supistusten vuoksia sairaslomaa, niin millaisia supistukset ovat olleet? Eli millä perusteella sairaslomaa voi saada?
Supistukset
mama_87
0
159
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996003
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963025Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262810Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764