hei, meillä asustelee 2v uros saksanpaimenkoira.
kävimme taannoin eläinlääkärillä koiralleni ilmenneen "haavauman" takia.
haavaumalla tarkoitan että kyljessä on niinkuin ihottuman kaltaista punaista "rupea"/haavaa ja koira lussuttaa ja rapsuttaa sitä.myös nakertaa.
ajattelin että edes eläinlääkäri osaisi tarkoin neuvoa mitä tälle tehdä, mutta sanoi minulle että kun sen antaa olla vaan niin se paranee itsestään.eli ei edes sanonut mikä se oli.epäili kyllä kaikenlaista?
eikö tälläisessa tilanteessa pitäisi joitain näytteitä ottaa kyseisestä haavaumasta tai antaa edes antibiiottia?
olen toten pettynyt tähän lekuriin!
noh, siis onko kellään muulla ollut kyseistä ongelmaa koiransa kanssa? ja onko eläinlääkäri sanonut mikä se voisi olla?antibioottia tms saanut?
olisi mukavaa saada jotain infoa/kokemuksia asiasta sillä minun ei ole mahdollista viedä toiselle lekurille koiraani koska matka tulisi olemaan TODELLA pitkä ja autoa en itse omista.
kiitos jo kaikille valmiiksi!
apua kaivataan että saadaan rakkainpani kuntoon!
keltään apua?
ihottumaako?
1
65
Vastaukset
- ämpäri päähän
Taannoin? Kuinka kauan käynnistäsi ell vastaanotolla jo on? Onko haavauma yhtään parantunut sen jälkeen, vai onko mennyt pahemmaksi? Oletko yrittänyt estää koiraasi lutkuttamasta sitä?
Meillä on pari kertaa tullut metsäreissuilla haavoja joita koira on alkanut nuolemaan, mutta muutaman päivän bepanthenkuuri ja nuolemisen estäminen ovat parantaneet haavaat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75723
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15543ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;182401- 26399