hei, meillä asustelee 2v uros saksanpaimenkoira.
kävimme taannoin eläinlääkärillä koiralleni ilmenneen "haavauman" takia.
haavaumalla tarkoitan että kyljessä on niinkuin ihottuman kaltaista punaista "rupea"/haavaa ja koira lussuttaa ja rapsuttaa sitä.myös nakertaa.
ajattelin että edes eläinlääkäri osaisi tarkoin neuvoa mitä tälle tehdä, mutta sanoi minulle että kun sen antaa olla vaan niin se paranee itsestään.eli ei edes sanonut mikä se oli.epäili kyllä kaikenlaista?
eikö tälläisessa tilanteessa pitäisi joitain näytteitä ottaa kyseisestä haavaumasta tai antaa edes antibiiottia?
olen toten pettynyt tähän lekuriin!
noh, siis onko kellään muulla ollut kyseistä ongelmaa koiransa kanssa? ja onko eläinlääkäri sanonut mikä se voisi olla?antibioottia tms saanut?
olisi mukavaa saada jotain infoa/kokemuksia asiasta sillä minun ei ole mahdollista viedä toiselle lekurille koiraani koska matka tulisi olemaan TODELLA pitkä ja autoa en itse omista.
kiitos jo kaikille valmiiksi!
apua kaivataan että saadaan rakkainpani kuntoon!
keltään apua?
ihottumaako?
1
61
Vastaukset
- ämpäri päähän
Taannoin? Kuinka kauan käynnistäsi ell vastaanotolla jo on? Onko haavauma yhtään parantunut sen jälkeen, vai onko mennyt pahemmaksi? Oletko yrittänyt estää koiraasi lutkuttamasta sitä?
Meillä on pari kertaa tullut metsäreissuilla haavoja joita koira on alkanut nuolemaan, mutta muutaman päivän bepanthenkuuri ja nuolemisen estäminen ovat parantaneet haavaat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1235173Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241564- 411560
- 231451
- 141312
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv301299- 281251