Mitä merkkejä kauris vetää puoleensa?

Mr. Capricorn

Hei arvon kauris-collegat!

Pohdin tässä, että oletteko te muut kauriit huomanneet vetävänne puoleenne jotain tiettyä tähtimerkkiä normaalia enemmän tai poikkeuksellisen paljon?

Itse olen n.30-vuotias mieskauris ja ihan ylivoimaisesti eniten on ihastumisia ja sutinoita ollut skorpionitypyjen kanssa. Myös kala- ja raputytöt ovat lähestyneet ilahduttavan useasti, ainakin tätä kaurista. Myös härkä-, neitsyt-, kaksos- ja jouskarinaisienkin kanssa on mielenkiintoa ollut. Mutta skorpionineitoja siis ylivoimaisesti eniten. Siihen vaikuttaneen ehkä se, että itselläni on kuu skorpionissa(?).

Hassua silti, että itseäni viehättää skorpionien lisäksi selvästi myös kaksos- ja jousimiestytöt vaikka väitetäänkin, että heidän kanssaan kauris ei tulisi juttuun alkuunkaan. Vaaka- ja vesimiesnaiset olen kokenut ehkä hiukan liian viileiksi ja etäisiksi makuuni. Yksilöllistä toki sekin.

Mutta olisi siis mukava kuulla, että miten te muut kauriit olette kokeneet muut tähtimerkit? Jos mahdollista, niin mainitse vielä sukupuolesi ja ikäsi että saadaan vähän perspektiiviä. Hauskaa kevättä ja kesää kaikille kauriille!

31

2459

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ms Capricorn

      Itse 25-v. nainen ja miespuolisista parhaiten oon tullu juttuun henkisesti ja fyysisesti mieskauriiden kans. Neitsyiden ja skorpionien kanssa juttu luistaa aivan älyttömän hyvin, mutta neitsyt on ehkä liian viileä ja skorpioni taas liian ärsyttävä :D Ravut ja kalat on niin söpöjä ja mukavia tyyppejä kyllä!

    • Kauris kukko

      27v mieskauris. Kuu häräs, ja nouseva kaksosissa.

      Tuntuu siltä että törmään kaksosiin aina "vahingossa", ja tuntuu joka kerta että en löydä heistä sitä tiettyä syvyyttä jota kaipaisin. Myöskin luottaminen heidän päätöksiin ja lupauksiin on vähän niin ja näin. Epäileväisenä kauriina en näiden kaksosten kanssa uskaltaisi suhdetta perustaa.

      Eräästä kalat naisesta myös kokemuksia. Leppoinen tyttö joka olisi ollut aivan liikaakin johdateltavissa... haasteen puute yksi suuri miinus. Haaveili kaikenlaisista kauniista asioista ja kuinka elämä etenee rennosti kohti päämääriä.

      Eniten tämä kauris silti haikailee erään neitsyt tytön perään. Kaunis, älykäs, fiksu ja sopivan jämäkkä sanainen, elämänarvot täsmää omieni kanssa. Ehkä aavistuksen liian dramaattinen ja saa väännettyä mitättömästä / turhasta asiasta riitaa. Mutta aina kun hänen seurassaan olen, en muista naisia nää...

      Skorpareihin pitäis törmätä, myös oinas nainen keihtoo ajatusta.

    • Nainen olen

      ja kauris.
      Merkit jotka ovat olleet miellyttäviä ovat; kalat, skorpparit (mikä intohimo!!!), rapu,jousimies ja tietysti kauris
      mutta eihän pelkäästään yksi horoskooppimerkki kerro kaikkea -onneksi

    • 50+

      skorpparit, veskarit, jouskarit ja kaksoset.
      itse kauris nainen.

    • kauris minäkin

      Parikymppinen kaurisnainen ja jotenkin aina ajaudun härän, neitsyen tai skorpionin seuraan... Syvemmät ihastumiset ja suhteet olleet aina näitä merkkejä.

    • kaurissshhhh

      Kauris vetää puoleensa kaikenmaailman eriskummallisimpia tyyppejä, tavallisuudesta poikkeavia, ei ainakaan laumasieluja. Jos kauris tulee johonkin porukkaan ja näkee siellä haavilla perhosten perässä juoksevan, täysin kaikista muista poikkeavan tyypin, niin hupsista vaan, pian hän naksahtaa juuri kauriiseen :D Elikkä hetken kuluttua hän juoksee kauriin perässä haavin kanssa :)

      Tai jos näet jonkun yksinäisen kulkurin, joka maalaa taivaanrantaa maantien laidassa, ja kauriin auto sattuu sammumaan juuri tämän "maalarin" kohdalla, niin (apua!!), viikon parin kuluttua sama taiteilija kiinnostuukin maalaamaan juuri kauriin lähijärven maisemaa!

      Tai sitten, jos kauris omaan erakkomaiseen tapaansa istuu yksin mahdollisimman kaukana meluavasta seurasta ja "haaveilee" seuraavasta työprojektista sillä aikaa, kun muut pitävät hauskaa (kaurishan ei tiedä, mitä on hauskanpito), niin sen seurueen oudoin "tähtitieteilijä" lyöttäytyy kauriin seuraan kyselemään jotain niin typerää, että "ai hei, näin että olit täällä aivan yksin (?). (Kaurishan ei edes huomaa olevansa yksin, hän viihtyy niin hyvin omien suunnitelmiensa parissa :))

      Niin ja lisään vielä, että olen 25 v, naimaton (edellämainituista syistä) ja merkeillä ei ole väliä, koska kaikista merkeistä löytyy noista hmmm erikoisuuksia (positiivisesti tietty).

    • kaurisnauris**

      Mulla on kokemusta, että hiljainen, omissa maailmoissaan elävä kauris ei edes huomaa, jos joku kiinnostuu hänestä. Mutta tässä näin yhtäkkiä voisin heittää pari kommenttia. Vastakohdat usein vetävät toisiaan puoleensa, eli jos muistaa kauriin luonteenpiirteet, niin yleensä se on vastakohdat omaava, joka on kiinnostunut kauriista.

      Mikähän siinäkin on? Niin että mitkä merkit siis? Olisiko kaksonen, eli päläpälä-papupata, vai leijona, joka tuo itseään esiin joka kissanristiäisissä vai jokin rähjäävä renttu, mene ja tiedä..tai sitten kauhea vihainen skorppioni, joka tappaisi kaikki, joista se ei satu tykkäämään tai jotka saattavat olla hänen kilpailijoitaan? Who knows?

      • viksu ja vilmaatti

        Minä olen kaurisnainen ja olen aina kiikaroinut juuri skorppionimiehiä. Hiivatti kun en tiedä, mikä niissä "vetää". Se tulinen ja ärhäkkä luonne vai se jännittävä katse? Kyllä kauris ja skopu ovat satavarmasti paras parivaljakko. Kauris on niin viilipytty ja skorppioni niin epäviilipytty, joten soppii.

        Sen sijaan vesimiesten kanssa on maamerkin ja ilmamerkin yhteensopivuus aika vaikeeta, kun toinen menee pää pilvessä ja toinen tallaa maata pitkin. Ei kuulkaa se ole hyvä yhdistelmä. Mutta kaverina passaa, vaikka vähän rassaa. Vesimies on sitäpaitsi "nopea" ja kauris on "koko armeijan hitain", joten hmm no miksikäs ei. Sillä aikaa kun kauris miettii, että keitetäänkö kaalisoppaa vai matokeittoa, niin vesimies on jo keittänyt makkara-perunakeiton ja höyryää itse sähkölieden äärellä.


    • Kauriin paluu

      Kaurismies olen ja elämäni suuri rakkaus oli skorpioninainen. Olen joskus jostain lukenut tästä kauriin ja skopun keskinäisestä kemiasta ja kieltämättä siinä tuntuisi olevan jotain perää :) Skopunaisten kanssa tulen lähes poikkeuksetta loistavasti juttuun. Härkänaiset ovat myös upeita. Kaurisnaisista en niin hirveästi syty. He ovat liian samanlaisia kuin minä itse :D

    • ....................

      Ei enää

      Olen miettimällä miettinyt ja pohtinut monta vuotta :D että mikähän "merkki" sopisi kauriin kanssa, ja tullut aina samaan lopputulokseen: kaikki merkit. Sillä jos rakkautta löytyy, se tasoittaa särmät.

      Mutta kyllä ehdottomasti maamerkit: neitsyt, kauris ja härkä sekä vesimerkit kuten kalat esim. sopivat kauriin kanssa melko hyvin. Ajatukset kulkevat ainakin maamerkkien kanssa samaa rataa. Rapu on myös hyvä. Tulimerkit ja ilmanmerkit ovat kauriille kauhistus - yleensä. Tulimerkki on liian hyökkäävä ja ilmamerkit ovat aivan täysin erilaisia kuin sivistynyt ja vilmaattinen kauris.

      Kaikkein paras kauriille olisi pysyä yksin. Mutta se on sitten myöhäistä, kun on. Rauhaa ja kauneutta kaikessa rakastava kauris, sekä vanhanaikainen ja antiikkinen kauris olisi mieluiten voinutkin asua barokkiajan hovissa kaikkien rakastaman prinsessana, kuin tässä nykyajan proosallisessa kauhistuselämässä!

    • jo vitsin

      murjaisit
      antiikkinen (vert klassinen) kauris viihtymässä barokkiprinsessana :))
      barocco = merkillinen, konstikas, outo

    • JOOOOOOOOOPAJOOOOOOO

      NETISTÄ NAPATTUA:

      Barokin aikakausi

      Barokin aikakausi alkoi 1600-luvun alussa Roomassa, josta se levisi nopeasti lähes koko Eurooppaan ja Amerikan mantereelle.

      Barokin aikakausi oli noin 150 vuoden mittainen ja sijoittui suunnilleen vuosiin 1600-1750. Sitä edelsi renessanssin aikakausi ja sen jälkeen seurasi klassismi.

      Yhteiskunnallisesti barokin aikakausi oli puhdasoppisuuden ja yksinvaltiuden aikakausi, jolloin kuningasvalta nousi huippuunsa Euroopassa. Englannissa se oli uskonnollisesti värittyneen sisällissodan kausi. Ranskaa repineiden hugenottisotien jälkeen barokki huipentui aurinkokuninkaan Ludvig XIV:n pitkään valtakauteen. Saksassa riehui 30-vuotinen sota, johon myös ruotsalaissuomalaiset joukot osallistuivat, kuuluisampana suomalainen ratsuväki hakkapeliitat.

      • höh...

        ei Ludvig ollut kauris vaan neitsyt.


    • JK

      VAI NIIN

    • barokiprinzesa

      Aika gumalista, muta mina veta puoleen kaikea semonen hurja sali, jotka eleli josgus renesansiaika. Targoitus että renesansiprinsit tykgästä minuta okein paljua.

      Minaa itse olaa kauta aika vaan se sama kuin enenki. Hono somi muta kula se sita petrata jozkuz tai siten ee.

      Mina ola oikein kuristuupi, juri ninku kuris ola, semota merki, saama lone, joz nu umartaa.

      Renesansprinsi ja ma sovitaan huvi uhteen. Se prinsi on kai joku igu gala. toiv te ota selva tama.

    • Kauris mies

      Omien kokemuksien mukaan eniten ovat lähestyneet kaikki vesimerkit eli kalat, rapu ja skorpionit. Heidän kanssaan olen yleensä tullut hyvin juttuunkin ja ollaan useasti oltu ns. samalla aaltopituudella. Myös muutaman leijonanaisen kanssa on toisinaan ollut pientä kipinää ja vilkuilua.

    • Enpä voi sanoa vetäväni puoleeni mitään merkkiä. Olen aika tarkkaan yhtä vastenmielinen kaikille. Jos joskus joku jostain ihme syystä (ehkä?) osoittaakin jotain (mahdollista?) kiiinnostusta, on se niin epämääräistä, ettei siitä pirukaan selvää ota. Tarkoittaako moi moita vai "Moita"? No, helvetistäkö minä sen tietäisin? Sen verran on kartassa maata, että tarvitsen jotain vähän konkreettisempaa todistetta, mistä voisi edes jotenkin päätellä jotain. Sitäpä saakin odotella.

    • Kauris1976

      Olen kaurisnainen (nouseva merkki neitsyt) ja ehdottomasti eniten vetoa tunnen leijoniin. Kaurismiehet ovat olleet kuolettavan tylsiä (vai oisko ne olleet tylsiä siksi että sattuivat olemaan teekkareita?).

      Raivon partaalle mut saa rapuimiehet - helvetin huonoja vitsejä ja liian tiukka saksiote. Ei sovi tällaiselle itsenäiselle, älykkäälle tapaukselle. ;)

    • Educated fool

      On tainnut kaurismiesten tylsyys tosiaan johtua siitä, että ovat teekkareita. Teekkarit kun tuntuu olevan vähän putkiaivoista porukkaa merkistä riippumatta :)

      Mutta omien kokemusten mukaan kauriilla on hyvin vetovoimaa skorpionien, leijonien, kalojen, rapujen ja neitsyiden kanssa. Parhaiten ovat jutut onnistuneet skopujen ja neitsyiden seurassa. Tämä siis miesnäkökulmasta. Ilmeisesti myös nousumerkillä vahva vaikutus vetovoimaan?

    • Seireeni

      Olen 36 v. kaurisnainen. Takana pitkäaikaiset, periaatteessa ihan hyvin toimineet suhteet ravun ja vaa`an kanssa. Lyhyempiaikaisia suhteita rapujen ja härkien kanssa. Tällä hetkellä suurin yhteenkuuluvuus kaurismiehen kanssa (olemme molemmat kauriita ja nousevia jouskareita). Huonoimmat seurustelukokemukset kalojen kanssa. Skorpionit, vesimiehet,oinaat, kaksoset, neitsyet ja jousimiehet olen onnistunut kiertämään kaukaa ;)

    • kaurism

      kauris on tarkoitettu toiselle kauriille :D Mun kulta on ihana.

    • himo-kauris

      Olen kaurisnainen, mun mies on vesimies ja niiin tullaan hyvin juttuun. Mun parhaat työkaverit (miehiä) on kauris ja vesimies. Naisista mun 4 parasta kaveria on kaksonen, skorpioni, leijona ja härkä. Jousimiesten kanssa ei synkkaa pätkääkään..

    • Kauriskokemuksia

      Kauriilla vetovoimaa on selvästi kalojen, skorpionien, neitsyen, rapujen ja jousimiesten kanssa. Ainakin tähän mennessä on ollut näin.

    • kauris-skorppari

      aurinko kauris
      nousumerkki skorppioni
      kuu kalat
      merkurius jousimies
      venus vesimies
      mars rapu

      voisin todeta että itse vedän puoleeni härkä tyyppejä mutta hermo menee ja lujaa kun en itse välitä jahkailusta.. joskus olin suhteessa härän kanssa ja mitään muuta hyvää en voisanoa kun että makuuhuoneessa homma toimi ei muuten. Härän kanssa on niin erit ajatusmaailmat ja nimen omaan se hitaus saa hermot menemään -.- !
      mutta kun tapasin kaksosen niin kyllä homma toimii kumpikin ollaan yhtä sponttaaneja, vauhdikkaita eikä mustasukkaisuus on hyvin mitätöntä :)!

    • tahtooheittäytyä

      Kommentoin ketjuun, vaikka en olekaan kauris :) Olen viime aikoina törmännyt useampaankin kaurismieheen ja siinä on ollut aikamoinen sähkö pelissä sekä henkisesti että fyysisesti (en tosin ole päästänyt tilannetta konkretiaan)..

      Kuitenkin kysyisin, että onko kellään ollut toimivaa suhdetta vaakanaiseen..? Olen nousevalta merkiltäni skorppari ja tämä mies on puhdas kauris. Voiko meillä olla mitään tulevaisuutta tämän viimeisimmän tapaamani ihanan kauris-Miehen kanssa? Edellinen oli myös niin jalat alta vievä, mutta joku nyt vaan tuli väliin jo alkumetreillä. Mietin siis, että kun taas kohtasin kauriin niin kannattaako tähän panostaa ollenkaan vai mielummin juosta karkuun ennen kuin alkaa sattua..?

      En ole siis tyypillinen haihattelija-yksinkertainen-villi-vaaka, vaan enempi jo aikuistunut, järkevä, tunnen voimakkaasti&rohkaisen avoimuuteen, saan kauriissa ne herkätkin puolet esiin&uskaltaa luottaa - mutta onko tämä sen kaiken väärti vai jo tuhoon tuomittu juttu..?
      Kiitos jos viitsitte kommentoida!

    • Itse kauris

      Kommentoin mieskauriina ja kuulostaa siltä, että jos haluat heittäytyä niin heittäydy! Enemmän tulet mahdollisesti katumaan jos jätät tilaisuuden käyttämättä. Ei voi tietää ellei kokeile. Pelkät aurinkomerkit ei kerro läheskään kaikkea ihmisten välisistä kemioista vaan myös kuu, venus ja merkurius sekä nousumerkki vaikuttaa. Sinun noususkorpionisi ei ainakaan vaikuta yhtään huonolta kauriin näkökulmasta. Uskon, että vetovoimaa piisaa. Itsellänikin on ollut mielenkiintoa niin aurinkovaakojen kuin noususkorpparienkin kanssa.

      Jos jonkun vinkin voin antaa, niin kauriina arvostan vaakojen kauneudentajua, asiallisuutta ja tyylikkyyttä, mutta toisinaan se loputon pähkäily ja turhanpäiväinen pinnallinen miellyttäminen voi ärsyttää. Toki ihan tapauskohtaista sekin. Skorpioneissa taas arvostan vetovoimaa, pinnan alla olevaa kiihkoa sekä tiettyä vakautta ja syvällisiä ajatuksia. Tosin joskus skorpionit voi olla melko haastavia ja vaikeita tapauksia sekä ikävän salailevia.

      Ole oma itsesi aidosti ja kohtele kaurista hyvin, niin varmasti kauris vastaa samalla mitalla. Kauriit voi olla välillä vähän hitaita ja ujoja vastakkaisen sukupuolen kanssa, mutta kun voitat luottamuksen niin on varmasti sen arvoista.

    • tahtooheittäytyä

      Kaunis kiitos sinulle vastauksestasi! :) Sen ensimmäisen kauriin kanssa olisin niin mielelläni heittäytynyt, mutta suojelin itseäni, koska meillä oli erilaiset tavoitteet parisuhdetasolla. Juuri tämä kohtaamani kaurismies on ihanin mies, kenet olen kohdannut (ja vaikkei päästy ns. konkretiaan, voin kuvitella miten olisin ollut sulaa vahaa hänen käsissään hehe :))..
      Juuri siksi, että hän on hän, pidän hänestä valtavasti edelleen ja harmittelen, että kohtasin hänet ns. väärään aikaan..

      Tämä kenestä nyt puhun on toista maata, mutta hyvältä vaikuttaa so far!
      Toivotaan siis parasta! Ehkä muistan tulla kertomaan miten kävi ;)

    • tahtooheittäytyä

      Sehän sitten kariutui heti alkuunsa se joku tämän(kin) kauriin kanssa..

      En tainnut olla tarpeeksi ulospäinsuuntautunut hänelle, mitä hieman kyllä ihmettelen. En ole hiljainen. Jokin meni joka tapauksessa vikaan enkä ole ihan varma mikä. Ehkä se, etten tuo itseäni voimakkaasti esiin. Joka tapauksessa hän ei siis tahtonut "mitään" minusta, mutta oli kuitenkin ilmeisesti kiinnostunut tietämään minusta enemmän.

      Harmillista, koska hän vaikutti ihanalta ja harmi sekin, että joudun olemaan hänen kanssaan kuitenkin paljon tekemisissä muissa jutuissa. Päädyin nyt siihen taktiikkaan, että olen kaveri ja katsotaan jos joku päivä mielenkiintonsa vielä heräisi, kun hän näkee miten loistonainen olen :D

    • Heart of capricorn

      Olen vetänyt puoleeni kaloja, skorpioneja, kauriita, vaakoja, leijonia, rapuja, jousimiehiä, neitsyitä, vesimiehiä ja oinaita. Eniten kuitenkin skorpioneja, kaloja, kauriita ja vaakoja. Parhaiten juttu on luistanut skorpionien ja kauriiden kanssa. Olen siis miespuolinen kauris.

    • kaurisnainen50+

      Skorpparimiehiä tarttuu aina helmoihin ;)

    • capricorna

      kaurisnainen 30v olen, ja enpä osaa sanoa! aika tasasesti kai jakautunut , enenmmän mielestäni tuli- ja ilmaihimisiä. oinaita ja leijonia aika paljon kiinnostaa, mutta varsinikin oinaiden kanssa suhteet ei oo koskaan ollu pitkiä! intensiivisiä, mutta riitaisia ja lyhyitä.leijona on parempi!" myös sängyssä. yhden oinaseron jälkeen piti remonttikin tehä ja lukot vaihtaa :). vaakoja kans tuntuis muuten kiinnostavaan, mutta minua taas vaaka EVVK ... liaan plösö/tasanen/kiltti luonne -siis yleensä. kakasoset -tuuli vie ne pois, sama vesimiehen kanssa, paitsi sillon lentää myös rahat .kaloista ei mitään kokemusta, eikä neitsyestä eikä jousimiehestä. rapu on ihan hyvä kunhan ei liian kiltiks ja tylskäks menis...toinen kauris toimii, ja seksi on upeaa. skorppareden kanssa kuumimmat suudelmat ehkä...härkä ei mua kiinnosta, niitä kiinnostas kyllä. jousimiehiä taas ei kauriit tai minä ainaskaan kiinnosta.parhaita varmaan leijona, toinen kauris , tai neitsyt. Ilmamerkit = hyi helvetti, ei voi tulla hyvää, ei MITÄÄN yhteistä. vesimies leijuu pilvissä kun kauris on maassa eivätkä he alkuhuuman jälkeen voi sietää toisiaan. (vesimiehen mielestä kauris on rehellisyydessään TYLSÄ liian vakava, kaurista taas raivostuttaa vesimiehen casanovamainen käytös). kaksoset karkaa ennen kuin kauris huomaakaan ja vaaka ei o9le kiinnostava. oinas on hyvä kumppani kauriille , jos haluaa treenata nyrkkeilyä parisuhteessa (mutta vain tosissaan siis ja ilman niitä hanskoja).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      161
      1692
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1255
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      249
      1213
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1017
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      61
      892
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      172
      889
    7. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      62
      858
    8. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      796
    9. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      53
      721
    10. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      39
      695
    Aihe