pervot opettajat

mine

minua häiritsee suuresti nämä pervot opettajat..
olen likka, joo, meidän luokanvalvojamme oli täysin pervo (onneksi vaihtaa nyt koulua) ja lisäksi olen kuullut monilta kavereleita pervoista miesopettajistaan.
en nyt yleistä että vain miehet voivat olla pervoja, tai että kaikki opettajat olisivat pervoja, ei.
yksittäistapauksia.
meidän luokanvalvojamme tuijottelee tyttöjen rintoja ja perseitä suu auki, ja lähikontaktissa ope puhuu rinnoillesi eikä sinulle, ärsyttävää.
kaverien opettajat kuulemma vielä ovat nipistelleet likkojen perseitä..

mutta mitä voi tehdä? en voi mennä rehtorille sanomaan, että eräs opettaja tuijottelee rintoja ja perseitä, laita pois viralta? tuskin uskoisi. ja vaikka hän ottaisi tämän opettajan puhutteluun, tuskin kuulusteltava myöntäisi, ei tod. sanoisinko pervolle opettajalle suoraan? mitä järkeä siinä olisi, ei se muutenkaan kuuntele. yksikin sana jostain muusta kuin matikasta, lentää ulos luokasta.

tämä meidän opettajamme antoi kaverilleni saman numeron matikasta kuin minä, vaikka minulla oli kokeiden keskiarvo kaksi kertaa parempi. kyseinen kaverini kulkee yleensä vähäisissä vaatteissa ja opettajamme kiehnaa hänen luonaan kyselemässä miten laskut sujuvat jne. minkä perusteella hän antoi numeron? kaverini ei ole aktiivinen, paitsi kuuntelemaan musiikkia tunnilla.

enkä nyt halua että ymmärrätte minut tyhmänä teininä joka valittaa kun iso paha setä katsoo tissejä..ei.

24

6391

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eqobeqko

mee joku kerta alasti ni saat kympi

• ope myös

Jos kirjoittamasi asiat ovat totta, niin ehdottaisin, että käyt juttelemassa asiasta koulusi rehtorille. Aikuisia ja eritoten opettajia kun koskevat tietyt eettiset säännöt. Nipistys on konkreettista, katselemisen laajuutta on hieman vaikea määritellä, varsinkin jos pukeutumisellaan tarjoilee runsaasti nähtävää. Näistä kaverien kuulemma-puheista on vaikea sanoa mitään, joillakin kavereilla voi olla taipumus korostaa omaa persoonaansa pikkuisen dramatisoimalla.
      Kirjoitat, että kokeiden keskiarvo on sinulla kaksi kertaa parempi ja teillä on samat numerot todistuksessa. Joko kaverisi valehtelee tai opettaja on toiminut väärin. Myös opettajan arvioinnista voi rehtorin kautta pyytää perusteluja.

• jo koulunsa päättänyt

lakkaisitte pitämästä niitä tyrkkyperseisiä housuja ja paljastavia toppeja. TEPSII!!! MONEY BACK GUARANTEE!!!! niin alkeellista kuin se onkin niin asia vain on niin että ajatuskulku miehillä on tämä (johtuu kahden eri sukupolven erilaisesta suhtautumisesta paljastaviin vaatteisiin): naisella on tyrkyttävät vaatteet -> hän ei arvosta itseään eikä pane pahakseen, mahdollisesti hän myös haluaa seksiä -> häntä saa puristaa

eikä se niin paljon eroa nuortenkaan parissa.. seksuaalisuus kun on meissä jokaisessa sisällä ikään ja kokoon katsomatta.

ei tarvitse pukeutua säkkiin eikä myöskään tarvitse pukeutua kireisiin ollakseen tyylikäs ja kaunis

• separila

Aivannn aivann..
        Mä tiedän myös kokemuksen kannalta pervoista miesopettajista.
        Muistan itse ala-asteen aikoihin kun eräs miesopettaja hinkkasi pikkutyttöjen reisiä ja kihnutti siinä vieressä minkä kerkes.
        Ai nou vat juu miin.

Mutta jooh, olen samaa mieltä siitä, että:
        Tytöt pukeutuvat YLIkireisiin housihin/MINImekkoihin ja paljastaviin paitoihin.. ja kaikenlisäksi ylesitä on se stringien korviin nostaminen.. niin EI OLE MIKÄÄN IHME jos miesopettajat häiriintyvät! Ja varsinkin jos sillä miesopettajalla on jo luonnostaan niitä pervoja vaikutteita, niin se vaan LISÄÄ sitä entistä enemmän!
        Monet akat ei oikeen näytä tajuavan ton pukeutumisen merkitystä myös aikuisiin miehiin.. onko sit niin saatanan siistiä kun vanhat äijät vahtaa teidän tissejä jotka pilkottaa?

Mutta asia on oikeesti vakava, että jos tyttö ei ees pukeudu näyttävästi, mutta silti joku pervo opettaja kiehnaa ja vahtaa rintoja.. on asialle tehtävä jotain. Kerro vanhemmillesi tai jotain.
        On väärin nostaa numeroita omien seksifantasioiden takia..

Mistä vitusta ne tollasia opettajia oikeen löytää????

• separila
        separila kirjoitti:

Aivannn aivann..
        Mä tiedän myös kokemuksen kannalta pervoista miesopettajista.
        Muistan itse ala-asteen aikoihin kun eräs miesopettaja hinkkasi pikkutyttöjen reisiä ja kihnutti siinä vieressä minkä kerkes.
        Ai nou vat juu miin.

Mutta jooh, olen samaa mieltä siitä, että:
        Tytöt pukeutuvat YLIkireisiin housihin/MINImekkoihin ja paljastaviin paitoihin.. ja kaikenlisäksi ylesitä on se stringien korviin nostaminen.. niin EI OLE MIKÄÄN IHME jos miesopettajat häiriintyvät! Ja varsinkin jos sillä miesopettajalla on jo luonnostaan niitä pervoja vaikutteita, niin se vaan LISÄÄ sitä entistä enemmän!
        Monet akat ei oikeen näytä tajuavan ton pukeutumisen merkitystä myös aikuisiin miehiin.. onko sit niin saatanan siistiä kun vanhat äijät vahtaa teidän tissejä jotka pilkottaa?

Mutta asia on oikeesti vakava, että jos tyttö ei ees pukeudu näyttävästi, mutta silti joku pervo opettaja kiehnaa ja vahtaa rintoja.. on asialle tehtävä jotain. Kerro vanhemmillesi tai jotain.
        On väärin nostaa numeroita omien seksifantasioiden takia..

Mistä vitusta ne tollasia opettajia oikeen löytää????

Menkää koko luokan/ kaikkien niiden tyttöjen kanssa sanomaan rehtorille! Joukkovoimalla voitetaan!

Tsemppiä;)

• mirryy

Minusta pitää olla lupa pukeutua miten haluaa! Pukeutui vaikka pelkkiin rintsikoihin, pitäisi pervoillakin olla sen verran itsehillintää etteivät haavi auki tuijota. Tai perseiden nipistely. Pitää sitä jotain rotia ja itsekontrollia olla sentään!

• Girlie-89

melkein sama juttu mulla. Meidän koulussa on aika montakii miesopettajaa, todella pervoja nekin. Yks opettaja tuijottaa melkein aina mun rintoi ja persettä ja muitakii mun luokkalaisii tyttöi ja se on välil aika kiusallista...ja sit se aina kävelee sille tosi läheltä iha tahallaa ja kaikkee semmost...sun kannattais ihan oikeest mennä puhuu rehtorille siitä tai sit vaikka jollekkii muulle opettajalle nii sit ne sais sen loppumaa ja antais sille varmaa potkut...

• Slightly Mad

juu samalaista olen joutunut sietämään

• Jep

Fight fire with fire.
      Vettä myllyyn likka pieni, vaatteita pois ja opettajaa painostamaan.

• Kokemusta tästä

Meidän opettajakin oli tuollanen. Siis vahtas rintoja ja muuta...
      Kerroimme ensin kaverini äidille, joka siitä sitten suuttui. Hän soitti rehtorille ja kertoi siitä. Ei opettajaa erotettu, mutta tilanne parani huomattavasti.

Kannattaa siis kertoa aikuiselle!
      YOU CAN DO IT!

• Maatikanopettaja16

"antoi kaverilleni saman numeron matikasta kuin minä, vaikka minulla oli kokeiden keskiarvo kaksi kertaa parempi."

Jos kaverisi keskiarvo oli 5 ja sinulla kaksi kertaa parempi, oma keskiarvosi on tarvinnut olla 15, mikä tuntuu näin tavallisesta matikanopesta melko mahdottomalta.

Minusta edelläoleva väittämäsi on hyvä peruste antaa sinulle huono matikannumero.

• semihyvä matikasssa

OMG HAAAAHHAAAAHAAAA tolle mä nauroin ja pitkääääään xxxxddddd sä oot parempi laskee ku mun luokanvalvoja xd
        Ei sinänsä että se mitää osais matikanopena laskee ku se ei tiedä paljo on 30-14,95 ni että-- kyllä sillä kaikki muuki menee väärin et ei sillä :P
        No jaa ei mun matikkapäällä kyllä saa tosta mitään järkevää lasku toimitusta koska se ei oo mahdollista :D Niin että naureskelempahan ttääällä vaan ittekkseni xxd
        #matikanopettajatRules

• terve 12345796

pervot nais opet ois kivoi :)

• vajaa oppilas

Mä voin opettaa sua ;) uh huh

• vierailija24591

Mul ei oo kokemusta pervoista opettajista mut pervoista samalla luokalla olevista pojista. Oon ylä-asteel ja yks poika mun luokalt kokoajan kattoo mun jalkovälii ja kävelee nii hemmetin läheltä jos se menee ohi. Kerran se tuli muhun takaapäin ihan kiinni ja sillä kivasti seiso...

• Camel.Toe.Rules

Kivasti se vaan alkaa nuorella miehellä seisomaan, kun kamelinvarvas oikein tyrkyllä näkyy.
        Ja mukava sitä on vanhemmankin miehen katsella tyrkyllä olevia kamelinvarpaita, vaikkei enää sillai kivasti seisoisikaan!

• Kieltenopettajatar

"opettajamme antoi kaverilleni saman numeron matikasta kuin minä, vaikka minulla oli kokeiden keskiarvo kaksi kertaa parempi."

Sinulla ei varmaankaan ole äikästäkään kummoinenkaan numero?

Kaksi kertaa parempi = kolminkertainen - Jos kaverillasi oli nelonen keskiarvona, sinulla oli siis 12. En usko, en vaan usko! Tiedätkö, miten keskiarvo lasketaan - matikasta kun on kyse?

• Jaanatar_HKI

kyllä minä silloin mieleni kovasti pahoitin ;)

• Kksldltos

Kaksi kertaa parempi tarkoitta arkikielessä kaksinkertaista. Matikassa kolminkertaista.

• Matikka.aina.10

Ei tarkoita arkikielessä kaksin- vaan kolminkertaista. Arkikielessä tarkoitus on tasan tarkkaan se, mitä sanotaan.

• entajuu

Hyi siis karseee!!

• 04-kauan_on_aikaa_siis

Toiki alottaja on jo vanha kurppa :D

• Jul897

Siis meidän ope uimahallissa tulee kokoajan siihen mis mä uin ja tuijottaa. Tunkee lähelle vaikka tietää että en halua sen tulevan lähelle😬

• kivapervokuivasrannasta

meilläki täällä yks Pervo

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      461
      3927
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1672
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      116
      1486
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1454
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1398
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1346
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      52
      1286
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1204
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      44
      1069
    10. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      33
      1057
    Aihe