osaako kukaan sanoa kun on renault laguna 2.0 16v 2004 ja laittaa vilkun päälle syttyy kaikki mahdolliset varoitusvalot mittaristossa? Mikä voisi olla vikana?
Ja paljonko maksaa tuo ulkolämmön mittarin anturi joka on apparin peilissä.
APUJA SÄHKÖ VIKAAN.
6
598
Vastaukset
- Homeinen patonki
Ranskalaista tekniikkaa parhaimmillaan. Aivan normaalia renuissa, että varoitusvalot vilkkuvat, kuin seiterän tivolissa. Jos yksikään varoitusvalo ei pala
ajon aikana on syytä huolestua.- No more Renault
Olet harvinaisen oikeassa homeinen patonki, mutta mitä tulee tuohon sähkövi-
kaan niin viittaisi voimakkaasti maadoitus vikaan tai sitten ei kannattaisi putsata
aluksi akun maakaapelin kiinnitykset molemmista päistä ja tämän jälkeen vilk-
kujen maadoitus koska koko kaapelointi on alimitoitettu.
- haitarikummissa
ovien ja takaluukun haitarisuokan sisällä on oikosulku
- autosähkömies
Tuskin sentään oikosulku, se polttaisi sulakkeen ennemmin lyhytsulku joka yhdistää ei toivottuja johtimia keskenään ;=)
- laguna 2 scrab
Renault-nimisen keksinnön ostajalle suositellaan autonasentajan peruskoulutusta.
Ei tavallisille tallajille, eikä jokapäiväiseen käyttöön, eikä pohjolan kosteisiin ja kylmiin olosuhteisiin. Lämmin talli molemmissa päissä reissua auttaa kummasti asiaa.- oiujhg
Mihin sä lämmintä tallia tarvitset? Eikös sun perrsees kestä sen vertaa kylmää että voisi odottaa auton lampiämistä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561191- 521095
- 1131092
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60892