omaishoitajaksi tjn... ku on työtön ja sais siitä korvausta?
Pääsiskö jotenkin
5
94
Vastaukset
- 9+9
käsitätkö pelle että omaishoito on rankkaa työtä 24h/vrk ilman lomia ja vapaita?jos sulla on sairas läheinen niin ala toki omaishoitajaksi mutta älä kuvittele saavasi kepulikonstein ilmaista rahaa "omaishoidon" verukkeella.
- varaa aika MTT:oon
Huh huh. Mene ihmeessä tutkituttamaan pääsi, kun noin yksioikoisen "oivaltavasti" tulkitset toisen ihmisen suppeasti ilmaistun avunpyynnön.
- perhehoitaja
Perhehoitajaksi olisi tietenki mahdollisuus sinulla ,mutta se vaatii pienen kurssin ja tietenni sinulla täytyis olla paljon tilaa asunnossasi ,johon voisit ottaa jonkun vanhuksen asumaan kunnan maksusitoumuksella.
Lueppas kuntasi perhehoitosivuja, olisko siellä tietoa koulutuksesta ,perhehoitajan vaatimuksista yms.
Raskasta ja sitovaa on perhehoitajan työ,mutta antoisaa .
Onnea sinulle!- 9+18
Jos toimit perhe- tai omaishoitaja, niin silloin et saa työttömyyskorvausta
Ikävä kyllä omaishoitajan työtä ei arvosteta, eikä siitä makseta joko mitään tai todella vähän.
Toivottavasti uusi hallitus tekee pikaisesti muutoksen tuohon epäkohtaan! - Näin on
9+18 kirjoitti:
Jos toimit perhe- tai omaishoitaja, niin silloin et saa työttömyyskorvausta
Ikävä kyllä omaishoitajan työtä ei arvosteta, eikä siitä makseta joko mitään tai todella vähän.
Toivottavasti uusi hallitus tekee pikaisesti muutoksen tuohon epäkohtaan!Olin 4 vuotta äitini omaishoitajana ja olen työtön. Mitään extraa en saanut, joko työttömyyskorvaus tai omaishoitajatuki. Työtön ei siinä senttiäkään saa ylimääräistä jos vielä olet itsekin sossun tuen varassa. Rankkaa oli, mutta se on jo ohi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780