HYVÄT tänne kirjoittelevat:
Hei tajuutteko tänne kirjoittelevat vähemmän leikillään tai tosissaan, että kuinka turhaa, aivan turhaa tämmönen kirjoittelu näille erinäisille lemmenkipeille näillä palstoilla onkaan? Siis ensinäkin tuntematta ketään täällä, oletuksia tehden kuittailette kuin livessä olevalle ihastuksellenne mitä milloinkin riippuen siitä, mistä aloittaja repäisee jutun juonen.
Kuvittelette omassa päässänne vain ja ainoastaan, että vastassa olisi täällä Hän, jota kaipaatte jostakin syystä. Voinen sanoa 99 %:n varmuudella, ettei Hän ole täällä, jonka te erinäiset kirjoittajat luulette/kuvittelette viesteilevän.
Suosittelen liveen siirtymistä, ja omin silmin ja korvin sekä tunteineen kohtaamaan sen Suuren sydämen valloittajanne. Näiden palstojen lopputulos on ihan yhtä tyhjän kanssa. Ette ikinä pääse päämääränne luokse livessä, jos näitten palstojen juttuja uskotte.
Ja tää on niin TOTTA joka rivi, jonka kirjoitin edellä, että tervemenoa vaan nyt ulkomaailmaan sieltä koneidenne ääreltä, ja katselemaan ja bongaamaan mielitiettyänne jahka häntä näkyisi; ja jos ei vastaan tule, niin Hän ei tule siten olemaan se ns. OIKEA teille!
p.s. niin se kärpänenkin löytää köyrintä kamunsa ihan tuolla todellisuudessa kohdaten; eikä täällä kirjoitellen hömpän pömppää;-)
Ihan vaan järjen käyttöä...
11
237
Vastaukset
- ..............
Et vois enempää olla väärässä!
- jotain kommentteja
Mä luulen että aika moni tänne kirjoittava on jätetty tai ei muuten vaan saa kontaktia siihen rakkauden kohteeseen. Kyllä kai jokainen tuon asian tajuaa mutta silti tänne kirjoittaminen voi tuoda ainakin vertaistukea. Moni on yksin sydänsurunsa kanssa.
- voi kettu!
ihan vaan se, että kuinka tyhminä pidät toisia, kun kerta tuollaista opetus saarnaa tänne kirjoitat?
Mikähän TOTUUDEN tietäjä iänikuinen sä luulet olevas. Vai, että oikein 99 %:n varmuudella. Ja millähän tavalla tämä tutkimus on tehty?
Järjen käyttöä suosittelen sinullekin, mutta mitenkäs käyttää, jos sitä ei ole. - Hei haaloo ja halot.
Et oo tosissasi! : D
- Harhaa vain
Kyllähän ap kirjoitta asiaa. Tosin moni varmasti tiedostaakin asian. Vituttaahan se kun on yksipuoliset tunteet. Jonnekkin ne pitää purkaa joskus. Tuskin haitannee kunhan muistaa pitää myös sen järjen päässä.
- TerVeiSii
Beibe hei Beibe , netistä voi tilata kaikenlaisii näköohjelmii ;)
- Camoon "honey"
Mitä ihmettä mä tekisin että saisin ittestäni niin surkean ja kuvottavan, ettet sä enää rakastais mua noin järjettömästi, että oikein vakoiluohjelmalla pitää seurata tekemisiä? Huooh. Meinaatko loppuikäs vakoilla mua mies?
- vitun veivis
Camoon "honey" kirjoitti:
Mitä ihmettä mä tekisin että saisin ittestäni niin surkean ja kuvottavan, ettet sä enää rakastais mua noin järjettömästi, että oikein vakoiluohjelmalla pitää seurata tekemisiä? Huooh. Meinaatko loppuikäs vakoilla mua mies?
Ja vitut sano vatanen meppä vartiainen vittuu epäilyineis"!
- kiddin' me?
Kiitos kun kerroit totuuden. Mulla olikin sellainen aavistus, että onkohan se sittenkään mahdollista täältä tavoittaa häntä. Mutta kiitos, huomasin olleeni varsin typerä.
- .
Osuiko nilkkaasi Jarmo, toivottavasti nukut hyvin ettei sairas omatuntosi kolkuta .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552513Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot981020- 64881
- 61774
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648