Näin ensi alkuun totean, että "kuolen yksin kylmään kerrostaloasuntoon, todellisuus murskasi haaveeni"
"YMMÄRRÄTKÖ, KUINKA ÄÄRIMMÄISEN RUMAA ON TODELLISUUS?", lukee seinällä.
Tiedätkö. kuinka äärimmäisen tuskallista on nähdä auringon nousevan ja taas laskevan illalla?
Kaikki, joka jää väliin, on elämää, kun katsot niin tuskaisena ikkunasta.
Auringon säteet lävistävät ruumiin, ruumis syttyy tuleen.
Vihreys on niin kaunista, mutta kun sinä kävelet siellä, minua ahdistaa niin
ja näen sinusta unia, kauniita unia, mikset katso minua?
Oletko unohtanut kaiken sen, eilisen?
Miksi tuulee niin, että muistotkin vain lentävät pitkin likaista pihaa?
Aurinko laskee tämän maailman ylle, ja huomenna kaikki on ohi.
Kyyneleen vuodatan, toisenkin, ne tippuvat maahan ja ruokkivat sitä.
Nyt on jo viileää, mutten halua lähteä pois tältä kauniilta paikalta
ja ajattelen sinua taas, etkä sinä ole täällä enää. Kylmyys.
___
kukaan ei kävele
kaikki juoksevat
kohti kylmää virtaa
taivas on harmaa ja kaunis
se on sama aurinko
joka loisti isällekin
se on sama kuu
joka loisti äidillekin
ne ovat samat tähdet
jotka tuhannet ennen minua näkivät
tämä on sama maa
jolla he kaikki ovat kävelleet
juoksen kohti kylmää virtaa
siinä olen yhtä kaiken kanssa
siinä olen yhtä kaiken kanssa
mustaa vettä ja kuoleman hiljaisuus
hämärä utu
harmaus kaikkialla
synkkä, kuihtunut kuollut maa
puunraadot kurottuvat kohti taivasta
tämä on paratiisi jossa olen yksin
korpit raakkuvat, se on enkelten laulua
te lepäätte kauniina
minä rakastan teitä kaikkia ja tätä maata
rakastan tähtiä, kuuta ja aurinkoa
teitä kaikkia
kun näen kaunista unta
rakkaudesta
kun kuolen muistellen tätä kaikkea
Muutama erikoinen runo
rgregferge
0
412
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522