Olen aina yksinäinen.
En jaksa enää
22
1003
Vastaukset
Tiedän tunteen! Mä en tiedä miten kestän koko seuraavan kesän läpi yksin. Ei ole oikeestaan ketään kelle soittaa ja aina saa hävetä kun liikkuu yksin joka paikassa, kuitenkin puolitutut kyselee koko ajan mitä kuuluu. Ei ole työtä ei kavereita eikä elämää ei ole siis edes tulevaisuutta. En tiedä miten tällaisesta tilanteesta voi edes selvitä niin että jaksaisi elää.
- ellinora5
Oletko mies vai nainen? Yksi mahdollisuus on muuttaa kimppakämppään. Jo lähtee ainakin osittain yksinäisyys.
- DS.
Olet yksinäinen syystä että?
- :((((((
Forever alone...
- Missä on sun
Harrastukset ?
Just, voi elläimenkäsi näitä. Minä olen ollut ikäni yksin, harrastuksia on ollut monia, mutta sielläkin yksin.
- kekkokukikkare
ranteet auki siitä se lähtee
- .
Näytä sä mallia ensin.
- yksin aina
Nii olen minäkin yksinäinen aina. Viimeiset 4 vuotta on mennyt ihan yksin ollessa. Mulla ei käy edes vieraita ikinä. paitsi isoveli mut sitähän ei lasketa. Naisia en edes tunne kun kaks mut niiden kanssa en ede puhu ikinä. Ei ne haluu olla mun ystäviä. mun kännykkään ei ole soittanut ketään muu kun lehtikauppias ja veljeni viimeisen puolen vuoden aikana. Kukaan ei siis ole yksinäisempi kuin minä.
- hyhyyy
Ite olen ollut jo 3 vuotta ilman kavereita, onhan minulla tyttöystävä, mut ei meillä oikeen hyvin mene. Kuin aloin 3 vuotta sitten seurustelemaan nii kaverit hävis.. Onhan ne joskus käyneet työpaikalla ja soittelevat kännissä et vienkö heidät kotiin tai yms... Minulla oli ennen todella paljon kavereita ja muutimme perheen kanssa toiselle paikkakunnalle joka on tosi 10km edelliseen paikkaan. ennen ajoin mopolla joka päivä katsomaan kavereita ja taas kuin tulin täysikäseksi nii autolla. Sit löysin tytön nii en nii paljon kerennyt käydä katsomaan kavereita ja siihen se sit jäi. Ehkäpä pieni masennus tullut.
- Aikuinen optimisti
YSTÄVIÄ VOI ETSIÄ!
Ihan totta, perse ylös sohvalta ja uusia harrastuksia hankkimaan tai vaikkapa uusi työpaikka? Tai pistä elämä ranttaliksi ja vaihda paikkakuntaa tai vaikkapa maata! Itse muutin ulkomaille hetken mielijohteesta rahattomana ja nyt on hyvä työpaikka ja paljon uusia ystäviä. Ihan turha jäädä möyrimään itsesääliin että voi ei kukaan ei mua rakasta, buhuu... oon niin yksin, nyyh.
Olen kärsinyt vakavasta masennuksesta 2 kertaa sekä 2 burnotista, möyrinyt syvissä itsesäälin pohjamudissa aina uudestaan ja uudestaan, eristäytynyt asuntooni viikoiksi enkä vastannut puhelimeen tai käynyt edes kaupassa. Joskus olen tuntenut oloni maailman yksinäisimmäksi vaikka olen jonkun tai useimpien seurassa.
Pohjalta on vain yksi suunta, ylöspäin valoa kohti.- oikuinen aptimisti
>Itse muutin ulkomaille hetken mielijohteesta rahattomana
Minuakin kiinnostaisi tietää, miten rahattomana ulkomaille muutto onnistuu.
Esim. Itävalta, Italia. Lähdenkö vaan polkupyörällä polkemaan etelään?
Työpaikan hankkiminenkin on ihan OK idea, olen yrittänytkin hankkia oikeaa työtä muutaman vuoden.
Harrastuksiin ei riitä rahaa, kun ei ole työtä. - Aikuinen optimisti
oikuinen aptimisti kirjoitti:
>Itse muutin ulkomaille hetken mielijohteesta rahattomana
Minuakin kiinnostaisi tietää, miten rahattomana ulkomaille muutto onnistuu.
Esim. Itävalta, Italia. Lähdenkö vaan polkupyörällä polkemaan etelään?
Työpaikan hankkiminenkin on ihan OK idea, olen yrittänytkin hankkia oikeaa työtä muutaman vuoden.
Harrastuksiin ei riitä rahaa, kun ei ole työtä.No melkeen rahaton, säästin rahat lentolippuun, maksoi 89€ ja säästöistäni revin kimppakämpän vuokran. Kun etsin töitä, katsoin myös ulkomaan tarjonnan mol.fi ja euresin sivuilta ja sieltä bongasin puhelinmyynti-ilmon. Sain töitä heti puhelin haastattelussa. Puhelinmyynti oli vain ponnahduslauta siihen kunnes löytää jotain parempaa työtä. Nyt minulla on vakituinen työ.
http://ec.europa.eu/eures/home.jsp?lang=fi
Tuolta saattaisi löytyä jotain sinullekin, työkkäri avustaa myös siinä jos haluat lähteä etsimään töitä ulkomailta. Jos et löydä mitään etukäteen, voit olla EU:n alueella 3kk työttömänä työnhakijana ja saada työttömyysturvan Suomesta ja/tai maahan johon olet menossa!
Netin kautta löytyy lentoja alkaen 25€ esim. ruotsiin, Norjaan, Saksaan, Espanjaan yms.
Toivon sinulle kovasti valoisaa tulevaisuutta ja hyvän työpaikan :)
- Hkasadfasdfnolife
Kääk! Voin samaistua sinuun.
Moni mun kavereista ja ystävistä seurustelee ja nillä ei oo edes aikaa mulle.
Monet niistä on jo niin sanottuja puolituttuja sen takia.
Itse olen työtön opiskelija ja suoraan sanottuna helvetin masentunut elämään. Ei oo oikeen mitään ''hienoa asiaa'' mitä vois jonkun kanssa jakaa edes joskus.- mulli.
Mullekin on käynyt näin. Herättää ihan uskomatonta vitutusta, että jonkin parisuhteen takia ollaan kuukausia soittamatta. Kun kuukausien päästä satutaan jossain kaupassa törmäämään ja tämä "kaveri" velvollisuudesta pyytää johonkin kahville, niin johan pöydässä alkaa joku tekolepertelevä mussutus... "Tosi kiva nähdä sua, hihihi, miten sulla menee?" Ajattelen heti: "No hajoon ihan vitusti vielä kymmenen viikkoa ennen kuin uusi koulu alkaa, pääsen helvettiin tästä junttikylästä ja etsimään uusia, muistakin kuin itsestään välittäviä ihmisiä." Mutta vastaan: iha ok.
En kyllä enää lähde, jos satutaan näkemään jossain. - fdgfdfsdsf
mulli. kirjoitti:
Mullekin on käynyt näin. Herättää ihan uskomatonta vitutusta, että jonkin parisuhteen takia ollaan kuukausia soittamatta. Kun kuukausien päästä satutaan jossain kaupassa törmäämään ja tämä "kaveri" velvollisuudesta pyytää johonkin kahville, niin johan pöydässä alkaa joku tekolepertelevä mussutus... "Tosi kiva nähdä sua, hihihi, miten sulla menee?" Ajattelen heti: "No hajoon ihan vitusti vielä kymmenen viikkoa ennen kuin uusi koulu alkaa, pääsen helvettiin tästä junttikylästä ja etsimään uusia, muistakin kuin itsestään välittäviä ihmisiä." Mutta vastaan: iha ok.
En kyllä enää lähde, jos satutaan näkemään jossain.Vähän samaa on munkin elämässä..
Sille seurustelevalle ihmiselle, joka viettää aikaa sen oikeiden ystävien ja tyttö/poikaystävän kanssa säännöllisesti päivittäin se tosissaan saattaa olla ihan kiva vaihteen vuoks tavata joku vanha kamu.
Mutta yksinäiselle ihmiselle se tunnin kahvituokio tms saattaa olla ensimmäinen kerta kun se edes juttelee kenenkään kanssa pariin kuukauteen ja sitä ei tasan takkaan odota sen kahvituokion jälkeen mikään muu kuin paluu saman yksinäiseen elämään.
Aika epätoivostahan se olis odottaa että tällänen kerran muutamassa kuukaudessa tapailu muuttus yhtään tiheemmäks niin kauan kun se toinen osapuoli on tyytyväinen omaan elämäänsä..
Joten joo muutaman vuoden tälläsiä on/off kaverisuhteita harrastaneena joudun kyllä sanomaan etten oikeen saa niistä mitään irti enää. Käyn enempikin nollaamassa "yksin kotona n viikkoa"-laskurin, kuin edes odotan mitään ihmeempää piristystä. Tuntuu se nyt edes hetken paremmalta kun voi sanoa ittelleen, että on tavannu "kavereita" 2 päivää sitten kun 10 viikkoa sitten..
- Mutriarkaatti92
Täällä ollaan kans aika yksinäisiä. Valinta on myös hieman omanikin, koska tähän mennessä lähes kaikki ystäväni ovat vain minua hyväksikäyttäneet, ja valitelleet aina omista asioistaan. Minulle soitetaan vain ja ainoastaan silloin kun on joku kriisi. Olisi joskus ihan hauska tajuta ja huomata, että minustakin ollaan jotenkin kiinnostuneita, mutta ei. Kesätöissä joudun olemaan jotta saan rahoitettua suppeaa elämääni edes jotenkin vaikka päivien aikana käy ahdistuksen kautta monta kertaa mielessä "itse-irtisanoutuminen ja rahasta viis". Syksyllä taas kutsuu opintie.
Olen hyvin eläinrakas, ja ajattelinkin, jos hankkisin itselleni koiran seuraksi. Jos joskus on minulla on ollut joku sukulaisen yms. koira hoidossa, olen ollut iloinen ja reippaalla päällä. Minusta tuntuu, ettei ihmiset näe minussa muuta kuin kuuntelijan. Eikä enää oikeastaan olekaan motivaatiota etsiä uusia ja vastavuoroisia ihmissuhteita, istuskelen vain kotona ja koneella, välillä käyn urheilemassa - ja tietysti yksin.
Tuttuja kyllä riittää, mutta ei ystäviä oikeastaan juuri yhtään. Saan olla jatkuvasti omien tunteideni ja elämäni kanssa yksin, vaikka fyysisesti näkisinkin ihmisiä töissä yms.
Harmi että yksinäisyyden pitää olla tällainen suuri ongelma. Itsellänikin on elämässä ja lapsuudessa ollut kaikenlaista mikä on minua vahingoittanut suuresti tunne-elämäni ja onnellisuuden-tunteen kokemisen kannalla. Lapsesta saakka ollu diagnosoitu masennus, sun muuta pientä vikaa. Uskon kuitenkin, että tilanteeni ei ole pahimmasta päästä, ja toivon kovasti että jokainen yksinäinen saisi edes joskus hyvän ystävän. Niitä on täällä maan päällä aivan varmasti, vaikka se onkin helpompaa sanoa kun toteuttaa. Tsemppiä kaikille! - orpo olen
Joo, mulla on vähän sama ongelma. Kavereita pitäis olla paljon mut ei ne
soittele ellei ne tarvii jotain. esim pelaan salibandyä. Muuten ei olla pelikavereiden kanssa tekemisissä, mut sitten kun ne tarvii vaikka maalivahdin salibändyyn niin sitten ne soitta mulle kun muita ei ole.
Ja muut kaverit soittelee jos ne tarvii töihin jonkun tekemään jonkun homman, muuten ei kukaan soittele. Facebookissa mulla on paljon kavereita ja tuttuja mut ei ne ikinä kysy kuulumisia tai muuta. Koneella mäkin vietän paljon aikaa ja joskus päivittäin urheilen. Miks mulla on edes kännykkä kun kukaan ei soita siihen koskaan,paitsi lehtimyyjät.- Matriarkaatti92
Niin no paskaahan tämä on, kun ne ainokaisetkin vain käyttävät hyväkseen ja pitävät sinua sylkykuppina omille ongelmilleen ja käyttävät toisen hyväntahtoisuutta törkeästi hyväksi. Siksipä en itsekään juuri halua nähdä enää paljoa näitä "ystäviäni". Onhan se mukava saada luottamusta toisilta, ja kokea sen arvo, mutta silläkin asialla on aina kääntöpuolensa, mikäli se menee liiallisuuksiin. Ei ole joka vitun kerta kiva vastata kaverin soittoon, kun sieltä tulee joko jonkinlainen pyyntö milloin mihinkin palvelukseen, tai raivoamista siitä miten se ja tämä asia on näin ja noin, vaikka itselläkään ei todellakaan ole helppoa. Olen tästä asiasta muutamaan otteeseen jopa maininnutkin ystävilleni, hetki se muistetaan ja sitten sama meno jatkuu.
Totta kai kavereita pitää tukea ja auttaa, mutta niin, että saat siitä koko hommasta itsekin jotain irti. Luottamuksen ja kunnioituksen ero hyväksikäyttöön on niin veteenpiirretty, että on hyvä kuunnella myös itseään ja miettiä onko tämä kaikki oikeasti sen ja sen arvoista.
Onneksi itse olen sellainen ihminen joka nauttii omasta rauhasta ja sillä tavoin lataa omia akkuja, mutta kyllä minäkin seuraa ja ystäviä kaipaan. Yksinäisyys surettaa, ja tunne siitä ettei kukaan välitä. Nykyään aika menee sluibaillessa ja urheillessa.
- orpo olen
Mä vietän 24 tuntii vrk yksin melkein joka päivä. kaverit ei siis pahemmin soittele. olin mä just laivalla perjantaina mut sielläkin olin vaan velejeni, veljen tyttöystävän ja niiden lapsen kanssa. No olihan siel laivalla muutakin juttuseuraa vähäks aikaa, mut eipä niistä pitkäks aikaa iloo ollut.
- Matriarkaatti92
Niin no onhan minullakin perhe ja sukulaiset. Kesätyö vielä siihen päälle, että ihmisiä tulee kyllä nähtyä. Mutta kuten sanottua: yhtä hyvin voisi mennä kauppaankin niitä taivastelemaan. Vastavuoroisia suhteita ei oikein ole. Vaan tajuan kyllä että teikäläistäkin vituttaa, kun veljellä jo perhe ja kaikki, ja itse on vaan itekseen.
- yksiäinen.
Minusta elämässä kannattaa olla haaveita ja tavoitteita. Itselläni oli muutamia kavereita vielä ala-asteella, mutta yläkouluun siirtyessä nekin ainoat kaverini joutuivat eri kouluun kuin minä... Olen ollut nyt muutamia vuosia ilman yhtään ystävää, kun ei ole näiden entisten kavereidenikaan kanssa oikeastaan minkäänlaista yhteyttä pidetty. Voin kertoa että joskus tuntuu hiukan ahdistavalta viettää aikaa ilman ketään jonka kanssa voisi jutella ja tehdä mukavia asioita. Omasta mielestäni kuitenkin helpottaa kun katsoo tulevaisuuteen ja asettaa omia tavoitteita siihen. Esim. "joskus ehkä vielä löydän vaikka tulevalta työpaikaltani jonkun, jonka kanssa voisin olla ystävä". Ja vaikka se ei koskaan toteutuisikaan, niin silti kannattaa ajatella elämää positiivisesti. Kaikesta voi löytää jotain hyvää. Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?372993Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n342228Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari482149Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa791999Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh541726Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr561464Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.
Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä151430Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http451279Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta1051174Puuma Martina iski nuoren miehen
Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian158896