ihana nainen olet. en saa sua mielestäni hetkeksikään
s(n)
41
171
Vastaukset
- IhaNainen27
No eikö kannattaisi kertoa se hänelle?
- t(m)
eipä taida kannattaa. ei onnistu kuitenkaan
- s
eräs t on mun mielessäni koko ajan.
hän on se syy, miks mä täällä "notkun". - t(m)
meneehän se elämä näinkin notkumalla
- IhaNainen27
Sitä ollaan sitten oikein pessimistisiä ;) Oletko niin varma ettei kannata edes yrittää?
- toinen s
Milläs kirjaimella sukunimi alkaa? Lisää vihjeitä!
- t(m)
vihjeitä ei tule, sori
- jännää..
t(m) kirjoitti:
vihjeitä ei tule, sori
Pelkäätkö että se oikea aninen tunnistaa sut täältä?
- t(m)
no jotakin sinäkin kaipaat, miksi sinä et kerro hänelle?
- IhaNainen27
Koska en voi kertoa. Siksi koitan kannustaa muita, jos ehkä voisivat kertoa kaipaamalleen ihmiselle... Itse en voi koska elämäntilanteet eivät vaan kohtaa...
- IhaNainen27
Enkä oikeasti edes ole ikävissäni, tunnen vaan tällä hetkellä vetoa erääseen ihmiseen eikä sellaista kerrota kenellekään koska kyseessä on ikäänkuin työkaveri...
- t(m)
ei meidänkään elämäntilanteet kohtaa, siksi helpompi purkaa tuntoja täällä ja jatkaa elämää
millainen on "ikäänkuin" työkaveri?
- s
hyvää yötä ihanuusmies.
- t(m)
hyvää yötä ihanainen
- IhaNainen27
Ikäänkuin työkaveri = alainen
- t(m)
hankalampi tapaus :(
olen samaa mieltä kanssasi, et voi tehdä mitään - IhaNainen27
En voikaan. Mutta positiivinen asia on, että joka päivä on kiva mennä töihin kun näkee mahtavan miehen :)
- t(m)
niinpä myös toisinpäin ;)
ihana naiseni sulostuttaa työpäivääni - IhaNainen27
Heh, hauska sattuma :)
- t(m)
vaan eipä olla ainutlaatuisia tässä maassa, tuhansia samassa tilanteessa ;)
- IhaNainen27
Niinpä. Ihan hyvä tietää, että jossain joku käy läpi samoja fiiliksiä. Ja ehkä joku joskus uskaltaa tehdä aloitteen ja löytää sillä kumppanin itselleen
- t(m)
aina joku onnistuu. ajattelepa kuinka monta paria on tullut jo nyt netin kautta, minullakin on pari tuttavapariskuntaa jo tiedossa.
mutta vielä enemmän suhteita on syntynyt työpaikoilla ;)
- IhaNainen27
Näinhän se on. Itse olen valinnut perhe-elämän vaikka minussa taistelee vaimo ja yksinäinen susi. Mutta kaikkea ei voi saada, on toisinaan tehtävä valinta ja se sulkee muut vaihtoehdot tässä tapauksessa pois. Siksi tyydyn vain ihailemaan miestä työpaikallani. Kotona oleva mies on vielä ihanampi mutta kun olen hyvin visuaalinen nainen ja katson mielelläni kaunista ihmistä.
- t(m)
ajattelen niin ettei ihminen voi lopettaa ihastumista tai rakastumista vaan tarvitsee tunnekuohuja joita toinen ihminen tuo tullessaan kun oma suhde tasaantuu väistämättä joskus. ei sen tarvitse merkitä sitä että heti hyppää toiseen sänkyyn vaikka moni niin tekeekin
- IhaNainen27
Juuri samaa mieltä olen. Tunnen silti syyllisyyttä kun ajattelen toisesta ihmisestä kuten monesti teen. En silti pettäisi mieheni luottamusta fyysisesti, ajatuksen tasolla kyllä ja siitäkin tulee morkkis... Mutta koitan tyynnytellä itseäni ajattelemalla, että miehenikin todennäköisesti tekee samoin, kuvittelee toisia naisia. Eivätkö kaikki tee niin...?
- t(m)
usko pois että tekee ja turha ajatuksista on syyllisyyttä tuntea. kukaan ei pääse pääsi sisään katsomaan mitä tai ketä ajattelet mutta jos et pääse ajatuksesta irti, kannattaa yrittää kehittää suhteeseen jotain uutta potkua. minä teen aina välillä niin. eihän se jatkuvasti toimi mutta tuo uutta virtaa viilenevään petiin esimerkiksi ;)
- IhaNainen27
Kiitos. Olen ehkä liian ankara itselleni mutta olen niin kova ihastumaan tai ei voida edes puhua ihastumisesta vaan vetovoiman tunteesta, että luulen jo olevani luonnonoikku. Kukaan ystäväni ei ole koskaan tunnustanut moista ja minä saatan tuntea jonkinlaista vetoa sekä miehiin että naisiin esimerkiksi 7 ihmiseen päivässä. Se on melko raskasta...
- IhaNainen27
Ja siis tunnen vetoa myös mieheeni useaan kertaan päivässä. Sekä moniin tuttuihin ja tuntemattomiinkin ihmisiin. Mahdanko sekoittaa sen tunteen ihan vaan normaaliin ihmisten kanssakäymiseen...? Jos luulenkin tuntevani vetoa ihmiseen vaikka todellisuudessa pidän vain sitä ihmistä miellyttävänä?
- t(m)
taidat olla herkkä ihminen tai sitten vahvasti seksuaalinen ehkä molempia. tunnistan itseni noista kuvauksista ja ajattelen usein ihan samoin, siksi pidän tuota ihan normaalina koska en halua ajatella että olisin poikkeava ja vaimonikaan ei ajattele niin vaan pitää minua mielikuvituksellisena
- t(m)
minusta tuo kuulostaa enemmän onnellisuudelta kuin raskaalta elämiseltä. sinun kannattaisi hyväksyä itsesi tuollaisena ja olla onnellinen että voit tuntea noin vahvasti. et taida osata nauttia elämästä täysillä vielä mutta onneksi olet hyvää vauhtia menossa onneasi kohti mikäli et tukahduta tunteita ajan kuluessa
- IhaNainen27
Olen kyllä onnellinen tai ainakin hyvin tyytyväinen. Tunnen ehkä ikuista kaipausta johonkin, en tiedä mihin. Olen kokenut sitä vahvasti ihan pienestä lähtien. Ehkä joskus tulee hetki jolloin tunnen asettuvani tai sitten ei tule. Toiset on ehkä vain luotu kulkemaan. Ja näitä tunteita ei pysty tukahduttamaan, ne ovat niin vahvasti läsnä minussa :)
- IhaNainen27
Olen kyllä sekä herkkä että seksuaalinen ihminen. Enpä silti olisi uskonut, että ventovieraan ihmisen kanssa pieni "keskustelu" voisi olla näin avartava. Olen paremmalla tuulella ja enemmän sinut tunnemyrskyjeni kanssa. Kiitos siitä :)
- t(m)
minunkin mielestäni oli hyvä että eksyin tänne vuosien jälkeen ja sain vaihtaa ajatuksia sinun kanssasi, olet selvästikin samanlainen kuin minä ihmisenä :)
- t(m)
todennäköisesti et asetu ennen vaihdevuosia ja hyvä niin ;)
osa ihmisistä ei koskaan asetu aloilleen ja se on perua jo kaukaa menneisyydestä. yritä nauttia kaikesta mitä eteen tulee, joskus se voi mennä pettämisen puolelle mutta sitten se menee ja pääset yli siitä.
muista aina ettet koskaan tunnusta mitään heikkonakaan hetkenä. - IhaNainen27
Olen pettänyt edellisissä parisuhteissani enkä ole tunnustanut. Nyt en ole 10 vuoteen pettänyt koska kunnioitan nykyistä miestäni. Mutta en sano, etten koskaan petä. Olen kuitenkin jonkin verran itsekäs hedonisti ja elämä on nautinnollinen matka :)
Hyvää yötä ja kauniita, nautinnollisia ja tunteikkaita unia - t(m)
äläkä pode syyllisyyttä nautinnoista joita meillä on vain kerran elämässä :)
hyvää yötä, nuku hyvin. salaisia ja nautinnollisia unia myös sinulle ;) - pläääh
mitä paskaa
- fuck off
Kuka hedonisti olet, ilmoita nimesi? Toisesta välittämättä, kunhan nautintoa piisaa.
Voi perkele! pitihän se arvata - man in the moon
Onko oikein tehdä toisesta ihmisestä oman nautinnon lähde ja objekti? Saako toista ihmistä käyttää hyväkseen oman tylsistyneen elämänsä piristeeksi? Mitä riittämättömyyden tunnetta haluatte paikata? Kunnioitatteko omia puolisojanne ja halujenne kohdetta asettamalla heidät välineiksi?
- kohta lohkee
turhaa saarnata ,ihmisen typeryydellä ei ole mitään rajaa
niin kauanko ei jää kiinni on sallittua naipotella. :)
Ei se sit myöhemmin enää maistu ..niin makeelta ;)
- edellinen edelleen
No asenne tuokin. Mutta työpaikkaihastumisen ja häirinnän raja on veteen piirretty viiva. Olkaa varovaisia, ettei tunteenne ole liian näkyviä, kaikki eivät ehkä osaa arvostaa huomion kohteeksi joutumista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h442915Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062691Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv352411Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918- 321884
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141523- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021213- 1771193
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.721041