LAUMANVARTIJAROTUJEN ESITTELYTAPAHTUMA JA ROTUKATSELMUS
Himoksella Jämsässä 23.-25.9.2011
Suuret Laumanvartijarodut ry järjestää laumanvartijaroduille ja kaikille roduista kiinnostuneille koiratapahtuman ja rotukatselmuksen hiihtokeskus Himoksen alueella Jämsässä.
Ohjelmassa:
- lapsille ongintaa ,lapsi & lelukoira ja lapsi -koira kilpailu.
- näyttelykoulutusta
- rallitokoa
- luento Leni Finne "Alkukantaisten rotujen luonne ja sen arvostelu näyttelykehässä"
- jäsenille illallinen (tiedot myöhemmin)
- rotukatselmus laumanvartijaroduille
- rotuyhdistysten omaa ohjelmaa
Majoitus:
www.himoslomat.fi
ALUSTAVA OHJELMA
Lauantaina 24.9.2011
- klo 12.00 Lapsi-koira ja lapsi & lelukoira -näyttely. Ilmoittautuminen klo 11.00 alkaen
- klo 14.00 näyttelykoulutusta, Titta Makkonen 5 €
- klo 15.00 Ralli Tokoa, Anni Rautakoski
- klo 16.00 Luento Leni Finne hinta 5e
- ongintaa 11.00-16.00
- klo 19.30 jäsenillallinen
Päivän aikana rotuyhdistysten omaa ohjelmaa.
Sunnuntaina 25.9.2011
- klo 11.00 rotukatselmus laumanvartijaroduille
Tuomareina:
Maija Mäkinen:
anatolianpaimenkoira, komondor, kuvasz, maremmano-abruzzese, romanianpaimenkoira mioritic, slovakiancuvac, estrelanvuoristokoira, sarplaninac, tornjak ja tiibetinmastiffi
Leni Finne:
etelävenäjänpaimenkoira, kaukasianpaimenkoira, keskiaasianpaimenkoira, espanjanmastiffi, owczarek podhalanski, pyreneittenkoira ja pyreneittenmastiffi
Ilmoittautumismaksut 10.9.2011 asti:
20 € / koira. Saman omistajan 2. jne. koira 15 €.
10 € / pennut ja veteraanit
Jälki-ilmoittautuminen paikan päällä 30 € / koira.
Tiedot päivitetään sivuille http://laumanvartijat.kotisivukone.com/
LAUMANVARTIJAT HIMOKSELLA 9/11
Laumishäppeninki
3
250
Vastaukset
- NeKala81
Hienoo!! Tehkääs facebookiin ilmotus tästä tapahtumasta!!
- Fakkipuukkiin
Tapahtuma on FB:ssa :)
- hulabaloo86
Miksen löydä tapahtumaa sieltä?? Voisko joku laittaa linkin siihen tai kertoo millä nimellä sen löytää :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824797- 1882128
- 1321802
- 1751435
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161301ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj191175- 351106
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3131030- 781003
- 541003