Mä olen ihastunut yhteen poikaan, joka on mun koululla. Mä oon 7. ja se on 8. Me ollaan juteltu vähän faces ja koulussakin välillä. Se poika on ollut parisuhtees ja tnä mä katoin facees et se onkin sinkku. Mistä mä voin puhua sille ja mitä mä voisin tehdä sen kaa jos kysyisin et voiks se olla joku päivä? Apuaaa!
tarvitsen apuuuua!
3
75
Vastaukset
Hmm, olin tos iäs yhen tytön kans yhes. Se oli seiskal ja mä kasil =) se teki ite alotteen. Se jutteli ensi pari päivää kaikest mun kans meses, sit se pyys mua niille ja mä menin. Ja sit käveltiin ja juteltiin koulust ku oltiin samas koulus, opettajist, oppilaist jne. Ja vanhoist parisuhteist ja vähän kaikenlaisista :p sitten se pyys mua uudestaa niille ja menin ja sit istuttiin vaan metsässä kivellä ja juteltiin taas asioista mistä tykättiin. Ja sit oltiin niillä kattoo leffaa. Ja sitku lähin ni se soitti ja kysy et alanko kun olin melkein kotona. Kun ei uskoltanut siellä kysyä kun olin niillä. No sitten mä sen kanssa aloin ja kävin usein niillä katottiin leffaa ja oli tosi hauskaa, oltiin rannalla uimassa jne. Ja sit alko kaverit dissaamaa mua ja mä sit tyhmispäissään jätin sen, ja kaverit meni puhuu sil kaikkee ja se usko ja sit se suuttus ja mä yritin pyytää anteeks mut ei se uskonu mua... ja nyt se on 1½ vuotta seurustellu yhen toisen pojan kans. Ja mua harmittaa niin paljon :(
Mutta kuitenkin näin homma eteni seurusteluun :p
- just4yaoi
tytöillä on silti helpompaa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760