Mä olen ihastunut yhteen poikaan, joka on mun koululla. Mä oon 7. ja se on 8. Me ollaan juteltu vähän faces ja koulussakin välillä. Se poika on ollut parisuhtees ja tnä mä katoin facees et se onkin sinkku. Mistä mä voin puhua sille ja mitä mä voisin tehdä sen kaa jos kysyisin et voiks se olla joku päivä? Apuaaa!
tarvitsen apuuuua!
3
77
Vastaukset
Hmm, olin tos iäs yhen tytön kans yhes. Se oli seiskal ja mä kasil =) se teki ite alotteen. Se jutteli ensi pari päivää kaikest mun kans meses, sit se pyys mua niille ja mä menin. Ja sit käveltiin ja juteltiin koulust ku oltiin samas koulus, opettajist, oppilaist jne. Ja vanhoist parisuhteist ja vähän kaikenlaisista :p sitten se pyys mua uudestaa niille ja menin ja sit istuttiin vaan metsässä kivellä ja juteltiin taas asioista mistä tykättiin. Ja sit oltiin niillä kattoo leffaa. Ja sitku lähin ni se soitti ja kysy et alanko kun olin melkein kotona. Kun ei uskoltanut siellä kysyä kun olin niillä. No sitten mä sen kanssa aloin ja kävin usein niillä katottiin leffaa ja oli tosi hauskaa, oltiin rannalla uimassa jne. Ja sit alko kaverit dissaamaa mua ja mä sit tyhmispäissään jätin sen, ja kaverit meni puhuu sil kaikkee ja se usko ja sit se suuttus ja mä yritin pyytää anteeks mut ei se uskonu mua... ja nyt se on 1½ vuotta seurustellu yhen toisen pojan kans. Ja mua harmittaa niin paljon :(
Mutta kuitenkin näin homma eteni seurusteluun :p
- just4yaoi
tytöillä on silti helpompaa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552540Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64891
- 65829
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658