Siskoni käytös muuttui

mitä pitäisi tehdä

Pikkusiskoni on menossa muutaman kuukauden päästä naimisiin, ja hänen käytös minua kohtaan on jotenkin muuttunut tuona aikana. Olen pari vuotta siskoani vanhempi ja vielä sinkku, en ole koskaan edes vielä seurustellut. Meillä on ollut aina hyvät välit siskoni kanssa, mutta nyt ne ovat alkaneet muuttua. En tiedä mikä siinä on. Eikö hän osaa olla enää luontevasti seurassani, eikö viitsi hehkuttaa onneaan minun seurassani, sääliiköhän minua kun minulla ei vielä ole ketään vai mitä kummaa tässä on tapahtunut. Haluaisin että voitaisiin olla ihan yhtä mutkattomasti kuin aina ennenkin yhdessä, mutta jotain on tullut meidän väliin.

Hän on joskus tosi outo kun soitan hänelle ja hänellä on aina kiire. Sitten jos hän itse soittaa niin lopettaa yleensä nopeasti puhelun. Olen koittanut osoittaa, että olen kiinnostunut häistä ja kysellyt niistä kaikenlaista. Olin ensimmäinen suvustamme, joka kuuli että häät on tulossa mutta sen jälkeen olen ollut tosi pimennossa kaikkeen niihin liittyvästä. Saan kuulla kaiken aina kiertotietä jostain. Meillä on vielä yksi sisko, joka on naimisissa ja hän on jutellut siskoni kanssa paljon kaikkeen häihin liittyvästä ja tunnen itseni jotenkin ulkopuoliseksi. Siskoni ei minulta kysy mielipidettä tai apua mihinkään häihin liittyvään asiaan, vaikka ihan mielelläni voisin apuani antaa.

Mitä mun pitäisi tehdä? Surettaa kun ollaan nykyään jotenkin niin etäisiä.

2

715

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PP

      Mene hyvä ihminen joku päivä ottamaan kädestä kiinni, istuta pikkusisko alas ja kysy, että miksi tässä on näin käynyt.

      Mä antaisin ainakin kuun ja tähdet taivaalta isosiskolleni, jos se haluais olla munkaa läheinen... Liittyi asiaan selvästi, mutta siis...

    • He he

      Se on tavallista. Meillä on ainakin käynyt niin, että itse menin tosi myöhään naimisiin. Arvatkaa olinko toisten mielestä outo lintu? Nyt ovat kaikki muut eronneet ja minä olen naimisisssa:-) Sekään ei tietty ole hyvä. Niin, että roolit saattaa vaihtua vielä monta kertaa ja oletkin se "onnellinen", jota kadehtitaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      139
      1412
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe