Olen käsittänyt että tuo tarkoittaa erilaisten syytteiden keräämistä monelta eri vuodelta ja ettäsyyttäjä/poliisi lyö kaikki samaan rosikseen kovemman tuomion toivossa?
Minua on 2008-2010 ajalta epäilty mm. törkeistä omaisuus, väkivalta sekä huumetuomioista ja jostain kumman syystä osasta on tullut "tutkinta toistaiseksi keskeytetty" päätös ja osasta ei ole kuulunut mitää vaikka muut vastaajat ovat saaneet tuomiot yms. Olen pariin otteeseen soittanut sikalaan ja aina se vähämielinen eunukki vikisii "tuu asemalle selvittää jos jotai asiaa" ja luuri isketty korvaan.
Syytekirjelmä, mitä tarkoittaa?
1
533
Vastaukset
- 5443216b768
Joo
Kun on kyse oikein isosta rosvosta, joka on vapaalla jalalla, mutta pitää saada pois markkinoilta, niin sekä poliisi että syyttäjä keskittyvät ns. tekijäkeskeiseen tutkintaan. Poliisi ja syyttäjä tekevät yhteistyötä ja keräävät kaiken mahdollisen rosvon tekemän yhteen pakettiin. Rikosten vanhenemisajat ovat niin pitkät, ettei mitään kiirettä niiden vanhenemiselle ole.
Tällaisella menettelyllä hyötyy sekä yhteiskunta, että rosvo. Yhteiskunnalle tulee halvemmaksi käsitellä rosvon kaikki tiedossa olevat teot samalla kertaa. Rosvo hyötyy siten, että useat, jopa kymmenet teot hän saa lahjaksi, sillä jos ne ovat pienehköjä niin silloin ne sisältyvät suurempiin rötöksiin, eivätkä lisää tuomiota.
Eli, ne kyllä luetellaan tuomiolausekkeessa, mutta itse rangaistukseen niillä ei ole vaikutusta. Asianomistaja saa niistä kyllä korvaustuomion, mutta harvoinpahan rosvot mitään korvaavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872