Mulla paljon käyttämättömäksi jääneitä lääkkeitä, mm. allergialääkkeitä, joissa päiväystä vielä kauan. Olen ostanut lääkkeet (apteekista) ulkomailla ollessani. Enää ei ole tarvetta lääkkeille, mutta ei ole myynti- saati välityslupaakaan niille. Harmittaa viedä lääkejätekeräykseen käyttökelpoisia lääkkeitä, jotka Suomesta huomattavasti kalliimpi ostaa, kuin mitä itse niistä silloin maksoin.
Käyttämättömät lääkkeet
14+7
4
195
Vastaukset
- v
voivoi
- Jätteeseen vaan
Ei liene vaihtoehtoja ellei joku halua kokeilla venäläistä rulettia.
- Kierrättäjä1
Korjataanpa täällä edellisen ihmisen kirjoituksia. Eli kaikki vanhat ja käyttämättömät lääkkeet pitää toimittaa apteekkiin. EI ikinä viemäriin EIKÄ jäteastioihin.
- Positiivisesti2
Mitäs harmittelet Suomen hintijen kalleutta kun kerran olet ulkomailta halvalla ostanut. Apteekkiin vai hävitettäväksi vanhat lääkkeet ja sillä siisti. Iloitse siitä ettet moisa enää tarvitse vaan voit hengittää vapaasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694899KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923840- 1883611
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783279Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502979- 252004
- 241961
- 1851833
- 301696
- 431405