Mulla paljon käyttämättömäksi jääneitä lääkkeitä, mm. allergialääkkeitä, joissa päiväystä vielä kauan. Olen ostanut lääkkeet (apteekista) ulkomailla ollessani. Enää ei ole tarvetta lääkkeille, mutta ei ole myynti- saati välityslupaakaan niille. Harmittaa viedä lääkejätekeräykseen käyttökelpoisia lääkkeitä, jotka Suomesta huomattavasti kalliimpi ostaa, kuin mitä itse niistä silloin maksoin.
Käyttämättömät lääkkeet
14+7
4
205
Vastaukset
- v
voivoi
- Jätteeseen vaan
Ei liene vaihtoehtoja ellei joku halua kokeilla venäläistä rulettia.
- Kierrättäjä1
Korjataanpa täällä edellisen ihmisen kirjoituksia. Eli kaikki vanhat ja käyttämättömät lääkkeet pitää toimittaa apteekkiin. EI ikinä viemäriin EIKÄ jäteastioihin.
- Positiivisesti2
Mitäs harmittelet Suomen hintijen kalleutta kun kerran olet ulkomailta halvalla ostanut. Apteekkiin vai hävitettäväksi vanhat lääkkeet ja sillä siisti. Iloitse siitä ettet moisa enää tarvitse vaan voit hengittää vapaasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 918585
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on978483- 146583
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1736190Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist585258En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛234295Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?54130- 384073
- 373859
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..693750