Mulla paljon käyttämättömäksi jääneitä lääkkeitä, mm. allergialääkkeitä, joissa päiväystä vielä kauan. Olen ostanut lääkkeet (apteekista) ulkomailla ollessani. Enää ei ole tarvetta lääkkeille, mutta ei ole myynti- saati välityslupaakaan niille. Harmittaa viedä lääkejätekeräykseen käyttökelpoisia lääkkeitä, jotka Suomesta huomattavasti kalliimpi ostaa, kuin mitä itse niistä silloin maksoin.
Käyttämättömät lääkkeet
14+7
4
189
Vastaukset
- v
voivoi
- Jätteeseen vaan
Ei liene vaihtoehtoja ellei joku halua kokeilla venäläistä rulettia.
- Kierrättäjä1
Korjataanpa täällä edellisen ihmisen kirjoituksia. Eli kaikki vanhat ja käyttämättömät lääkkeet pitää toimittaa apteekkiin. EI ikinä viemäriin EIKÄ jäteastioihin.
- Positiivisesti2
Mitäs harmittelet Suomen hintijen kalleutta kun kerran olet ulkomailta halvalla ostanut. Apteekkiin vai hävitettäväksi vanhat lääkkeet ja sillä siisti. Iloitse siitä ettet moisa enää tarvitse vaan voit hengittää vapaasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017563
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1065615- 835057
- 1394456
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113160- 502855
- 522769
- 612387
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102374Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561976