Peräsuolentunnistuskilpailut

ToriJarvinen

Kuten kaikki tietävät, on tällä palstalla esiintynyt voimakasta ja perustelematonta kritiikkiä miesvankien harrastamaan seksiin liittyen. Useat niin sanotut ex-hörhöt väittävät silmät kirkkaina, että he eivät ole harrastaneet miesten välistä seksiä ja vieläpä, että tämän kategorian seksiä ei harrastettaisi lainkaan vankiloissa. Tällaiset väitteet ovat tietysti pötypuhetta, eivätkä ne perustu faktaan. Kaikkein pöyristyttävintä on, että osa ex-hörhöistä on väittänyt, että miehen ja naisen peräsuolilla ja suuaukoilla olisi tunnistettava ero. Kuten jokainen tietää, tämä ei pidä paikkaansa. Jotta tämä väittely saataisiin lopullisesti päätökseen faktisesti, päätimme eilen järjestää Turussa ex-hörhöille peräsuolentunnistuskilpailut. Tämä tehtiin siten, että järjestimme vapaaehtoisia ex-hörhöjä ja muutaman laitapuolta taivaltavan naisen, jotka olivat valmiina tarjoamaan peräaukkonsa kilpailuvälineiksi.

Jotta fuskaaminen puolestaan saataisiin eliminoitua kaikille mieshörhöille suoritettiin pakaroiden vahaus. Heidän siittimet ja kivekset vedettiin pakkausteipillä täysin eteen, jotta tunnistaminen ei olisi mahdollista tätäkään kautta.

Eroavaisuuksien olemassaoloa puolustavat henkilöt olivat siis kilpailijoita ja heidän tehtävänään oli pyrkiä siittimensä peräsuoliin työntämällä tunnistaa onko siitin kulloinkin miehen vai naisen peräsuolessa. Jotta arvauksen mahdollisuus puolestaan olisi mahdollisimman pieni, arvottiin "tuikkausjärjestys" sattumanvaraisesti ja jokaisen kilpailijan tuli penetroitua jokaiseen tarjolla olevaan peräsuoleen. Pentroitumisen jälkeen heidän tuli ilmoittaa asteikolla 1-5 se kuinka miellyttävältä peräreikä tuntui sekä esittää arvio oliko kyseessä mies vai nainen.

Kilpailun lopputuloksena ilmeni, kuten jo tiesimmekin, että edes kokenein ex-hörhö ei kyennyt tekemään eroa mies- ja naisperäsuolen välillä. Itse asiassa, toistaiseksi tuntemattomasta syystä miellyttävyystuntemukset kallistuivat enemmän miesperäsuolien puoleen. Eli ex-hörhöt, vaikka he muuta väittävätkin, eivät onnistuneet tunnistamaan peräsuolia, mutta sen lisäksi he kokivat miesperäsuolen miellyttävämpänä.

6

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koiK1977

mulle oli järkytys kun huomasin että miellyttävin peräsuoli oli nikitan peräsuoli. kiitos nikita että osallistuit tähän leikkimieliseen kisaan!

• Niillä on eroa!

en tiedä itse peräsuolesta mutta naisen ja miehen perseellä on taatusti eroa perkele!

Ja kyllä se suuaukkokin on monella miehillä sellanen karvanen ja ruma kun naisella se on kaunis ja tekee mieli laittaa iso kyrpä sinne, aaah!

• Reep1876

Kyse on siitä tunnetko sen eron? Kun pehmeä peräsuoli kietoo erektiossa olevan valtavan sukunuijasi syleilyynsä eroa on mahdotonta tuntea. Naisen ja miehen peräsuolissa ei ole rakenteellista eroa. Sama juttu on suun kanssa. Jos mies on ajanut partansa, ovat huulien ympäröivät alueet sileät kuin juuri vahatut vankipojan pakarat. Ei suuonteloissakaan ole eroja. Nämäkin ovat juuri niitä syitä minkä vuoksi voidaan perustellusti todeta, että ei olosuhteista johtuva miesten välinen seksi ole homoilua. Eroa naiseen kun ei ole olemassa.

• No mut kyllä

perseillä on eroja muutenkin. Ei kylläkään itse persereiällä. Mutta kyllä minä nussin naisia mieluusti perseeseen mutten miehiä, never!

• Tai jaa....

anaalireiällä ei ole rakenteellisia eroja, mutta kyllähän jonkun nuoren naisen pyllyreikä on paljon nätimpi ja PIENEMPI kun isolla ja karvaisella miehellä. Että sikäli avautumisesi tästä hienosta aiheesta on aivan PERSEESTÄ! :-)

• peräreikäloordi

Moni joka kiistää ei ole kokeillut eikä ymmärrä, että koko tämän ketjun pointti on se, että ei voi sanoa eroa miehen ja naisen aukkojen välillä tuntemuksen perusteella. Tietysti jos katsoo jotain hörhön valasmaista persettä niin siinä on visuaalinen ero, mutta tunne on sama. Nikita voi vahvistaa tämän, jos ei ole tuikkaamassa kerrostaloa tuleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      720
      2740
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      347
      2387
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      2182
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      34
      2136
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1768
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1292
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1289
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      66
      1145
    9. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      1140
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      4
      1105
    Aihe