"Terveyskeskus"

pää kainalossa

Mikä puoluekortti pitää olla, että saa ajan Nakkilan terveyskeskukseen?

28

784

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lihapiikki

Kaverit ja sukulaiset saa. jos on pää kainalossa, kannattaa jättää se parkkipaikalle niin voi tärpätä. Kepuli-konstitkin voivat olla avuksi.

• käteinen

kokomuus.

• Sinnemääki

painelin pää kolomantena jalkana..tapaturmapolille..kyllä löyty aikaa ja ihmettelijöitä

• manipois

Mitä sitä köyhyyttäs ruikutat painu yksityiselle Poriin rahalla saa ja hevosella pääsöö.

• eiköyhäeikipee

Mitä pimppendaalia me sitte tehdään tk:lla, kun ei sinne saa aikoja olleskaan?

• .......

Ei sinne kannata mennä kun lääkärit pilaa ihmisen terveyden eikä vastuuta oteta mistään. En o ikinä niin kipee ettenkö ajas Poriin Lääkäritaloon Nakkilan tk aivan peestä.

• huhhahheiiiiiiiiiiii
        ....... kirjoitti:

Ei sinne kannata mennä kun lääkärit pilaa ihmisen terveyden eikä vastuuta oteta mistään. En o ikinä niin kipee ettenkö ajas Poriin Lääkäritaloon Nakkilan tk aivan peestä.

samaa mieltä ja ne lekurit on ihan pe.....ä.

• T. Laattakoski

Sillä yhrellä vapisoo käret ainaki ihan h..tisti, ei meinaa pystyy piikkii pistää, eikä laastatii laittaa.

• alkoholi ?

juu ja vanha viinakin taitaa haista.

• Nakkilan TK toimii
        alkoholi ? kirjoitti:

juu ja vanha viinakin taitaa haista.

oikein hyvin kun on tarvetta.Varmaankin samoin kaikkien muidenkin paikkakuntien TeeKoot.
        Jokainen itse varmaankin pilaa itse terveytensä ja kuuluu ottaa myös vastuu terveytensä pilaamisesta,vaikkapa tupakkia polttelemalla ja epäterveellisesti ruokailemalla.Millai hoitohenkilökunta ottais jälkikäteen vastuuta jos on itte kussu pitkin omaa selkäänsä koko ikänsä?
        Ottaaks porin lääkäritalon lääkäri vastuuta samasta asiasta?Miten on mahdollista?Jos on mahdollista niin sinne sitten vaan vatsaanotolle mutta kantsiiks pullistella ihan ku olis itte keksiny Porin lääkäritalon?Jos jollain sossupummilla on varaa käydä näyttämässä kärähtänyttä kikkeliään lääkäritalossa loppuviimeks yhteiskunnan piikkiin,niin siitäkin huolimatta kunnallinen TeeKoo on hyvä ja paikassaan loistava.
        Taitaa kirjoittajat laattakoski/alkoholi olla just näitä henkistä bulimiaa ja lattajalkaisuutta kroonisesti potevia henkisen itseaiheutetun vammaisurheilun "moniosaajia"..viimeksimainittu sanan EI niin varsinaisessa merkityksessä?
        Juoppo kun luulee kaikkia muitakin juopoksi.

• .......
        Nakkilan TK toimii kirjoitti:

oikein hyvin kun on tarvetta.Varmaankin samoin kaikkien muidenkin paikkakuntien TeeKoot.
        Jokainen itse varmaankin pilaa itse terveytensä ja kuuluu ottaa myös vastuu terveytensä pilaamisesta,vaikkapa tupakkia polttelemalla ja epäterveellisesti ruokailemalla.Millai hoitohenkilökunta ottais jälkikäteen vastuuta jos on itte kussu pitkin omaa selkäänsä koko ikänsä?
        Ottaaks porin lääkäritalon lääkäri vastuuta samasta asiasta?Miten on mahdollista?Jos on mahdollista niin sinne sitten vaan vatsaanotolle mutta kantsiiks pullistella ihan ku olis itte keksiny Porin lääkäritalon?Jos jollain sossupummilla on varaa käydä näyttämässä kärähtänyttä kikkeliään lääkäritalossa loppuviimeks yhteiskunnan piikkiin,niin siitäkin huolimatta kunnallinen TeeKoo on hyvä ja paikassaan loistava.
        Taitaa kirjoittajat laattakoski/alkoholi olla just näitä henkistä bulimiaa ja lattajalkaisuutta kroonisesti potevia henkisen itseaiheutetun vammaisurheilun "moniosaajia"..viimeksimainittu sanan EI niin varsinaisessa merkityksessä?

Mä oon ainakin ihan normaali,perheellinen ja työssä käyvä ihminen ikää alle 40 ja jalka paskana TK:n takia. Kyseessä vain RASITUSVAMMA , Joka olisi vaatinut välittömän leikkauksen ja kuinkas ollakaan nyt ei enään pystytä korjaamaan tapahtunutta virhettä ja toiseksi tyttärellä hoidettiin virtsatietulehdusta joka kummasti olikin KIHOMATO mutta kun ne p.......t eivät osaa asioitansa. Valitettavasti oon helvetillistä vihaa täynnä koko paikkaan ja mielummin maksan Poriin kun saan parempaa palvelua

• sairas...
        Nakkilan TK toimii kirjoitti:

juopot ja varkaat sieltä sitte varmaan aikoja saa .. ..

• Haistahuilu

Mä olen kans ihan työssäkäyvä ja omassa talossa asuva perheelline ja loukkasin itteni, mutta poriin käskettiin yksityiselle kun ei aikoja ollut antaa. Taitaa nimimerkki nakkilan tk toimii olla itse entinen kriminaali ja alkoholisti, joka työssään törmää kaltaisiinsa. Et kuitenkaan viittis yleistää, että me muut kuuluttais samaa kastii sun kaa.

• Höpsis vaan sulle

varas se luulee muitakin varkaaksi ja juoppo juopoksi.

Kyllä se TK toimiiiiii

• liimakoura
        Höpsis vaan sulle kirjoitti:

varas se luulee muitakin varkaaksi ja juoppo juopoksi.

Kyllä se TK toimiiiiii

sina varas mina varas, kaikki varkaita, ainakin poliitikot

• Just kun pääsin sano

masta ja kauan kesti..vai oikein asuu "omakotitalossa" niinku "perheineen..voi hellanduudelis sentään.

• Ja käy työssä
        Just kun pääsin sano kirjoitti:

masta ja kauan kesti..vai oikein asuu "omakotitalossa" niinku "perheineen..voi hellanduudelis sentään.

oikeen työssä?

• Vain yxi puuttui
        Ja käy työssä kirjoitti:

oikeen työssä?

paikallinen pilluvaras puuttui kokoelmasta,taisit olla "oikeissa töissä".
        Muuten olis ollu sahatyömiehen täyskäsi koolla.

• kerrot satuja

mutta juttele sinä vaan kyllä sua uskotaan..vittu me sua uskota..saatanan sossunelätti

• sylttytehdas
        Just kun pääsin sano kirjoitti:

Vastauksista päätellen tk:n alati ystävällinen henkkilökunta on herännyt keskusteluun mukaan.

• sylttytehdas
        kerrot satuja kirjoitti:

mutta juttele sinä vaan kyllä sua uskotaan..vittu me sua uskota..saatanan sossunelätti

Ylitit itsesi kommentillasi hehehhehhh

• Keskustelun on
        sylttytehdas kirjoitti:

Vastauksista päätellen tk:n alati ystävällinen henkkilökunta on herännyt keskusteluun mukaan.

suuressa viisaudessaan aloittanut ja ylläpitänyt suurimmaksi osaksi paikallinen aivotohtoriksi valmistuva Tollo Koskivuo.
        Joku apuhoitsu siitä saattaa tulla mut joka asiassa se alkaa elämään joka asiassa ihankuin olis joku terveysministeri.
        Taustat hyvin muistaen,kantsis vähä miettii ketä nimittelee varkaaks ja juopoks.
        Nimi on muistissa siihen asti kun nakkila on ens kerran tapetilla.

TeeKoo on Nakkimaassa ihan hyvä ja hyvällä paikalla ja palvelee sen minkä voi tämän päivän käytettävissä olevilla markoilla ja taaloilla.
        Ne joille se ei riitä,on olemassa yksityinen sektori..akuuttiin tarpeeseen ja vakavampaan mihintahansa.
        Pelkkää paskanjauhantaa ovat väitteet siitä että väärä koipi olis leikattu toista lyhemmäksi ja hinkunuhakuume oliskin muuttunut seitemännellä kuulla olevaksi runsaudeksi..mutta on ne hauskoja paikassaan.

Jaakko Parantainen

• perähiki
        Keskustelun on kirjoitti:

suuressa viisaudessaan aloittanut ja ylläpitänyt suurimmaksi osaksi paikallinen aivotohtoriksi valmistuva Tollo Koskivuo.
        Joku apuhoitsu siitä saattaa tulla mut joka asiassa se alkaa elämään joka asiassa ihankuin olis joku terveysministeri.
        Taustat hyvin muistaen,kantsis vähä miettii ketä nimittelee varkaaks ja juopoks.
        Nimi on muistissa siihen asti kun nakkila on ens kerran tapetilla.

TeeKoo on Nakkimaassa ihan hyvä ja hyvällä paikalla ja palvelee sen minkä voi tämän päivän käytettävissä olevilla markoilla ja taaloilla.
        Ne joille se ei riitä,on olemassa yksityinen sektori..akuuttiin tarpeeseen ja vakavampaan mihintahansa.
        Pelkkää paskanjauhantaa ovat väitteet siitä että väärä koipi olis leikattu toista lyhemmäksi ja hinkunuhakuume oliskin muuttunut seitemännellä kuulla olevaksi runsaudeksi..mutta on ne hauskoja paikassaan.

Jaakko Parantainen

Ei kait kukaan mitään nimitelly oo? Puhuttu on meediaan painetusta ei niin pienelläkään olleesta tekstistä ihan kyseessä olevan itsensä tunnustamana kaiken kansan pällisteltäväksi, koko valtakunnan ihmeteltäväksi.
        Mitä sitä täällä kaunistelemaan kun ei itsekkään hän sitä kaunistele, eikä tekemätöntä tekemättömäksi saa toimeliaampikaan.

Liisa Lärvätsalo

• välttääjä

Rehukasta porukkaa Nakkilassa mutta kynnetään viimevuoden sato piiloon.

• Lahtaajat

Ihan parasta A ryhmää. ;D

• ölkjölkjölkjlkjl

Voi hyvänen aika mitä pälinää!!!

• känkkäränkkä

Vaihtakaa toiseen Tk:hon, johon on nyt oikeus tai käykää yksityisellä....yksinkertaista!!
      Ja ihan tiedoksi...lääkärille voi vängätä vastaan :) He eivät välttämättä aina kuuntele loppuun potilaan asiaa, mutta pänkkää vaan asiasta niin johan saa oikeet rohdot ja hoidon.

Tk:n lääkäreiltä saa aika moni, mitä olen kuunnellut, vääriä lääkkeitä ja todetaan väärä tauti. Yksityiselle ollaan menty niin todetaan ihan eri tauti ja annetaan toiset lääkkeet. Siloin kuuluu tietysti käydä näyttämässä se yksityisenlappu Tk:ssa...!

Itsellä Tk.n lääkäri ei todennut astmaa...ei siis teettänyt mitään tutkimuksia...menin yksityiselle niin todettin allergioita koivulle, paju, puupöly ym ja sain lääkkeet . Kävin näyttämässä Tk:ssa ja pyysin ottamaan kopion ja viemään sen lääkärille joka ei minua ottanut todesta! Ja tämä ajanvarausnainen vei sen, ja minä seurasin, että lappu myös toimitettiin perille.
      Seuraavana päivänä tuli soitto Tk:n lääkäriltä ja pahoiteltiin tilannetta.
      Nykyään kun käyn siellä niin saan palvelua ja hyvin saa labraaikoja ja laitetaan kokeisiin. Pelkäävät valitusta tai sitten minua! Aikojen saaminen on vaikeaa, mutta kun siitäkin asiasta tarpeeksi vääntää niin ajan saa kummasti "johonkin väliin".

• Mutkan murjaani

Lääkärit nykyään rehvakoita olentoja samoin kuin sosiaalitantat. Työ tulee tekijänsä luokse eikä tarvitse kohteliaaksi heittäytyä. Liksa kilahtaa tilille vaikka vain päättään veltosti kääntelisi. Kuka mittaa tulosvastuuta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      147
      3252
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      223
      2995
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      79
      1966
    4. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      78
      1592
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      239
      1437
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      48
      1148
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1041
    8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      1014
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä