on elämäsi, onko kaikki hyvin? Olen miettinyt ja miettinyt, halusin ymmärtää ja olla ymärtäväinen. Jos ne jotkut viestit täällä olisi sinulta, mikäköhän on tilanteesi, onko ne vihjeenä tilanteestasi vai avun huutoja, vai jotain muuta?
En tiedä mitään:( enkä voi yhteyttäkään oikein ottaa. Mietin kaikenlaista.
Millainen
24
525
Vastaukset
- 21.00-0800
älä mieti liikaa, oon ihan ok.
- Kaikkein vähiten
auttaa tällainen viesti koska innokkaat vastaajat jotka kaikki ovat vääriä, saavat aikaan vain lisää vääriä luuloja. Aina voi puhua jos itse niin haluaa.
- out of reach,
too far gone to be saved.
Mitkä viestit...? joku muu varmaan kuitenkin kun minä.
Mulle sanoi joku joskus että mulla on niin hiljainen ääni että kukaan ei kuulisi mun avunhuutoja... - Nimetön ..
viesti .. Laita tunnisteet.
- Hups.
Sehän varmaan selviääkin täällä
- hyvä ihminen ??
Mitä sinä pakoilet ,sehän paistaa läpi sinusta
- Samoin.
Sinusta olen huolissaan ,siinä minun huoleni on.
- onn.....
Ota sitten yhteyttä, sillä se selviää ja turhaa murehdit, kenties!
Itse voin kyllä loistavasti! :) Ja kyllä, jotkut viestitkin on minulta... ;) - Ootte te hauskaa
porukkaa :) Niin kovasti ollaan huolissaan - täysin tuntemattomasta henkilöstä !
Jos se huoli kuule siihen jää eikä sitä huolta voi kertoa sille ao. henkilölle niin ei sitä amonyymille kirjoittajallekaan kannata kertoa.
Oikea huoli on ihan jotakin muuta kuin rivi sanoja heitettynä kenelle vaan.
Kyllä se oikea ihminen ehtii kuolla moneen kertaan sillä välin kun sinä leikit
huolestunutta tällä tavoin. - :))
onn..... kirjoitti:
Itse voin kyllä loistavasti! :) Ja kyllä, jotkut viestitkin on minulta... ;)Anteeksi vaan, ai että sultakin on jotkut viestit, niin meiltä kaikilta muiltakin :))
- -ed
onn..... kirjoitti:
Itse voin kyllä loistavasti! :) Ja kyllä, jotkut viestitkin on minulta... ;)No hyvä ,en mä suuremmin murehdi kuitenkaan.
ja siihen uskoon kyllä jäinkin.
En kyllä tiedä miten loistavsti hän sit lopulta voi. - nmbncmbn
Ootte te hauskaa kirjoitti:
porukkaa :) Niin kovasti ollaan huolissaan - täysin tuntemattomasta henkilöstä !
Jos se huoli kuule siihen jää eikä sitä huolta voi kertoa sille ao. henkilölle niin ei sitä amonyymille kirjoittajallekaan kannata kertoa.
Oikea huoli on ihan jotakin muuta kuin rivi sanoja heitettynä kenelle vaan.
Kyllä se oikea ihminen ehtii kuolla moneen kertaan sillä välin kun sinä leikit
huolestunutta tällä tavoin.Tuskin ap on huolissaan tuntemattomasta ihmisestä, vaan ihmisestä, joka on hänelle syystä tai toisesta tärkeä.OLKOONKIN sitten tuntematon. Sinä, eikä kukaan muukaan voi sitä määritellä hänen puolestaan.
- tottunut itkemään
On pienempi murhe olla ikävissään, kuin yrittää kontaktia juosten edessä menevään luotijunaan. Ja jos sen saavuttaa sekunniksi, putoaa aina kyydistä ja voimia uuteen juoksuun täytyy kerätä kuukausia, vuosia.
Siis kaikki hyvin. - niin minäkin sinua
Niin minäkin ajattelen sinua. Elämäni on tyhjää ilman sinua, nythän olen vapaa.
Olen siis vihjannut sinulle täällä, toisaalta pidät hiljaisuutta osaltasi... Kuinka se sattuukaan kun kerroit aiemmin sinulla olevan tunteita minua kohtaan, väkisin kiskoit tunnustuksen minulta... sitten ei ole tapahtunut mitään meidän yhteensaattamiseksi, et siis halua minua. Pysyttelen poissa, vaikka möhkö tuntuu rinnassa aina kun sinua ajattelen, siis usein.
Sielunkumppani olit, ellet peräti kaksoisliekki. Joo, olenpa rationaalinen, enkä ennen ole uskonut mihinkään kaksoisliekkiin. Sellainen vaikutus sinulla on minuun. Sinun. Surullinen olen. - Häntä jäin kaipaamaa
Tilanteeni voi lukea suoraan viesteistäni, ne on kirjoitettu sielustani joka sai kosketuksen eräältä ihmiseltä jota olen aina rakastanut, hautasin vaan tuon tunteen vuosikymmeneksi, kunnes hän tuli yllättäen elämääni ja hänen kanssaa sain kokea mitä on kauneimmat elämän antimet, aidot tunteet sekä tuntemukset.
Ne on tavallaan kaipuun huutoja hänelle, en tiedä tilannettaan koska kaikki loppui väärinkäsitykseen, ei keretty edes jutella, jokin muu saneli hänelle sekä minulle väärennetyn totuuden.- Kontalleen menin
Kumpa tämä olisi minulle, mutta ehkä ei sittenkään. Olen itkenyt salassa useati päivän mittaan. On niin surullinen olo. . . Pakenin niihin "omiin" harrasteisiini, mutta ei auttanut. Voikohan vielä jotain korjata?
Hyvää oloa - kaikki järjestyy.
- Sanoisin niin
että jos ei voi laittaa kenelle menee niin turha kysellä koska kukaan ei tiiä kuka olet ja jos nimettömien viestien perusteella aikoo jotakin päätellä niin mettään menee, sata varmasti.
- Huolta ..
kokonaisen nimettömän viestin verran !!
- Kaikesta päätellen..
Vaikka kuinka oisi apua huutanut niin ei sitä sulta ainakaan saanut .. ?? !!
- Eka kirjoitukseni:
Lopultakin asiat alkavat olla hyvin. Suhde kanssasi oli yhtä helvettiä. Pari viikkoa erostamme, niin tunsin itseni jo kauniiksi, mukavaksi ja pystyväksi. Näin hyvältä ei ole tuntunut lähes kahteen vuoteen.
Opettelen terapiassa pitämään itsestäni enkä enää aio sortua kaltaisiisi hyväksikäyttäjiin.
Hyvää kesää ja kiitos kun palautit omaisuuttani. - Se Aikansa ottaa
Voi jessus sun kanssasi! Miksi? Kaiken jälkeen? On, kaikki on hyvin, nyt. Älä käännä todellisuutta taruksi... minä yritin ymmärtää ja ymmärsin, en ehkä vieläkään tarpeeksi. Ei, ei ole täällä vihjeitä, saati viestejä edelleenkään minulta. Älä mieti, anna olla ja voi hyvin, siellä minne ikinä päätät mennäkin.
- HELP ME
Tiedän rakastat mun ,mutta sulla on taas kiire toisten naistesi luo lurjus.
- -ed
korjaan mua .
- Kaikki muuten hyvin,
mutta käyn puoliteholla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h352875Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062681Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv322403Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491914- 271559
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021203- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025