Electrolux Automover

Juice

Onko kenelläkään kyseistä ruohonleikkuria. Peli on automaattinen ruohonleikkuri. Sen leikkuualue rajataan kaapelein ja se pysyy sisällä huolehtien nurmen leikkuusta automaattisesti itse. Osaa myös hakeutua itse ladattavaksi virran vähetessä. Olen vakavissani aikonut hankkia tälläisen pelin. Onko mielipiteitä kyseisestä laitteesta puolesta tai vastaan.

2

1572

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Garden

Minulla on ollut moinen leikkuri nyt jo neljä vuotta. Leikattava nurmikko on lähes 2000 m2, talon kolmella puolella ja vielä puita siellä täällä kierreltäväksi. Joten aivan kapasiteetin äärirajoilla mennään. Leikkuri pitää koko alueen sen muodosta huolimatta hyvin siistinä aina silloin kun se toimii. Joka vuosi on ollut pitkiä aikoja huollossa mitä ihmeellisimpien ongelmien vuoksi. Koneeseen on jo vaihdettu lähes kaikki mahdollinen, mutta aina jotain uutta kiusaa löytyy. Nyt esimerkiksi takapyörien laakerit ruostuivan niin jumiin ettei kone jaksa liikkua. Ihme homma kun mainostavat ruostumattomia laakereita. Talvisäilytys on tehty kuivassa ja lämpöisessä tallissa. Eli yhteenvetona hyvä peli silloin kun toimii. Kokeilumieltä ja paljon kärsivällisyyttä omistajalta kuitenkin vaaditaan.

• On jo neljättä vuotta

Peli käytössä.
      Valmistusvuosi on -99, joten alkupään laitteita tämä on.
      Ainoana virheenä nyt oli että akku on aika kypsä, syksyllä jäi parikertaa nurtsille, ja ilmoitti "latausasemaa ei löydy", jonka luulen johtuvan juuri tuosta akusta.
      Muuten laite on toiminut kuin Buikki.
      Mutta yleensä vien sen yöksi talliin, ettei yökosteus pääse koneistoon.
      On se muutaman kerran ollut sateessakin, kun on joku reissu, ja olen jättänyt sen "töihin".
      Hienosti on toiminut siis, ja olen tyytyväinen ollut laitteeseen.
      Naapuri osti justiinsa sellaisen uuden, ja siinähän on jo toimintoja vaikka muille jakaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      183
      2281
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      88
      1649
    3. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      182
      1474
    4. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      14
      1334
    5. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      227
      1162
    6. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      44
      1134
    7. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      45
      1017
    8. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      98
      919
    9. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      85
      855
    10. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      50
      832
    Aihe