Onko kenelläkään kyseistä ruohonleikkuria. Peli on automaattinen ruohonleikkuri. Sen leikkuualue rajataan kaapelein ja se pysyy sisällä huolehtien nurmen leikkuusta automaattisesti itse. Osaa myös hakeutua itse ladattavaksi virran vähetessä. Olen vakavissani aikonut hankkia tälläisen pelin. Onko mielipiteitä kyseisestä laitteesta puolesta tai vastaan.
Vastaukset 2
- Garden
Minulla on ollut moinen leikkuri nyt jo neljä vuotta. Leikattava nurmikko on lähes 2000 m2, talon kolmella puolella ja vielä puita siellä täällä kierreltäväksi. Joten aivan kapasiteetin äärirajoilla mennään. Leikkuri pitää koko alueen sen muodosta huolimatta hyvin siistinä aina silloin kun se toimii. Joka vuosi on ollut pitkiä aikoja huollossa mitä ihmeellisimpien ongelmien vuoksi. Koneeseen on jo vaihdettu lähes kaikki mahdollinen, mutta aina jotain uutta kiusaa löytyy. Nyt esimerkiksi takapyörien laakerit ruostuivan niin jumiin ettei kone jaksa liikkua. Ihme homma kun mainostavat ruostumattomia laakereita. Talvisäilytys on tehty kuivassa ja lämpöisessä tallissa. Eli yhteenvetona hyvä peli silloin kun toimii. Kokeilumieltä ja paljon kärsivällisyyttä omistajalta kuitenkin vaaditaan.
- On jo neljättä vuotta
Peli käytössä.
Valmistusvuosi on -99, joten alkupään laitteita tämä on.
Ainoana virheenä nyt oli että akku on aika kypsä, syksyllä jäi parikertaa nurtsille, ja ilmoitti "latausasemaa ei löydy", jonka luulen johtuvan juuri tuosta akusta.
Muuten laite on toiminut kuin Buikki.
Mutta yleensä vien sen yöksi talliin, ettei yökosteus pääse koneistoon.
On se muutaman kerran ollut sateessakin, kun on joku reissu, ja olen jättänyt sen "töihin".
Hienosti on toiminut siis, ja olen tyytyväinen ollut laitteeseen.
Naapuri osti justiinsa sellaisen uuden, ja siinähän on jo toimintoja vaikka muille jakaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 43935
- 95913
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19775- 116721
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t80668- 43621
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔34614Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45600- 19586
- 46568
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke20535- 33533
- 36512
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.66509- 25492
Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok106477Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44476Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka132460- 44454
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi7427