Oikeassa elämässä mun äiti kuoli jo monta vuotta sitten..
Unessa äidin ruumis makasi mun makuuhuoneen sängyssä.
lähdin niin kuin tarkistamaan onko äiti jo kuollut?
Kun tarkastin niin näin sitten , että äiti on nyt oikeasti kuollut jo.
äidin kädet ja kasvot oli myös jo aika punaisen violetin väriset, äidin ruumis oli jo jääkylmä ja kutistunutkin...
Kosketin äidin jääkylmää kättä, ja äiti puristi hiukan mun kättäni, ja hetken pelästyin että hän elääkin vielä mutta, tiesin kuitenkin jo että äiti on nyt kuollut.
Tiesin unessa myös että, tuo käden puristus oli vain sellainen viiminen kropan reflexi.
Mitä uni tarkoittaa?
äidin ruumis makuhuoneessani
3
122
Vastaukset
- juha82222
hirveä kaipuu äitiä kohtaan.
hän on osa sinua, onhan hän äitisi ja eritoten kun hän makasi sängylläsi kuolleena niin hän oli HYVIN PALJON OSA SINUA kun oli vielä elossa. - JK
EN OSAA SANOA
- .Jaana.
Hei,
Uni symboloi sitä, että vaikka äitisi kuolemasta on jo vuosia, niin vasta nyt ("kosketin äidin jääkylmää kättä ja äiti puristi hiukan mun kättäni") sinun surutyösi on päättynyt ja kaipuu ja ikävä ikäänkuin asettuu paikoilleen kokemusmaailmaasi, eikä menetys siis enää alitajuisesti paina mieltäsi. Kauniiden muistojen kautta hän elää osana sinua aina, ja kauniita muistoja kannattaa aina ruokkia ihmisistä mielessään läpi elämän - niistä saa voimaa ja rakennusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m533837Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163685Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983481Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o813287Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363069Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582558- 502445
- 1032295
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142079Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182079