Olen siis laittamas ensimmäistä autoa. Bmw on nyt jotenkin noussut ykkös suosikiksi. Kumpaakohan nuista suosittelisitte? Kummassa enemmän vikoja/korjauksia?
Kumpi e39 vai e46? vm.96-02
4
320
Vastaukset
- Kesä makkara
Pöh, kunnollista vastausta et ole näköjään ("yllätys yllätys") täältä saanut.
Anyway, minä suosittelen näin naisellisesta näkökulmasta että ehdottomasti hankit E39:n! Onhan se nyt reippaasti tyylikkäämmän näköinen kuin E46. Tämä vain minun mielipide.
Itsekin bimmerin omistan (seiskan), ja vikaa / korjauksia on ollut aika reippaastikin.. Ehkä kuitenkin "lohdutuksena" voin sanoa, että kaikki korjaukset on tehty ihan kulutusosille - mitään ns. suurempaa ei rikki ole mennyt. Ainakaan vielä... Korjaamon mies on jokatapauksessa tullut lähiaikoina erittäin tutuksi. Mutta, rahalla saa ja bimmerillä pääsee (ainakin sillon kun se toimii..) - uuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Minulla on ollut kummatkin sekä e39 että e46 (520i ja 330d) Mikäli haluat hiljaisen ja "ylellisen" auton osta e39, mutta kunnon (lue isolla) koneella väh. 525i. E46 on tautisen hyvä ajaa mutta toisella tavalla, se on sporttisempi ja menee mutkiin kuin aropiru! Kummasta pidät enemmän sporttisuudesta vai yleellisyydestä, herras meiningistä.
- _Bayern4Life_
Itselläni ollut molemmat, mutta pidän enemmän E46. Siinä tuo "Ajamisen iloa" tulee kunnolla esiin :) Mitä mutkaisempi tie, sietä hienompaa on ajaa. Mahtava peli.
E39 tosin on juuri elegantimpi. Minulla ratkaisee enemmän ajonautinto! Se riippuu aivan siitä mistä itse enemmän pitää
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1087558
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1065286Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163526Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253491Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352554Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191876Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3551527Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961521Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?591349